MuscleMeat

hgh ...im of sc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
ik weet zover ik gelezen heb dat er als je im je hgh zet de bijwerkingen minder zijn zoals er word geschreven(vochtretentie cst)maar heeft hier ook iemand dit ervaren of kent iemand die dit ervarenheeft.Dus in het kort komt mijn vraag hier op neer wat is het beste;im of sc???
 
ik weet zover ik gelezen heb dat er als je im je hgh zet de bijwerkingen minder zijn zoals er word geschreven(vochtretentie cst)maar heeft hier ook iemand dit ervaren of kent iemand die dit ervarenheeft.Dus in het kort komt mijn vraag hier op neer wat is het beste;im of sc???

elke wedstrijdganger die ik ken doet het sc.
 
Volgens mij zal het niet zo heel veel uitmaken. Alleen zal de GH IM sneller opgenomen worden.
 
oke en nu verder ed of eod doen we er ook nog bij ......en dan wel dat je aan het einde van de week dezelfde iu's hebt gehad dus stel ed 2 iu dan eod 4iu.....we gaan goed zo
 
Ik zou de eerste maand sowieso ed zetten 7/7, om je igf levels zo snel mogelijk te verhogen.. Mensen die voor massa gaan pakken vaak eod voor het trainen op 8 tot 16 iu. Ik heb de meeste info van us boards omdat er daar simpelweg meer over gesproken wordt!

IM is alleen voor snellere opname, al schijnt subq wel optimaler te zijn, maar daar weet ik de reden niet meer van..
 
Ik hoor veel over zetten in de lies...
 
ik doe nu als ik wakker word 2 iu en om een uur of negen savonds nog 2 iu....5 dagen op 2 dagen off
 
Ik heb nu 8 weken IM gedaan. Ga nu 8 weken Subq proberen. Zal de resultaten wel posten want ben er nog steeds niet uit wat optimaal is. Veel verschillende meningen.
 
goed zo Jamesss gebruikerservaringen ben benieuwd
 
hmmm ik zat zo eens te denken is het niet beter om je hgh na het trainen te zetten ivm de spiergroe,i achterliggende gedachte zou dan zijn dat het groeihormoon zijn werk gaat doen om de spier te repareren zeg maar......stomme gedacht of niet ik weet het niet iemand anders wel misschien??
 
Volgens mij is dat 1 van de zekere momenten dat je pancreas hgh afgeeft.. Dus ik zou het dan juist niet zetten, net zoals net voor het trainen of net voor het slapen.
 
als je nou 1uur voor je training zet en de hgh->igf conversie duurt 2uur dan heb je na 1uur training, net als je klaar bent, een igf piek ;)
 
Mwa, gewoon sochtends direct na het opstaan, en 2 uurtjes voor het trainen ofzoo... Lijkt mij het meest logisch en het veiligst..

Er zijn overigens wel een hoop mensen hier, waaronder Rodge als ik me niet vergis, die pwo zet.
 
ik zet ze ook PWO, is ook gemakkelijk omdat ik dan ook slin zet..
 
Back
Naar boven