Fitness Seller

hgh of slin of beiden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
Is slin niet beter eigenlijk dan hgh ,alleen al omwille van de dikke buik die je krijgt van de hgh??Wat vinden jullie?
 
Je buik gaat echt niet gelijk uitpuilen van hgh hoor.

Maar ben nog steeds wel benieuwd naar slin, maar ik krijg steeds meer het idee dat je er vrij weinig mee gaat winnen als je het niet combineerd.
 
imo, en ook in de opinie van vele anderen, komt het zowel bij hgh als slin het volle potentieel pas tot zijn recht als je combineert vanwege de synergie.
 
Is slin niet beter eigenlijk dan hgh ,alleen al omwille van de dikke buik die je krijgt van de hgh??Wat vinden jullie?

Die dikke buik is echt persoonsafhankelijk en krijg je pas na eeen heeel lange tijd op hoge dosissen te zitten. Dus het is niet dat je een jaartje op 5iu gaat zitten en dat je dan een dikke buik krijgt.


Ik zou het eerder gaan combineren! 1+1=3
 
Je buik gaat echt niet gelijk uitpuilen van hgh hoor.

Maar ben nog steeds wel benieuwd naar slin, maar ik krijg steeds meer het idee dat je er vrij weinig mee gaat winnen als je het niet combineerd.


ik heb een combi gedaan en had eigenlijk veel meer verwacht van de slin,van de GH was ik wel zeer tevreden werkte van in begin al super goed zonder as of slin want die kwamen pas na 4 weken erbij
 
Hgh, slin, igf, t4 en test ;)

Maarre, een beetje hgh laat heus niet je ingewanden uitpuilen hoor..
 
als je naar de kosten van insuline kijkt dan zie ik eigenlijk geen reden om het niet te gebruiken om maximale uit een (hgh) kuur te halen, er van uitgaande dat je natuurlijk er wel aan toe bent om al naar deze middelen te grijpen.

-rodge
 
ok,voor een dikke buik hoef ik dus al geen schrik te hebben,dat is al positief.
Maareuh wanneer ben je er dan aan toe volgens jouw Rodge?Als je niet meer goed gaint van de aas ofwat?
 
wat dacht je van voeding? dat bedoeld rodge.. als je niet weet wat ik bedoel moet je nog maar eens inlezen
 
zelf zou ik sth gebruiken en slin op natuurlijke wijze proberen wat te verhogen met kaneel ed,lijkt goed te werken bij mij kaneel.de stap naar slin durf ik niet te zetten.igf al geprobeerd,maar niks van hypo effecten gevoeld bij 60mcg.De voeding die nodig is na slin is wat teveel voor me aangezien ik duursporter ben
 
Back
Naar boven