XXL Nutrition

Hgh real/ fake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

philippezzz7

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2013
Berichten
426
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hgh eurotrope europarmlabs pharmaceuticals, zou gevestigd zijn in Duitsland

20181020_093531.jpg


20181020_093558-1.jpg


20181020_093542-1.jpg


1540021777676843541831.jpg


1540021814374-620688045.jpg
 
Zou code checken alleen de plaatst naam bestaat niet Ingoldheim is geen plaats in Duitsland
 
Europharm Laboratoires Co. Ltd was found in July, 1986. We are now one of the leading pharmaceutical manufacturers in Hong Kong.


Of is dit nou dom van me ?
 
Europharm Laboratoires Co. Ltd was found in July, 1986. We are now one of the leading pharmaceutical manufacturers in Hong Kong.


Of is dit nou dom van me ?
Dat staat nergens op hun website?

Wel beetje dom dat ze die plaats naam verkeerd hebben gespeld :roflol:
 
Er is ook zeer weinig terug van te vinden buitenaf hun eigen Site, en China staat wel bekend om zulke foutjes. Alsof ze er onopvallende foutjes inzetten
 
Zou code checken alleen de plaatst naam bestaat niet Ingoldheim is geen plaats in Duitsland
Had code niet gecheckt omdat ik deze niet gebruiken wou, is een foutieve bestelling geweest maar nu de vervallingsdatum nabij komt toch overwegen het te gebruiken, de qr code stuurt me wel Door naar de correcte site en product
 
Er is ook zeer weinig terug van te vinden buitenaf hun eigen Site, en China staat wel bekend om zulke foutjes. Alsof ze er onopvallende foutjes inzetten
Wat heeft dat doosje en de tekst met China te maken? Vind nergens op hun site iets over China of ik kijk er over heen lol
 
Wat heeft dat doosje en de tekst met China te maken? Vind nergens op hun site iets over China of ik kijk er over heen lol
Europharm Laboratoires Co. Ltd was found in July, 1986. We are now one of the leading pharmaceutical manufacturers in Hong Kong.


Of is dit nou dom van me ?[/QUOTE op deze opmerking word er weliswaar een link gemaakt met europharm en Hong kong, wat ik dan weer China noem! aarderijkskundig foutje van me maar voor mij is Hong Kong een deel van China
 


Helemaal niets hahha, had nog nooit van het merk gehoord en dit is wat Google gaf als antwoord
 
Kras gewoon die code & voer hem in, anders gooi je het toch weg.

Wat houd je tegen, je wilde het in eerste instantie niet eens gebruiken
 
Kras gewoon die code & voer hem in, anders gooi je het toch weg.
Screenshot_2018-10-21-04-13-13.png

Wat houd je tegen, je wilde het in eerste instantie niet eens gebruiken
bij deze is ze gecheckt en klopt de code
 
Back
Naar boven