MuscleMeat

HGH somatropin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update,:cool:

Hongergevoel,
Elke 3 uur moet ik een maaltijdje wegwerken om mijn bloedsuiker op peil te houden, ik twijfel niet meer aan de echt en puurheid (99% volgens opgaaf)van de HGH.:p
Ik ben gestopt met Dbol, heb echter wel een Sus/Dyna gezet.:(
De Sus en Dyna gemengd en de 2ml in een keer gezet, shit@#*(:eek:was vergeten wat een (klote) gevoel dat dit gaf. Het lijkt wel of je een tennisbal in je billen hebt geschoten die je een hele dag tegen je reet aan schopt. Maar goed, No Pain No Gain zullen we maar zeggen.:D
Nog maar 2 weken bezig en zie nu al dat de vetverbranding op gang komt, normaal wordt na 6 weken pas verwacht dat de eerste tekenen zich aandienen.
Ik heb ook nog wat extra info gerelateerd aan de gebruiksaanwijzing van de HGH verstrekker.;)

Zie hier:
Voor anti veroudering, algemene gezondheid, genezing en de mobilisatie van vet is een dosis van 2-3 IE per dag al voldoende. Een dosis van 1,5 tot 2,0 IE's wordt beschouwd als een volledige vervangende dosis voor middelbare leeftijd en hoger. Voor het verkrijgen van magere spiervezels en een sterke verbetering van de spierkwaliteit zal een dosis van 4-8 iu per dag noodzakelijk zijn. De meesten reageren heel goed op een dosis van 4-5 IE's per dag.
Opslagtemperatuur – opslaan op 35 tot 46 graden Fahrenheit (2 - 8 graden C), dat betekent dat je het product in de koelkast moet bewaren, en niet in de vriezer. Op kamertemperatuur kan Somatropine 191AA tot drie maanden worden bewaard.
 
wat was je vet % voor dat je begon verder sterkte er mee gr pee
 
Menselijk groeihormoon werkt door de hoeveelheid IGF-1 die iemand's lever produceert te verhogen.
IFG-1 voorkomt dat insuline glucose naar cellen transporteert. Normaalgesproken levert de pancreas na het eten een hoeveelheid insuline die nodig is om koolhydraten om te zetten in glucose.
Het lichaam slaat dan deze glucose op in vetcellen en gebruikt het voor energievoorziening.
IGF-1 dat door HGH geïnduceerd wordt voorkomt dat insuline deze glucose in cellen opslaat, waardoor het lichaam wordt gedwongen om vet te verbranden voor energie.
Normaalgesproken gebruikt je lichaam alle glucose voor energie, voordat het de energiereserves van de vetcellen aanspreekt. Menselijk groeihormoon dwingt het lichaam ertoe om eerst de energie van de vetreserves aan te spreken. Dit resulteert in aanzienlijk gewichtsverlies, maar leid tot een verlaagd bloedsuiker gehalte tijdens intensive cardio. Dit omdat bij intensive cardio oefeningen hoofdzakelijk de glucose wordt verbrand die nu worden geblokkeerd door de HGH.
De daling van de bloedsuiker spiegel begint bij mij nu al na 5 km intensief fietsen, waarbij aangemerkt moet worden, een gemiddelde snelheid van 29 km/u op een mountainbike. Maar zelfs met een lage intensiteit kan je hier last van hebben. Weer maar een power reepje extra dus.

Vetpercentage zat zo rond de 18%, maar de lovehandels zaten op 24:o
 
Ik ben zo’n 20 jaar bezig geweest om mijn eigen hormoonhuishouding omhoog te brengen.:cool:
Dat zie je nu niet meer.???

Nope, voor de gemiddelde 18 jarige is het motto I want it ALL and I want it NOW. En daarmee vlak je je naturel top af...

Koppijn is nu in week 3 duidelijk minder. Buik word ook al iets minder en begint te tekenen. Ben pas 1,5 kg lichter maar zichtbaar verschil. Als dit zich zo voortzet word ik helemaal blij:cool:

Ik doe dit eerst drie maanden en ga daarna in dosis omhoog en weer een kuurtje AAS doen. Hoop nu eindelijk eens door mijn plateau te komen:o
 
Goed man dat je op die blauwe smurfjes goed resultaat boekt
 
Ik heb wat gelezen,
dat ging over de verspoediging van de werking van de HGH.
als je er dagelijks IGF bij injecteerd, dat je IGF level ook zo op niveau is en je binnen een 3-4 weken al voordelen uit de HGH gaat halen...
 
samen werkt het nog beter,maar zo blijf je aan de gang
 
samen werkt het nog beter,maar zo blijf je aan de gang

nee Kriel,

wat ik bedoel is....

als je de werking wil verspoedigen, de eerste 3 weken 50mcg ED IGF LR3 er bij,
dan is je IGF level hoog genoeg en dan kan je de IGF weglaten?
lijkt mij dan...

kost het je alleen de eerste 3 weekjes IGF.. en je HGH werkt binnen 3 weken ipv 3 mnd..
 
Ja das wel een goeie,om idd je spiegel te verhogen
 
ja maar geen karma,ik weet dat je dat graag wilt
 
tony

ik hoop dat je de echte heb , ik koop liever echte norditropin via de dokter , voor die paar tientjes verschil.
 
ik hoop dat je de echte heb , ik koop liever echte norditropin via de dokter , voor die paar tientjes verschil.

je merkt echt wel of je echte heb,als jj schoenen niet meer aan kan,en jj voelt alsof je reuma hebt
 
IGF-1 dat door HGH geïnduceerd wordt voorkomt dat insuline deze glucose in cellen opslaat, waardoor het lichaam wordt gedwongen om vet te verbranden voor energie.
Normaalgesproken gebruikt je lichaam alle glucose voor energie, voordat het de energiereserves van de vetcellen aanspreekt. Menselijk groeihormoon dwingt het lichaam ertoe om eerst de energie van de vetreserves aan te spreken. Dit resulteert in aanzienlijk gewichtsverlies, maar leid tot een verlaagd bloedsuiker gehalte tijdens intensive cardio. Dit omdat bij intensive cardio oefeningen hoofdzakelijk de glucose wordt verbrand die nu worden geblokkeerd door de HGH.

dan wordt je bloedsuiker toch juist verhoogd.. omdat je vet verbrand en geen glucose?
 
@jones13 en Sisevano

Lui erg vervelend dat jullie beef hebben,om prive dingen.Het is echter niet getollereerd om te bashen in de topics.
Hoe vervelend ook,volgende heeft een rode kaart

Ontopic maar weer
 
Nu een maandje bezig, heb mij enorm vergist in de hoeveelheid die ik heb gebruikt.
Ik heb 2 weken op 1iu gezeten ipv 2iu.:o
Vergissing is ontstaan toen ik 2 ml op 10 iu heb gebruikt. Dit omdat ik vond dat er te veel in de spuit achterbleef, en effectief ik met een grotere hoeveelheid bac-water dit probeerde te compenseren.
Nu probleem helemaal verdwenen omdat ik nu een op een andere manier kan besparen door op te trekken met een vaste insuline spuit.
Het werkt zo:
Neem een 2 ml met een (losse) lange 40 mm naald.
Trek 1 ml Bac-Water in deze spuit en voeg deze toe aan de HGH.
Ik laat dit 1 dag staan in de koelkast omdat op dag 2 het goedje zo goed is vermengd dat je praktisch niet moet schudden.
Trek de vloeibare HGH in zijn geheel op in een zelfde 2ml spuit.
Pak een insuline spuit uit 1 geheel (geen kostbaar restmiddel wat achterblijft in de spuit) en trek op uit de spuitmond van de 2ml spuit. Dit is een secuur werkje maar is wel goed te doen. (Als je ziet hoeveel je bespaard op het geen normaal achter blijft, is dit een grote stap vooruit)
De 2 ml spuit kun je terug afdekken met de dop van de 1 ml insuline spuit en terug in de koelkast plaatsen voor een volgende sessie.
Op 1iu ging ik wel vooruit, al is het mondjes maat. Ik ben nu mijn schade aan het herstellen door 5/2 op 4 iu te zitten. Nu dat van die reuma handen waar ik over gelezen heb, kan ik mij goed voorstellen, ik heb hier nu ook last van.
Evenals gyno, waar ik nu (tijdelijk) Tamoxifen voor neem.:p
Al met al 1 maand waar ik al een enorme vooruitgang heb geboekt op massa, en gewichten die ik verplaats. In het vetpercentage zie ik nog geen verandering, maar dat komt misschien nog.
Meten doe ik niet, het gaat bij mij om het zichtbare resultaat. Dus vraag mij niet om percentages, want dat vind ik gewoon minder belangrijk.
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Geen tamoxifen/nolva bij HGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Geen tamoxifen/nolva bij HGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leg uit mijn waarde vriend.
 
klopt als een bus, stopt de eigen aanmaak van hgh
 
Back
Naar boven