AndroidHealthClinic

Hgh in nakuur of in cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mercenaries5

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Beste bbers

Ik heb de afgelopen 20 weken gekuurd

250 mg test-e week 1-20
400 mg tren-e week 1-18
750 mg hcg week 1- 18

Meestal begin ik met me nakuur en blijf ik een tijdje off (aantal weken kuur + 4 weken nakuur)
alleen dit jaar wil ik eigenlijk meteen beginnen na de kuur met hgh zodat ik alvast me igf kan opbouwen en in december weer kan kuren. Nu lees ik veel op het forum dan hgh only weg gegooid geld is dus zit ik met de vraag of een cruise van 125 mg test-e per week tot december een goede optie is. Ik ben niet meer van plan zware tren kuurtjes te pakken maar meer langere kuuren van hgh + 500 test en eventueel deca als het bulken is. Ik kan me stats geven als dat nodig is. Maar me vraag is meer wat is de beste optie tijdje off gaan en in die tijd hgh only pakken of doorpakken met een cruise.

Alvast bedankt.
 
Dat is een keuze die je zelf moet maken. Zou zelf ook geen hgh only doen nee maar 125mg test zetten zodat je op papier toch maar geen hgh ‘only’ doet is ook maar onnozel. Spaar de groeihormoon voor je volgende kuur of blast.
 
Wat zou precies de minimale hoeveelheid test moeten zijn voor hgh gebruik. Ook na mijn volgende blast kom ik in een cruise terecht. Volstaat 125 mg test e dan wel of moet je zeker wel de 250 werkelijk aanhouden ?
 
Wat zou precies de minimale hoeveelheid test moeten zijn voor hgh gebruik. Ook na mijn volgende blast kom ik in een cruise terecht. Volstaat 125 mg test e dan wel of moet je zeker wel de 250 werkelijk aanhouden ?
Mocht je nu je eigen vraag beantwoorden, wat zou je antwoorden?
 
250 mg lijkt me een mooie dosis. Is niet totaal de cruise die word aangeraden maar naar mijn mening niet te hoog niet te laat voor een rust moment. Om hopelijk weer maximaal uit een blast te halen
 
Ik zou off gaan, óf de lage cruise zonder hgh. 250mg zal je lichaam niet de volledige rust geven die je waarschijnlijk zoekt. (Heb echter geen persoonlijke ervaring met hgh).
 
Na 20 weken off gaan voor 2 maanden vind ik ook onnozel. Dan zou ik gewoon bridgen/cruisen met 250.
Ik denk dat het hele nakuur proces en hormonen alle kanten op gooien schadelijker is dan 250 doorzetten.
 
Ik zou off gaan, óf de lage cruise zonder hgh. 250mg zal je lichaam niet de volledige rust geven die je waarschijnlijk zoekt. (Heb echter geen persoonlijke ervaring met hgh).
Wat bedoel je met volledige rust die je zoekt?
 
Wat zou precies de minimale hoeveelheid test moeten zijn voor hgh gebruik. Ook na mijn volgende blast kom ik in een cruise terecht. Volstaat 125 mg test e dan wel of moet je zeker wel de 250 werkelijk aanhouden ?
Ligt aan je hoeveelheid spiermassa.
 
125mg volstaat prima in alle gevallen wat mij betreft.
 
Back
Naar boven