MuscleMeat

HGH, & mijn beenbreuk na 5 maanden.

Bezoekers in dit topic

Ook rekening houden dat HGH niet goedkoop is. Als je nu op je spaarcenten aan het teren bent en dan 6 maand hgh wilt doen om dan een maand vroeger te gaan werken kan je hier best ook niet te lucht over gaan :)
Als je nog 2 jaar moet revalideren en je weet dat je met die dosis HGH binnen een half jaar al in 'orde' bent, dan zou ik het risico nemen. Alleen weet ik de hele situatie en het verloop ervan niet.
 
Ook rekening houden dat HGH niet goedkoop is. Als je nu op je spaarcenten aan het teren bent en dan 6 maand hgh wilt doen om dan een maand vroeger te gaan werken kan je hier best ook niet te lucht over gaan :)
Als je nog 2 jaar moet revalideren en je weet dat je met die dosis HGH binnen een half jaar al in 'orde' bent, dan zou ik het risico nemen. Alleen weet ik de hele situatie en het verloop ervan niet.
Die laatste situatie is inderdaad een beetje de gedachte. ik kan nog aardig lang teren maar hoe eerder ik weer mijn bedrijf op kan starten hoe beter.
 
Die laatste situatie is inderdaad een beetje de gedachte. ik kan nog aardig lang teren maar hoe eerder ik weer mijn bedrijf op kan starten hoe beter.
Zolang je niet (ongeveer) weet hoeveel sneller je zal herstellen met bepaalde hoeveelheid HGH, zal het toch moeilijk bepalen worden of je het wel moet doen of niet natuurlijk
 

Nou, de resultaten zijn zeker niet allemaal positief. Ik begrijp dat er wel hgh gebruikt wordt bij bepaalde brandwonden. En in sommige gevallen bij ‘short bowel’ syndrome.
 
Human Growth Hormone May Be Detrimental When Used to Accelerate Recovery From Acute Tendon-Bone Interface Injuries - PubMed In this rat model of acute tendon-bone injury repair, daily subcutaneous postoperative human growth hormone treatment for fourteen days failed to demonstrate a significant difference in any biomechanical parameter compared with placebo. Furthermore, subcutaneous administration of 5 mg/kg of...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Dit onderzoek heb ik ook gelezen, en dat gaf inderdaad vervelende resultaten. Wel moet je niet vergeten dat 5g per kg Hgh echt bizarre hoeveelheden zijn. ik heb ook andere onderzoeken gelezen, Een aantal die specifiek op mensen waren en over botten helen gingen. uit deze kwamen alleen positieve of neutrale resultaten. Dat is natuurlijk geen zekerheid maarja. een ander ding wat ook niet vergeten moet worden is dat mijn bot al weer heel is tot een zekere hoogte. Een bot heelt in de eerste 3 a 4 maanden snel en dan heb je nog een jaar of 7 dat het aan het afbreken en opnieuw samenstellen is. Het geen waar ik nu dus naar op zoek ben is niet iets om dat bot te helen maar juist de spieren die er om heen zitten zijn tijdens de val erg beschadigd, Ik denk te voelen dat mijn scheenspier half doorgesneden is geweest door het bot. mijn knie is verdraait geweest en zijn ze met de operatie doorheen gegaan om mijn scheenbeen uit te hollen voor de titanium staaf die er in moest. dus dan hebben ze de knieschijf naar voren getrokken en een snee door mijn bovenbeen spier zijn pees gemaakt in de lengte en hebben ze staan boren in mijn scheenspier door die pees heen. Daarna heb ik 3 maanden zowat niet bewogen en dat heeft alles goed naar de klote geholpen. En er is 1 ding waar ik reuze veel info over kon viden met hgh en dat is dat mensen razend snel van spierblessures en spierscheuren af zijn. Dus dat zou in mijn geval ideaal zijn

Ik heb er nu voor gekozen om Hgh te bestellen. Het komt over een dag of 10 binnen
 
Even een update, ik heb een igf-1 test gedaan om een baseline te hebben van mijn natuurlijke waarden. Sinds gisteren ben ik nu ook begonnen met het injecteren van 2iu hgh. ik ben van plan na een maand een 2de igf-1 test te doen om te kijken hoe ik reageer op de 2 ui en daaruit te bepalen of ik naar 3 of 4 iu ga. Afgelopen week voor het starten heb ik een paar keer s'ochtends mijn bloedsuikerwaardes gemeten en ik zit steeds tussen de 4,8 en 5,5. Deze waarden zal ik ook in de gaten houden de komende tijd om te zien wat de hgh voor effect heeft daar op.
 
En hoe ga je dan bepalen of je hoger moet doseren?

Welk igf waarde is optimaal voor het geen waar jij het voor gebruikt
 
Back
Naar boven