MuscleMeat

hgh testen

Bezoekers in dit topic

Wil je je eigen productie groeihormoon meten?
Of zelf GH gaan zetten en dan meten?

Iig die 2e test is prima voor beide opties
 
Denk dat ik beide maar gelijk doen. Heb ik een beginwaarde en daarna de kwaliteit van mn gh
 
Ik zou als 1e je eigen IGF waarde laten testen zonder dat je HGH hebt gezet zodat je een baseline hebt. Daarna een keer een serum test doen ( 10 IU HGH IM zetten en 2.5 tot 3 uur later bloed laten trekken ) om vervolgens, als je 1 a 2 maand op de HGH zit nog een keer je IGF waarden te testen. Kost wat, maar weet je wel zeker dat je goed zit.
 
Kosten vallen wel mee, die 10iu zetten om te testen is me al duurder dan die test. Maar bedankt ;)
 
10 iu duurder dan 39 euro? Wat voor godsvermogen betaal jij voor je HGH dan man :p
 
Wat is eigenlijk de reden dat er 10iu wordt gezet? 3-4iu ligt toch ook boven de natuurlijke grens?
 
Wat is eigenlijk de reden dat er 10iu wordt gezet? 3-4iu ligt toch ook boven de natuurlijke grens?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er moet haast wel een reden achter zitten, ik lees veel op een Amerikaans board waar het ook allemaal zo gebeurt..
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er moet haast wel een reden achter zitten, ik lees veel op een Amerikaans board waar het ook allemaal zo gebeurt..
Dus je leest maar weet niet uiteindelijk niet waarom? Wat is dan de reden dat je het leest :roflol:
 
Dus je leest maar weet niet uiteindelijk niet waarom? Wat is dan de reden dat je het leest :roflol:

Ik lees hier ook veel maar weet nog steeds niet waarom het 10 IU is idd en niet bijvoorbeeld 5. Daarbij gaat het me vooral om de resultaten van de test uiteraard.
 
Ik zou 30 zetten om zeker te zijn.
En als het bevalt dan gewoon ed :D
 
Ik zou 30 zetten om zeker te zijn.
En als het bevalt dan gewoon ed :D
Je merkt wel dat als je fatsoenlijke hgh hebt en je gaat een hoge dosis zitten je echt met de week verschil ziet. Zit nu op 12iu en vooruitgang is absurd
 
Je merkt wel dat als je fatsoenlijke hgh hebt en je gaat een hoge dosis zitten je echt met de week verschil ziet. Zit nu op 12iu en vooruitgang is absurd

Pics or didn't happen :p
 
Je merkt wel dat als je fatsoenlijke hgh hebt en je gaat een hoge dosis zitten je echt met de week verschil ziet. Zit nu op 12iu en vooruitgang is absurd
Jouw bankrekening moet dan ook wel absurd zijn:P
 
Gains daar beneden die tellen toch niet gekkie :p
Heb eigenlijk geen recente foto, alleen van 3 weken geleden maar daar zag je ook al het verschil vind ik.

20170830_203234.jpg


20170830_203239.jpg
 
Back
Naar boven