Fitness Seller

hgh only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus meteen low test erbij zetten ofwat? Of zie ik het nu verkeerd? Want wilde dat later pas doen. Of bedoel je helemaal geen test zetten maar iets anders?
 
Mijn advies zou zijn om je aan een goed dieet te houden en naturel te cutten.

Stel je wilt per se iets nemen, dan kun je de hgh nemen met low dose test ernaast 125/250mg (als je UG zet zou ik 250mg doen). Ik deed de dam tot damloop mee toen ik "on" was, me training verliep echt bagger slecht. Conditie was echt nul, toen heb ik de T3 er 2 weken van te voren uitgegooid en maar niet getraind en ik liep de loop in 1 x uit. Conclusie voor mij: T3 verneukt me conditie.
 
oke ik snap het.
wat betreft het naturel cutten, de meeste zullen sceptisch zijn maar geloof me als ik zeg dat ik alles heb gedaan om omlaag te gaan dan is dat ook echt zo.. ik zit heel erg aan de rand van mijn kunnen nu op de een of andere manier.. vroeger had ik niet eens een voedingschema nodig.. zo gauw ik 1 meter had gerend was ik afgetraind. ben wel al met dit schema wat ik nu volg % omlaag gegaan naturel tot 13% is het ondertussen dus er is wel een procentje van afgegaan deze maand. de laatste meting was 17 dagen geleden en vandaag weer gemeten.
daarnaast ook al zou het me toch lukken door misschien nog iets lager te gaan zitten met voeding denk ik toch dat ik die kuur ga volgen maar dan met de low dosis test. wil ik weer richting de nederlandse top zal dit eigenlijk wel moeten, en ik zeg erbij helaas want ik weet dat meer dan de helft van alle topsprinters op nederlands niveau gebruiken, ik weet dit omdat ik met de meeste samen heb getraind.

ik ga nog een maandje wachten. ik ga dan iets minderen nog in mijn voeding, ga t hier dalijk over hebben met mijn maat die de schemas voor mij verzorgd en dan kijk ik het even een maandje aan en ga ik later aan een kuur beginnen met als voornaamste doel gewoon beter sterker sneller explosiever worden..

ik neem aan dat hgh, test op 250mg en t3 een goede kuur is daarvoor..
 
die t3 heb ik vaker genomen ook al jaren terug. qua conditie merk ik er totaal niets van.. doet voor mij alleen maar dat wat het moet doen. snellere stofwisseling
 
En dan wil je een jaar on blijven ofzo?
 
nou ja in eerste instantie was het de bedoeling een jaar alleen hgh te doen icm t3 voor het pure afvallen en daarna test erbij doen maar hoor dat het beter is om meteen test erbij te zetten, een lage dosis test zou voor langere tijd gewoon kunnen heb ik me laten vertellen. dus dan zou ik nu proberen om met iets minder voeding te cutten tot 10% en dan hgh icm test en t3 voor langere tijd in ieder geval minimaal een half jaar.
zoals ik al eerder vermelde bij mij werkt de t3 gewoon goed, merk niks van conditie verlies wordt nog steeds elke dag beter terwijl ik t3 neem.
 
Net alsof je een jaar nodig hebt om onder de 10% te komen vanaf de 13% icm t3. Ik doe dat easy in 6 weken. Dus een jaar t3 slaat sowieso nergens op.
En dan een half jaar op test...na dat half jaar dan? Over na gedacht? Wil je gewoon 1 keer nog pieken? Of wil je jezelf blijven verbeteren en sneller worden? Je moet er rekening mee houden dat herstellen van een half jaar test een lange periode duurt en je dan ook weer wat inlevert.
 
Nee klopt heb je gelijk in maar ik zal wat duidelijker zijn.

Aan de hand van alle info en adviezen die ik zowel hier als elders heb gekregen is het plan alsvolgt.

Na overleg met mijn maat qua voeding gaan we nog iets omlaag en kleine aanpassingen zodat ik naturel ga proberen om in de komende 4 tot 6 weken te cutten tot onder de tien procent. Daarna wil ik de hgh low test kuur beginnen voor 6 maanden dit zou betekenen dat ik hiermee klaar ben einde van het jaar. Dat geeft mij genoeg tijd (tot april) om te herstellen en te onderhouden. Ik blijf t3 nemen gedurende het hele jaar om mijn stofwisseling hoog te houden of is dit overbodig. Denk wel dat mijn natuurlijke t3 productie vrij laag is.. De t3 heeft verder geen invloed op mijn conditie zoals ik hierboven bij iemand anders las. Ik weet dat ik altijd na de kuur weer inlever maar mijn onderhoud zal vrij hoog blijven. Wedstrijd seizoen is van april tot augustus. De gains van hgh zijn langer blijvend van daar deze keuze en kan altijd vanaf sept weer een kuur doen voor het seizoen erna.. Dit is in ieder geval de manier hoe de topsporters het doen.. Herfst en winter vol erop dan in de zomer zgnaamd clean.

Maar goed hoop dat het zo duidelijker is.
Jullie gedachtes hierover. Zit ik nu in de juiste richting?
 
Na 4 maand ben je nog niet helemaal hersteld van een kuur van een half jaar. Bloed trekken geeft je dan uitsluitsel. Je gaat ook sowieso wat inleveren kwa vvm daarna. T3 is overbodig als je toch niet meer wilt dieeten. Denk ook niet dat je gains maakt op die hgh, je zou alleen wat makkelijker droog blijven.
 
Dat ik wat zal inleveren snap ik.. Maar zal uiteindelijk toch meer kracht overhouden dan ik nu uberhaubt heb.. Ik hoef ook nog niet helemaal hersteld te zijn ervan in april dat zijn meer trainingawedstrijdjes.. Piekmoment ligt altijd in augustus.. En buiten de nederlanse kampioenschappen zullen ze bij de qedstrijden waar ik aan mee doe geen dopingtesten uitvoeren.. Ik wil ook niet super veel gainen qua massa wel qua kracht en explosie en dit lukt me grotendeela natuurlijk ook wel.. De hgh en test zijn voor mij meer dan als extra boost net dat beetje extra dan natuurlijk gainen.. Ik ga op mijn leeftijd nu geen prof meer worden. Die kans heb ik helaas aan me voorbij laten gaan..

De t3 kan ik dus gewoon stoppen als ik op gewenste % vet zit.
Hoe zou jij dit anders doen of denk je dat ik op deze manier een voor mijn doel voldoende kuur heb.. Ben dus geen bodybuilder en wil geen massas gainen. Ik wil gewoon rond se 75 kg gaan zitten met meer spiermassa en kracht dan ik nu heb op 83kg en 13-14% vet.. Ik ben 1.75m
 
Weet je zelf wel wat je wil ?
Eerst wil je geen massa nu wil je wel massa maar minder vet?
Enige nut wat aas voor jouw doel heeft is herstel denk ik dan ? Veel sterker ga je niet worden van 250 test en wat gh
En tja voor explosiviteit zou ik halo nemen
En eventueel bold voor je uithouding ...
 
Goed lezen..

Ik wil geen bodybuild massa creeen.
Ik wil meer spiermassa dan dat ik NU heb maar minder vet. Wil 75 kg wegen. Weeg nu 83.

Volgens mij is 75kg minder massa dan 83 kg.
Snap de verwarring wel een beetje. Hoop dat t nu duidelijker is..

De algehele massa (gewicht) moet omlaag maar wil wat iets van spiermassa en kracht gaan gainen. ( niet teveel) moet in verhouding blijven met snelheid.

Ik ga eens kijken wat halo en bold precies is en doet.
 
In voor half jaar op halo.. [emoji23]

Bold is leuk voor duursport (stuk meer rbc) maar is alleen leuk als je on bent. Waarom wil je off zijn in het sprintseizoen? Zou juist dan on aan als ik jou was.
 
Omdat het dan gewoon weg niet mag. Dus zo veel mogelijk proberen te bereiken in het off seizoen en de gains zo veel mogenlijk behouden in het wedstrijd seizoen..

De top sprinters gaan ook niet aan de aas wanneer de wedstrijden komen.. Hebben dit wel gedaan in het off seizoen en kunnen de gains op een of andere manier behouden.
 
Oja en in het off seizoen mag het dan wel..
 
Neenee tuurlijk niet maar waarom denk je dat die jongens ineens allerlij trainingstages hebben in landen waar geen restricties zijn wat dat betreft.. Alleen omdat t daar lekker warm is? Haha.

Maar in t off seizoen is veel minder controle ook.
 
Omdat het dan gewoon weg niet mag. Dus zo veel mogelijk proberen te bereiken in het off seizoen en de gains zo veel mogenlijk behouden in het wedstrijd seizoen..

De top sprinters gaan ook niet aan de aas wanneer de wedstrijden komen.. Hebben dit wel gedaan in het off seizoen en kunnen de gains op een of andere manier behouden.
Ze vinden het toch in een test als je het offseason gebruikt hebt en spiermassa is spiermassa .
Maar je zegt zelf dat het eigelijk natty ook kan en je toch geen prof meer kan worden waarom het dan toch gebruiken? :P
 
Denk dat ik van binnen denk dat ik op die manier de max van de max eruit kan halen.. Natty kan wel maar gaat veel tijd en energie kosten..

Ik werk gewoon 40-50u pw en train daarnaast al 5 avonden. Nog meer trainen zou ten koste gaan van mijn gezin. Heb 4 kindjes die ook papa tijd nodig hebben.. Dus hoopte ik met de juiste kuur het maximale nog eruit te halen met deze trainings intensiteit.
 
Denk dat je naar een sprinters forum moet gaan kijken.
 
Back
Naar boven