XXL Nutrition

HGH releaser (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sporty

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
142
Waardering
0
Tegenwoordig wordt er in de US massaal de zogenaamde Human Growth Hormone releaser aangeboden als supplement. Volgens hun reclame zou de combinatie van de verschillende ingrediënten die in deze pillen zitten zodanig zijn dat ze de aanmaak van het Human Growth Hormone stimuleren. Ik heb op een bepaalde site eens gekeken naar de samenstelling en stel vast dat er bijna niets anders inzit dan de klassieke aminozuren + nog een aantal andere zaken die ik niet ken.
Deze supplementen worden aan zeer hoge prijzen aangeboden (hoger dan de prijs van een klassiek aminozurenpreparaat). Heeft er iemand ervaring met deze producten ? Doen ze inderdaad wat hun reclameslogans beweren ? Ik betwijfel het, maar je weet maar nooit dat iemand hier toch positieve ervaring mee heeft.
Thx
 
Ga d'er maar vanuit dat het niks doet..
 
Alle supps die hogere GH afgifte beloven zijn BS
 
GABA werkt toch wel volgens mij...maar uiteindelijk vraag ik me af of je hier echt voordeel uit kan halen dat de moeite waard is...het is immers maar een zeer korte periode dat je GH hoger is.
 
Ook al zou het je gh verhogen, heb je nog vrij weinig aan m.b.t. spiergroei. Je kunt ook een naald in je vinger prikken, of de hele dag niks eten, gaat je gh ook omhoog. Gh doet toch vrijwel niks voor de spiergroei zonder insuline.
 
Back
Naar boven