XXL Nutrition

HGH kuur: 3 vragen omtrent calorieën en opbouwtijd IGF waardes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,

Weer even 3 vragen omtrent HGH gebruik:

Als men HGH gebruikt duurt het een bepaalde periode voordat het lichaam de maximum IGF waardes weet te bereiken (deze worden cumulatief opgebouwd).
Vraag 1: Heeft iemand enig idee hoe lang een lichaam hier gemiddeld over doet indien met 5 i.u. zet ED (33,3mg <merk weggelaten> / 100 i.u.)? Of valt dat lastig te zeggen?

Daarnaast zorgt IGF er uiteindelijk voor dat hyperplasie kan ontstaan (mits goede voeding, training, e.d. gehanteerd worden). Nu was ik alleen benieuwd..
Vraag 2: Op het moment dat iemand aan het begin van zijn HGH kuur zit (en dus hyperplasie wil bewerkstelligen en niet per se hypertrofie), maakt het voor de celdeling die dankzij de HGH gerealiseerd wordt nog uit hoeveel kcal iemand inneemt?

Iemand die een bulk kcal inname hanteert, creëert die meer extra cellen tijdens HGH gebruik (in de eerste 3 maanden van de kuur) t.o.v. iemand die cut kcal inname hanteert?

En vraag 3: bij hyperplasie is het natuurlijk nodig dat je spieren scheuren en weer herstellen en hierdoor weer extra spiercellen produceren. Op het moment dat jij voldoende eiwitten en vetten eet, is dit dan voldoende om optimaal de HGH te benutten aan het begin van de kuur? Of is het voor HGH gebruikers beter om (ook gelijk vanaf het begin) ook koolhydraten te eten?

Thx alvast

P.s. als ik iets heb gezegd dat niet klopt, let me know ;)
 
En vraag 3: bij hyperplasie is het natuurlijk nodig dat je spieren scheuren en weer herstellen en hierdoor weer extra spiercellen produceren. Op het moment dat jij voldoende eiwitten en vetten eet, is dit dan voldoende om optimaal de HGH te benutten aan het begin van de kuur? Of is het voor HGH gebruikers beter om (ook gelijk vanaf het begin) ook koolhydraten te eten?
hyperplasie schijnt zich na circa 3 maaden gebruik voor te doen , https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4702464/ artikel mbt igf piektijden .
 
hyperplasie schijnt zich na circa 3 maaden gebruik voor te doen , https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4702464/ artikel mbt igf piektijden .

Heb idd gelezen dat je voor spiergroei het meeste zal gaan merken na 3 maanden idd.
Maar is die opbouwtijd ook niet afhankelijk van de hoeveelheid i.u. die men gebruikt?
Iemand die 10 i.u. HGH ED zet komt eerder aan zijn IGF plafond dan iemand die 5 i.u. HGH gebruikt lijkt me?

Heb in het andere sticky namelijk het volgende gelezen:
"Het is per persoon verschillend hoeveel HGH er omgezet wordt in het lichaam van HGH naar IGF-1, maar per i.u. HGH wat geïnjecteerd word zal rond de 4-6 MG worden omgezet naar IGF-1".
 
over 10 i.u kan ik geen uitspraken doen , als ik ff uitga van hoe het goedje werkt ( speculatie) betwijfel of je eerder aan je igf1 plafond zit als zoiets al bestaat om eerlijk te zijn, waarschijnlijk zal je piek bij 10 i.u hoger zijn dan bij 5 i.u omdat je gewoon meer binnen krijgt en omzet naar igf
 
Back
Naar boven