Fitness Seller

Hgh vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2012
Berichten
3.936
Waardering
3.408
Lengte
1m75
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Stel dat ik 6 iu elke dag wil nemen
Dit wil ik dan in 2en splitten 2x3 iu

Ik.wil dan bij opstaan 3 iu doen
En voor dat ik ga trainen wil ik nogmaals 3iu doen maar nu lees ik dat je geen carbs mag nemen rond de inname van hgh

Mijn dag ziet er ongeveer zo uit

5 uur opstaan 3iu hgh
Kwart over 5 80 gram oats 500ml melk 50 gram whey

7 uur werken

9 uur meal 1

12 uur meal 2

Om 1600 3iu hgh terug van werk
Om 1630 80 gram waxy maize met water
Om 17:00 trainen

1800 post workout
40 gram waxy 40 gram protein 500 ml melk

18:30 200 gram biefstuk 150 gram aardappelen

20:00 500 ml melk 50 gram whey 80 gram oats

21:00 slapen

Dit is ongeveer hoe mijn dag er uit ziet

Kan ik gewoon injecteren op de momenten die ik aangeef of zijn er andere momenten?


Ook wil ik hgh opbouwen

Week 1 Hgh elke dag 2 iu
Week 2 Hgh elke dag 3 iu

Vanaf hier delen in 2 injecties
Week 3 Hgh 2x per dag 2 iu
Week 4 hgh elke dag 5 iu
Week 5 Hgh elke dag 6 iu
Week 6 Hgh 5 dagen 6 iu
6iu voor minimaal een jaar

Opbouwen op deze manier goed genoeg?

Welk protocol raden jullie aan aangzien ik twijfel tussen 5 days on 2 days off
en 10 iu 3 x per week post workout shooten ik lees dat dit zorgt voor de meeste massa wat mijn doel is.

Kan ik tijdens cruise hgh verlagen en tijdens blaar weer verhogen?
 
Laatst bewerkt:
1. Carbs direct na HGH wordt vaak afgeraden omdat het je insuline gevoeligheid zou verpesten idd maar het is volgens mij ook alweer regelmatig ontkracht. Doe het zelf iig ook niet ( Tenzij ik er Slin bij zet ofc ). Verder komen de momenten uiteindelijk niet zo nauw, gewoon zorgen dat je het erin krijgt imo.

2. Opbouwen heb ik op gevoel gedaan. Voor mij was de stap van 2 naar 3 iu heel erg merkbaar, kreeg toen echt flink last van mijn handen. Dus daar een tijdje op gezeten, toen het wegtrok naar 3 gegaan, dat ging prima maar van 3 naar 4 was weer een drama.

3. Verder gewoon elke dag zetten. Pas nog een topic op een forum gelezen waar een gast het verschil in IGF waarden had getest als ie elke dag zette of 5 om 2. Verschil was best flink. Groter dan ik verwachtte iig.

4. Tijdens cruise verlagen kan. Doen er veel. Als je 't geld kunt missen zou ik niet verlagen.
 
Waarom niet 3iu bij het opstaan en 3iu voor het slapen? Direct voor het slapen eet je toch meestal niet meer.

Omdat ik heb gelezen dat je dan je eigen aanmaak in je slaap verwaarloosd en omdat ik ook vaak lees dat timing best belangrijk is ze zeggen dat hgh pre of post workout het meeste doet voor massa
En voor het slapen gaan voor anti veroudering en fat burning

Uiteraard wil ik verschillende dingen gaan proberen als ik eenmaal langere tijd op hgh zit, maar voor de eerste keer wil ik het in theorie op de beste manier/tijden pakken
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik heb gelezen dat je dan je eigen aanmaak in je slaap verwaarloosd en omdat ik ook vaak lees dat timing best belangrijk is ze zeggen dat hgh pre of post workout het meeste doet voor massa
En voor het slapen gaan voor anti veroudering en fat burning

Uiteraard wil ik verschillende dingen gaan proberen als ik eenmaal langere tijd op hgh zit, maar voor de eerste keer wil ik het in theorie op de beste manier/tijden pakken

In je slaap is dat maar een kwestie van 1 a 2 uur daarna neemt de aanmaak af, de aanmaak van je eigen aanmaak duurt echt niet gedurende je hele nacht rust. Wat bij mij prima werkte was de wekker zetten om 3 uur, prikje n die dingen waarna ik weer ging slapen
 
Hi guys, I recently moved to the Netherlands and understand that you can get HGH with prescriptionfrom doctor. My question is do you just go to your huisartz and ask for it? I would appreciate some guidance.
 
Hi guys, I recently moved to the Netherlands and understand that you can get HGH with prescriptionfrom doctor. My question is do you just go to your huisartz and ask for it? I would appreciate some guidance.
This is correct. You need to go to the doctor and tell him how much HGH you want to take each month and he give you a prescription for this.

Let us know how it ended.
 
Hi guys, I recently moved to the Netherlands and understand that you can get HGH with prescriptionfrom doctor. My question is do you just go to your huisartz and ask for it? I would appreciate some guidance.

Yeah, thats not going to happen.
 
1. Carbs direct na HGH wordt vaak afgeraden omdat het je insuline gevoeligheid zou verpesten idd maar het is volgens mij ook alweer regelmatig ontkracht. Doe het zelf iig ook niet ( Tenzij ik er Slin bij zet ofc ). Verder komen de momenten uiteindelijk niet zo nauw, gewoon zorgen dat je het erin krijgt imo.

Je GH piekt ergens tussen 2 en 6 uur na injectie.
Tenzij jij 10 uur lang na je injectie geen carbs eet, heeft het volgens mij geen zin om carbs te laten staan, omdat je niet weet op welk moment je eigen insulineproductie wellicht deels geblokkeerd wordt door de grote hoeveelheid GH aanwezig in je systeem.[/quote]

2. Opbouwen heb ik op gevoel gedaan. Voor mij was de stap van 2 naar 3 iu heel erg merkbaar, kreeg toen echt flink last van mijn handen. Dus daar een tijdje op gezeten, toen het wegtrok naar 3 gegaan, dat ging prima maar van 3 naar 4 was weer een drama.

Ik merk nog steeds geen sides op 10 IU.
2 UG merken gedaan en serumtest, 1 HG zeer kort (duur, met 10 IU ben je dan zo door voorraad heen) voor serumtest. Die serumtests waren allemaal fors lager dan wat men 'goed' vindt, zelfs de HG. Ik vermoed dat mijn piek niet op 3,5 uur na inject ligt of dat mijn piek lang niet zo hoog is. Misschien dat dat invloed heeft op ervaren van sides. Misschien dat het zelfs invloed heeft op effectiviteit (IGF waardes).
 
Je GH piekt ergens tussen 2 en 6 uur na injectie.
Tenzij jij 10 uur lang na je injectie geen carbs eet, heeft het volgens mij geen zin om carbs te laten staan, omdat je niet weet op welk moment je eigen insulineproductie wellicht deels geblokkeerd wordt door de grote hoeveelheid GH aanwezig in je systeem.



Ik merk nog steeds geen sides op 10 IU.
2 UG merken gedaan en serumtest, 1 HG zeer kort (duur, met 10 IU ben je dan zo door voorraad heen) voor serumtest. Die serumtests waren allemaal fors lager dan wat men 'goed' vindt, zelfs de HG. Ik vermoed dat mijn piek niet op 3,5 uur na inject ligt of dat mijn piek lang niet zo hoog is. Misschien dat dat invloed heeft op ervaren van sides. Misschien dat het zelfs invloed heeft op effectiviteit (IGF waardes).[/QUOTE]

zit zelf op 4iu ed en merkte alleen de eerste paar weken een licht verkrampt gevoel in mijn handen, en soms slapende handen vooral snachts
 
Back
Naar boven