Fitness Seller

HGH kuur

Bezoekers in dit topic

VN98

Novice
Lid geworden
3 jun 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Hoi, ik zou graag willen beginnen met een HGH kuur voor een half jaar. Ik heb al het
een en ander opgezocht op internet maar kan niet vinden hoe het zit met je groeihormoon productie nadat je gestopt bent met de kuur. Is het zo dat als je na een half jaar stopt met de kuur dat je lichaam dan weer de normale productie van groeihormonen overneemt of maakt je lichaam dan door gewenning na de kuur minder groeihormonen aan?
 
Wat zijn de symptomen van een hgh tekort? Want al wordt het onderdrukt volgens mij merk je daar niet zoveel van tenzij je nog in de groei zit.
 
Wat zijn de symptomen van een hgh tekort? Want al wordt het onderdrukt volgens mij merk je daar niet zoveel van tenzij je nog in de groei zit.
Een afname van de spiermassa, stijging van de vetmassa, ietwat verlaagde botmineraaldichtheid met bijgevolg mogelijk een hogere kans op fracturen en wat vermoeider/minder energie. Je merkt dat inderdaad niet zo snel als volwassene.

Het onderdrukt de eigen aanmaak, maar dit is van voorbijgaande aard. Er zijn geen gevallen bekend waarbij GH-toediening tot langdurige of permanente onderdrukking heeft geleid.
 
Oke dankjewel voor jullie antwoorden. Weet toevalig ook iemand of dat het beter is 1 een keer te stoppen of rustig af te bouwen, welke manier je lichaam het snelst zijn reguliere GH op pijl brengt?
 
Back
Naar boven