MuscleMeat

HGH Only?

Bezoekers in dit topic

Ok wil dag zo wel eens proberen.
Hoe doe je dan niet op trainings dagen? ( is maar 1 dag in de week, zaterdag en zondag train ik ook niet en ga ik alleen 6 unit zetten).
Zou dan idd voor het slapen gaan zetten! Succes!

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Beste heren,

Ik overweeg om HGH only voor langere periodes te gaan gebruiken. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het echt wil gaan doen, want ik zit nog met vragen. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen met serieuze antwoorden en advies.

Waarom HGH?

- In het verleden negatieve ervaringen gehad met AAS (zware acne en vocht)
- De leverschade door AAS en onderdrukking van je natuurlijke test door AAS
- Ik ga al langzaam richting de 40 jaar
- En laatste reden: na kuurtjes in het verleden wil mijn vrouwtje niet meer dan ik nog ga kuren met AAS en ik moet haar wensen soms ook een beetje respecteren toch?

Doelen (in willekeurige volgorde):

- Algehele gezondheid verbeteren (herstel, fit voelen etc.)
- Vet% gehele jaar laag houden 7-8%
- Wat extra spiermassa zou leuk zijn, hoeft zeker geen 10 kilo te zijn. 5 kilo is al mooi. (ik zit op dit moment niet aan mijn natuurlijke grens dus er zit nog wel een aantal kilos groei in.)

Vragen:

- Denken jullie dat HGH een goed alternatief is voor AAS om mijn doelen te bereiken?
- De volgende merken kan ik eventueel krijgen: Hyge, Canadas, zijn deze OK? (ik kan eventueel ook GH krijgen)
- Van deze merken is een dosering 2-4IU EOD voldoende, na een opbouwfase?
- Is het OK om kuren van 6 maanden te doen met 2-4 EOD en dan bijv 3 maanden OFF te gaan? Of gehele jaar gewoon doorzetten met EOD.
- Wanneer het best injecteren? Ik train altijd smorgens 9.00-11.00 ongeveer. Opstaan om 8.00, slapen om 23.30-24.00
- Ga ik hiermee, naast voeding en training, hiermee mijn doelen bereiken?


Mochten jullie aanvullende vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

-Hgh is geen alternatief voor AAS.
-Hyge is oke, canada geen ervaring mee.
-Zou ED injecteren en minimaal 5iu.
- Zo lang mogelijk doorgaan
- Post workout injecteren
- Ja, maar zal veel meer tijd over gaan.
 
Dacht dat het was omdat je dan geen carbs meer in je lichaam hebt en vlak voor het slapen nog wel
 
Ik dacht altijd dat beste was (als je 2x pd zet) direct na opstaan en pre workout.
 
Direct na opstaan (bij mij pre workout) en voor het slapen gaan, om zo je natuurlijk productie na te bootsen. Maar sommige mensen nemen pre workout en bij wakker worden (als je savonds traint).

Heb meerdere momenten per dag geprobeerd en maakt geen hol uit of je nou 2 x of 3 x per dag neemt. Merkte ook weinig van smiddags nemen en savonds of 5iu in 1x post workout.
 
Toen ik ging verdelen over de dag werd ik zienbaar droger
 
Ik heb ook verdeelt (canada's) en merkte eigenlijk geen verschil met 1 x of 2 x per dag zetten. Was wel slechts 4iu
 
HGH onderdrukt je test en laat prolactine nog eens stijgen.

HGH only lijkt me niet handig voor een man. Is eerder een vrouwelijk hormoon in hogere dosis.

Ik dacht vroeger ook dit te doen met hgh zonder aas. Als gevolg laag test, hoog prolactine en oestrogeen en vreemd genoeg toch verhoging van leverwaardes. CK waarde wat op spierafbraak wijst was ook hoog.
 
Toen ik ging verdelen over de dag werd ik zienbaar droger


Hoeveel gebruikte je per dag? En welk merk?

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

HGH onderdrukt je test en laat prolactine nog eens stijgen.



HGH only lijkt me niet handig voor een man. Is eerder een vrouwelijk hormoon in hogere dosis.



Ik dacht vroeger ook dit te doen met hgh zonder aas. Als gevolg laag test, hoog prolactine en oestrogeen en vreemd genoeg toch verhoging van leverwaardes. CK waarde wat op spierafbraak wijst was ook hoog.


Ik ben inmiddels alweer aan het kuren met AAS ;)

Geen HGH dus.
 
@cools Toevallig, zit nu op hgh only en vorige week bloed laten testen op gh en prolactine. Prolactine zat precies in midde referentiewaarde.

@pumpie hyge. Dacht 6iu 3x2
 
@cools Toevallig, zit nu op hgh only en vorige week bloed laten testen op gh en prolactine. Prolactine zat precies in midde referentiewaarde.

@pumpie hyge. Dacht 6iu 3x2

Stijging prolactine heeft tijd nodig en kan verschillen op de dag. Hoelang ben je al bezig?

Beste kan je je testosteron en oestrogeen ook even checken bij hgh only.
 
Op moment van bloedtest 2 weken op 2iu pd
 
Op moment van bloedtest 2 weken op 2iu pd

2iu is een goede dosis om dat beperkt te houden. Meestal bij hogere dosissen heb je ook een sterkere stijging in prolactine.

Maar toch ff test en oestrogeen volgende keer checken.
 
Back
Naar boven