AndroidHealthClinic

HGH, Insuline, IGF, MK en AAS

Bezoekers in dit topic

Iets van 2.5 a 3 maand zo uit m'n hoofd. Het begint nu wat te tonen, mijn benen krijgen wat definitie vooral en verder lijkt alles ronder/smoother te lopen ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen haha.

Gebruik je het tijdens je cut of bulk nu?
 
Gebruik je het tijdens je cut of bulk nu?

Alleen nog maar in m'n bulk tot zover. Ik ben dit jaar ook niet van plan om echt te gaan cutten, misschien een weekje of 3 op DNP en T3 in een cruise.

Vanmorgen trouwens bijna in een depressie geraakt. Ik had zondag en maandag niet getraind en zaterdag benen getraind zonder Insuline te zetten. Ik dacht me vanmorgen eens te wegen en toen stond er nog slechts 111.3 kg op de schaal. Ik vroeg me al af waarom ik opeens zoveel droger leek haha. Kennelijk dus een heleboel vocht en maaginhoud verloren. Dit betekent dus wel dat ik zonder de Insuline en het daarbij komende vocht kennelijk niet echt gain qua lichaamsgewicht. De conclusie die we daaruit mogen trekken is dat de voeding nog wat omhoog moet. Altijd fijn, nog meer moeten eten met dit weer.
 
Ik sluit me aan bij Tall en Small. ronder, gear lijtk "beter" te werken betere lijnen en vormen. Ik zit op nu 11 maanden ofzo op me huidige HGH cycle.
 
Ik ben alleen nog benieuwd of jullie opgebouwd hebben en welken tijden/iu jullie zetten?

Begin wel erg nieuwegierig te worden!
 
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, het staat hier al vermeld maar leg het graag nog een keer uit : Ik ben begonnen op 2 iu per dag, dit zette ik toen nog in 1 keer, alleen 's morgens. Hier had ik geen last van dus ben ik vrij snel naar 3 en daarna 4 gegaan. Op 4 iu heb ik een tijdje gezeten omdat ik last van mijn handen en polsen kreeg. Toen dit wegtrok naar 5 iu gegaan, eigenlijk geen last gehad dus redelijk snel naar 6 iu gegaan en daar zit ik nu nog op.

Ik verdeel dit over het algemeen over 3 injectiemomenten. De 1e ongeveer een uur voor m'n ontbijt ( ik eet geen carbs bij het ontbijt dus volgens mij hoeft het geen uur te duren maar ik vind dit fijner ), de 2e is pre workout en de 3e pre bed, ongeveer een uur na m'n laatste maaltijd. Ook deze is carbvrij maar toch. Op rustdagen zet ik eigenlijk standaard maar 4 iu en dan pre ontbijt en pre bed.
 
ik vind geen fotos terug, je had er toch gepost?
 
Verder het protocol voor het speciale goedje : Dit gaat EOD in de kuiten, de pecs en de lateral delts. De kuiten gaat momenteel 1.5 ml per spot in, 2 spots per kuit ( de buitenkant en de binnenkant zeg maar ). Hier ga ik steeds van boven naar beneden en weer terug zodat het gelijkwaardig opvult.

De pecs is per pec 3 x 0.5 ml in een horizontale lijn en ook deze gaat bij elke injectie dag van boven naar midden naar onder en weer terug. Ook dit is om misvorming te voorkomen. Zodra hier het extreem volle gevoel van weg trekt gaat de dosering naar 0.75 ml per plek.

Lateral delts is makkelijk, 1.5 ml per delt. Roteren is hier redelijk lastig natuurlijk maar ik wissel hier af met formaat naald en ook enigszins de injectie spot.

Op deze manier gaat het langzamer dan het alom bekende protocol van "Big A" dat overal te vinden is maar op deze manier kun je nog wel gewoon trainen en functioneren. En ik moet zeggen dat het prima gaat.

Verder heb ik besloten om al mijn gear in de quads te gaan injecteren met insuline naaldjes en ook op verschillende plekken in mijn outer quad te zetten. Ik geloof niet zo dat site injects werken in zo'n grote spier maar ik vind het leuk om te proberen.

Vragen staat vrij! Haha.
 
Verder het protocol voor het speciale goedje : Dit gaat EOD in de kuiten, de pecs en de lateral delts. De kuiten gaat momenteel 1.5 ml per spot in, 2 spots per kuit ( de buitenkant en de binnenkant zeg maar ). Hier ga ik steeds van boven naar beneden en weer terug zodat het gelijkwaardig opvult.

De pecs is per pec 3 x 0.5 ml in een horizontale lijn en ook deze gaat bij elke injectie dag van boven naar midden naar onder en weer terug. Ook dit is om misvorming te voorkomen. Zodra hier het extreem volle gevoel van weg trekt gaat de dosering naar 0.75 ml per plek.

Lateral delts is makkelijk, 1.5 ml per delt. Roteren is hier redelijk lastig natuurlijk maar ik wissel hier af met formaat naald en ook enigszins de injectie spot.

Op deze manier gaat het langzamer dan het alom bekende protocol van "Big A" dat overal te vinden is maar op deze manier kun je nog wel gewoon trainen en functioneren. En ik moet zeggen dat het prima gaat.

Vragen staat vrij! Haha.
hoelang zit je al op dit protocol?
en dit is eerlijk gezegd helemaal nieuw voor me haha en ook super interessant, merk je kracht of groei of last of wat dan ook?

en meet je vaak zodat je weet hoeveel het je opbrengt?
 
Hoe weet je nu of je onder/achter je spier zit met de inject?
 
hoelang zit je al op dit protocol?
en dit is eerlijk gezegd helemaal nieuw voor me haha en ook super interessant, merk je kracht of groei of last of wat dan ook?

en meet je vaak zodat je weet hoeveel het je opbrengt?

Nog maar kort, een paar weken. Kuiten ietsje langer dan de rest. Het is voor de meeste vrij onbekend omdat er zo weinig over gepraat wordt, ondanks dat het schijnt dat elke ( aankomende of wannabe ) pro het gebruikt en sommige echt in enorme hoeveelheden.

Groei merk je zeker plaatselijk. Mijn kuiten zijn echt vooruit gesprongen en worden met de week beter lijkt het. Ze zijn nog steeds veel te klein als je het mij vraagt maar het begint nu ergens op te lijken. Verder zijn de pumps echt absurd. Niet te vergelijken met Slin of Dbol of Oxy of wat dan ook. Pijn doet het op zich niet. Mijn kuiten zijn er inmiddels aardig aan gewend en in mijn pecs en schouders zette ik ook al vaker. Sterker word ik er niet van, in theorie gebeurt dat uiteindelijk wel als de ruimte die gemaakt wordt opgevuld wordt met spier maar goed, dat is een langdurig proces.

Meten doe ik eigenlijk te weinig, ik ga af op de spiegel ( en stiekem ook wel op de reacties om me heen ). Alleen mijn kuiten meet ik zo af en toe eens.
 
Hoe weet je nu of je onder/achter je spier zit met de inject?

Oh had dit gemist. Dat gaat een stukje op gevoel natuurlijk. De meeste adviezen die ik kreeg zeggen bijna allemaal dat je beter kleinere hoeveelheden met bijvoorbeeld een insulinespuitje zet en dat meerdere keren op meerdere plekken. Dan kom je wel minder diep maar het is wel een meer egaal resultaat.
 
Ano_09_01_24 Ik ben er ook wel in geïnteresseerd, maar wil dus zeker weten hoe dat met prikken zit. Ik was van mening dat het onder je spier moest, en absoluut niet in je spier.

Vandaar de vraag, en de interesse. Altijd interessant zulke dingen omdat niemand ze bespreekt.

Welke SEO gebruik je momenteel?
 
Ano_09_01_24 Ik ben er ook wel in geïnteresseerd, maar wil dus zeker weten hoe dat met prikken zit. Ik was van mening dat het onder je spier moest, en absoluut niet in je spier.

Vandaar de vraag, en de interesse. Altijd interessant zulke dingen omdat niemand ze bespreekt.

Welke SEO gebruik je momenteel?

Dat snap ik heel goed. Ik zou als ik jou was wat rondlezen op Amerikaanse fora. Er staat 1 en ander aan onzin maar ik vind bijvoorbeeld Professional Muscle wel interessant om te lezen en daar is het ook net wat meer open.

Ik gebruik nu de variant van EP en wil Syntherol van Synthetek nog proberen. En zo zijn er nog veel meer varianten die ik wel eens zou willen proberen om te kijken welke nou het prettigst werkt maar je kunt niet bezig blijven haha.
 
Ik lees ook wel eens over mediphorm
 
Back
Naar boven