MuscleMeat

HGH + Slin First Time

  • Topic starter BD
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 2K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

BD

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2017
Berichten
89
Waardering
19
Beste lezers,

Alvast wil ik even vermelden dat ik dit vraag is in naam van een vriend van me.

De grote vraag alvast =
Hij wilt namelijk 6maand on HGH + slin, dit natuurlijk in combinatie van AAS. Enkel leest hij zelf hier en daar wat cycles van 6weken on op bepaalde compounds, dus niet langer dan 6w draaiend op het ene en dan overschakelen naar iets anders.

Nu is zijn HOOFDVRAAG of hij die maanden beter kan " cruizen " of in die 6maanden tijd gewoon 1/2kuren inclusief nakuren te doen.

Hij heeft best al een pittig verleden, maar het is met vallen en opstaan en wil het deze keer correct uitvoeren. Hij heeft al een HGH verleden ! Weliswaar zonder de slin.
Zijn stats zijn momenteel 1m91 op 105kg en geschatten 11%
Zijn voeding is op point voor zover ik weet, want hij zal nu enkele maanden off gaan om begin winter te beginnen met dit gehele plan. ( Houd een clean bulk aan / geen cut )

Verwachtingen: Clean Bulk. / lean :devilnana:
Vragen:

• First Time slin, buiten het inlezen van de topics, kuurlogs vraagt hij zich toch af wat de beste begin aantallen zijn voor het slin gebruik. ( dit ook ge volledige 6maanden met HGH combineren ? )

• 6 maanden volledig on aan de aas met cruizen, of gewoon 1 of zelfs 2 goede kuren incl. nakuur ? Of de cycles gebruiken van max 6weeks on hetzelfde product

• Zijn er toch enkele zekere gevaren/ risico's waarhij rekening mee moet houden wqt betreft de slin ?

• Kuurvoorstellen zijn ook altijd welkom, misschien heb jezelf al een 6months HGH en slin als ervaring, voel je vrij ze te delen!
:flexgrin:

Alvast bedankt om de moeite te nemen dit door te lezen.
Ik hoop dat ik toch enkele antwoorden kan krijgen op zijn vragen, ik help hem graag vooruit omdat ik hier wel geregeld rond dwaal, echter heb ik geen HGH of slin ervaring.

Bricke :hedbang:
 
Misschien dat dit een topicje verder moest op het forum, bij geavanceerd aas.

-foutje
Sanca Saxon
 
6 maanden Slin non stop lijkt me niet aan te raden dus dat zou ik achterwege laten. De keuze om te blasten/cruisen kun je niet aan een ander overlaten, dat moet een ieder voor zich bepalen daar het niet zomaar iets is dat je doet. Risico's met Insuline is hij zichzelf hopelijk van bewust, een risico is namelijk een hypo met een coma tot gevolg als ie achterlijk en onvoorzichtig is. Een ander risico is dat ie een fatzig varken wordt en volgens mij kun je, als je het goed verpest, ook nog diabeet worden. Kuurvoorstellen kan hij vast zelf maken en aantallen Iu's Insuline zijn ook letterlijk overal te vinden.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
6 maanden Slin non stop lijkt me niet aan te raden dus dat zou ik achterwege laten. De keuze om te blasten/cruisen kun je niet aan een ander overlaten, dat moet een ieder voor zich bepalen daar het niet zomaar iets is dat je doet. Risico's met Insuline is hij zichzelf hopelijk van bewust, een risico is namelijk een hypo met een coma tot gevolg als ie achterlijk en onvoorzichtig is. Een ander risico is dat ie een fatzig varken wordt en volgens mij kun je, als je het goed verpest, ook nog diabeet worden. Kuurvoorstellen kan hij vast zelf maken en aantallen Iu's Insuline zijn ook letterlijk overal te vinden.
+1
 
Ik snap dat een vraag soms voor iemand ' achterlijk ' kan overkomen, maar vandaar ook de vraag.

Persoonlijk vind ik dat er maar weinig grondige logs zijn om daar ideetjes uit te pikken.

Pleister zijn kuurlog, is misschien beetje ' te hoog ' gegrepen.
-

Maar dat terzijde, hoelang kan je dan best wel ' on ' gaan op slin in combinatie met de HGH, want deze heeft hij wel al klaarstaan voor 6months.

Verder heb ik ook eerder vermeld dat ik zelf hiermee geen ervaring heb, probeer zelf ook maar een vriend verder te helpen ipv dat hij zomaar wat gaat binnen duwen.

Met de vraag achter kuurvoorstellen, weet ik ook wel dat hier duizende te vinden zijn, maar de hamvraag was dat hij dus graag eens wat anders zou proberen met dus de max 6w on hetzelfde product. Hierover had ik dus de vraag of hij die 6 maanden wel volledig on kon zijn, aangezien hij dus graag zou cruizen.
Er zijn ook maar zelde deftig kuurlogs ( of zelfs geen ) die het toepassen..

Toch bedankt voor de bijdrage, hij is inderdaad zich er gelukkig van bewust wat de bijwerkingen kunnen zijn, zoals je vermeld de hypo. De bijvraag was ook eerder gericht naar andere of kleindere bijwerkingen waar je toch wel rekening mee moe(s)t houden.
 
6 maanden non stop on, ja dat kan. Maar je snapt natuurlijk dat het herstel dan steeds langer duurt en zwaarder is. Keuze voor B&C moet die man zelf weten. Info over hoelang je slin kunt zetten kan hij zelf vinden en de HGH zou ik zeker 6 maanden doorzetten.
 
  • Like
Waarderingen: BD
Maar je kunt nou eenmaal niet je vriend helpen zonder dat je zelf ook maar iets van de materie weet. Voor hetzelfde geld stippel ik je hier een heel schema uit dat helemaal nergens op slaat, jij geeft het door en je vriend krijgt van alles en nog wat. Je vriend en jij dienen zelf onderzoek te doen en al helemaal voor de vragen die gerelateerd zijn aan HGH/Slin omdat je met die producten echt dingen in je lichaam kunt verpesten ( diabeet worden, hypo en dergelijke ). Met AAS alleen zul je op de korte termijn niet gauw iets verpesten.

Met betrekking tot de AAS weet je al dat hij rustig 6 maand ON kan zijn daar er mensen zijn die al 10 jaar ON zijn. De vraag is of je het eventueel zwaardere herstel erg vindt. Het na 6 weken wisselen van compounds weet je ook dat het kan aangezien het enorm veel gedaan en gelogd wordt. Dit kun je dus heel makkelijk zelf in elkaar flanzen. De tip die ik dan wel mee wil geven is om niet alle 4 de blasts ( 4x6 weken is 24 weken dus bijna een half jaar ) ook orals mee te laten lopen. En blijf goed naar je lichaam luisteren, test een keer bloedwaarden, meet je bloeddruk en dergelijke.
 
het is mogelijk om 6maanden met slin te kuren zonder dat je je eigen insuline gevoeligheid aantast, maar dit vergt wel wat kennis en ervaring. ik zou het 4weken op en af nemen in dit geval.
3maanden kuur, 4-6weken cruise en daarna weer doorkuren
 
Ten tijde dat ik slin nam deed ik 4 weken on 2 weken off, om te voorkomen dat je insuline gevoeligheid overhoop komt. En tijdens slin gebruik telkens je bloedsuiker in de gate houden.
Persoonlijk zou ik dan wel blast/cruise doen, veel meer resultaat op 6 maanden. Als je de juiste middelen verstandig weet te nemen dan kun je nog best goed off gaan na 6 maanden blast/cruise.
 
Back
Naar boven