MuscleMeat

HGH + IGF + Insuline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou trouwens de insuline pre WO nemen dan blijven je energie en amino voorraaden gewoon aangevuld en het geeft een lekkere pomp.
IGF1 weet ik neit of het nou het beste is voor, na of een geheel anders tijdstip. Zijn zoveel meningen over...
 
Ik zou trouwens de insuline pre WO nemen dan blijven je energie en amino voorraaden gewoon aangevuld en het geeft een lekkere pomp.
IGF1 weet ik neit of het nou het beste is voor, na of een geheel anders tijdstip. Zijn zoveel meningen over...

Klopt wel.
Wat ik er over las is dat je enkel een betere pump zou hebben maar je bloedsuikerspiegel tijdens training zou kunnen/gaat dalen. Dus dat wil ik niet en neem trouwens ook hgh prewo dus kan dan ook geen carbs nemen.

Mijn doel is direct powo die nutrienten in mijn spieren pompen,dus ga deze aanpak gewoon blijven hanteren. Idd zoveel meningen over...
 
Ja ik weet dat wel, beter laag beginnen en opbouwen ipv foutjes maken.

Die max dosis van 10iu 2x per dag zou wel goed moeten zijn als degelijke dosis?
Er is geen max dosis, je kan zoveel pakken als je zelf wil. Zijn genoeg mensen die meer pakken dan 10iu.
 
Check dit artikel eens,staan veel antwoorden en interessant.

IGF-1 Benefits: IGF-1 Applied to Bodybuilding

Ik heb deze al eens gelezen in het verleden. Klinkt allemaal heel plausibel maar er wordt naar geen enkele wetenschappelijk bron verwezen.
Hij doet soms ook aannames waarvan ik weet dat het onzin is. Bv wbt insuline zou je weinig gains van krijgen zonder GH en je alleen maar vet maken, wat bij mij op allebei de vlakken verre van waar is.
 
Er is geen max dosis, je kan zoveel pakken als je zelf wil. Zijn genoeg mensen die meer pakken dan 10iu.

Ik dacht dat het ook deels met je lichaamsgewicht gerelateert was de dosis?
X aantal iu per pond per zoveel kg

Of enkel indicatie mss?

Ja die pro's 30-40-50 mss maar daar heb ik geen behoefte aan
 
Ik heb deze al eens gelezen in het verleden. Klinkt allemaal heel plausibel maar er wordt naar geen enkele wetenschappelijk bron verwezen.
Hij doet soms ook aannames waarvan ik weet dat het onzin is. Bv wbt insuline zou je weinig gains van krijgen zonder GH en je alleen maar vet maken, wat bij mij op allebei de vlakken verre van waar is.

Duidelijk dat rond hgh,igf en dergelijke nauwelijks documentatie is omdat het wrs zo controversieel is.
Ze zouden eigenlijk die bb's moeten volgen,of tenminste enkele amateurs dan deze gratis laten testen en dan hiermee hun artikels neerpennen;)

Nou ik had sommige gelezen,slin only,geen gains,buhw?
Deze combo samen synergie dus good to go

En ja met insuline mag je toch geen vet ete eerste uren enz of keek je daar niet naar ?want ik krijg powo en inject zin in junkfood soms haha
 
Ze zeggen dat je geen vet mag eten met insuline, maar ik heb continue havermout gepakt en normaal avondeten gegeten.
Heb zelfs best vaak pizza's gegeten :P

Ik ben echt niks in vet aangekomen, maar zal niet voor iedereen gelden waarschijnlijk.
 
Duidelijk dat rond hgh,igf en dergelijke nauwelijks documentatie is omdat het wrs zo controversieel is.
Ze zouden eigenlijk die bb's moeten volgen,of tenminste enkele amateurs dan deze gratis laten testen en dan hiermee hun artikels neerpennen;)

Nou ik had sommige gelezen,slin only,geen gains,buhw?
Deze combo samen synergie dus good to go

En ja met insuline mag je toch geen vet ete eerste uren enz of keek je daar niet naar ?want ik krijg powo en inject zin in junkfood soms haha
Geen vet eten inderdaad anders word je een fat fuck.

Je moet de dosis pakken die je zelf graag wilt. Maar 10iu is best al een leuke dosis.
 
Ze zeggen dat je geen vet mag eten met insuline, maar ik heb continue havermout gepakt en normaal avondeten gegeten.
Heb zelfs best vaak pizza's gegeten :P

Ik ben echt niks in vet aangekomen, maar zal niet voor iedereen gelden waarschijnlijk.

Pff wrm zeg je dat nu:( nu ga ik geneigd zijn rapper die pizza te willen eten haha
No shit maar heb telkens in pizza en junkfood serieus

Ik denk dat het niet bij iedereen zo het geval gaat zijn,dan heb jij wel geluk;)
 
Geen vet eten inderdaad anders word je een fat fuck.

Je moet de dosis pakken die je zelf graag wilt. Maar 10iu is best al een leuke dosis.

Ik ga gewoon blijven opbouwen tot 10iu smorgens en savonds,als het goed aanvoelt. Eerste keer er niet over gaan,als ik goeie gains er op maak hoeft het ook niet meer te zijn he.
 
Ik ga gewoon blijven opbouwen tot 10iu smorgens en savonds,als het goed aanvoelt. Eerste keer er niet over gaan,als ik goeie gains er op maak hoeft het ook niet meer te zijn he.
Klopt het liefst zo laag mogelijk, dat is het beste inderdaad maat.
 
Update

Na 1 week iets vollere look,training gaat ook beter,pumps feller,meer vertrouwen precies en kracht bij bepaalde oef(niet veel maar merkbaar)

Aders zijn iets feller, is dit door hogere bloeddruk of ??

Insuline 8iu smorgens en 8iu post workout ondertussen.
Voeding zelfde,enkel powo shake dextrose verhoogd natuurlijk.

Nog niet gewogen.
 
Update

2kg plus,paar dagen messed up voeding ivm nieuw werk. Dus kon meer zijn.
Vandaag 10iu slin injects
 
Vandaag arm day

Lekker pump en gek zeer goed kracht bij opeens op korte tijd, kon me oppompen alsof Ik aan lichte testo zat:)
 
4e week van cycle griep gekregen:(
Pas sinds een week terug aan gymmen.

Leuk spul, enigste wat stoort is dat zwak gevoel powo van lage bloedsuikerspiegel en die vieze dextrose shake en dergelijke kappen Misselijkmakend!

Trainingen gaan wel lekker hierop,lekkere pumps etc

Voor herhaling vatbaar
 
Back
Naar boven