Fitness Seller

Hgh vragen

Bezoekers in dit topic

paprika

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2019
Berichten
80
Waardering
35
Hallo bodybuilding.nl

Ik zit met een vraag waar ik al een tijdje over na aan het denken was en heb besloten hem hier te stellen omdat ze het in de gym niet wisten.
Ik ben sinds kort begonnen met hgh maar heb nog een paar vragen over mijn "bereidingswijze" van de hgh.
Ik ben al wel een langere tijd on maar hgh is nieuw voor mij.
Ik maak steeds 3 flesjes hgh aan met 1ml bacteriostatic water. Hiermee vul ik 6 insulinespuitjes en leg deze dan in de koelkast. Er wordt gezegd dat hgh erg onstabiel is. Beschadigd de hgh niet doordat het door zo'n hele kleine dunne naald opgezogen wordt en daarna voor een aantal dagen wordt bewaard?

Ook mix ik 2 van de spuitjes met hgh vooraf met hcg en melanotan, kan dit schade geven aan de hgh?

Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven, bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Waarom mix je ze meteen en trek je niet gewoon op wanneer nodig
Dat geeft geen antwoord op mijn vragen.
Ik doe het op bovenstaande manier omdat het makkelijker is en minder tijd kost, de vraag is dus of het op deze manier gewoon mogelijk is zonder dat het beschadigd.
 
Merk je geen werking van de GH? Dan weetje meteen of het beschadigd is of niet.

Als je natuurlijk al kwaliteit HGH bezit, wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. 95% van de Gh hier is troep.
 
Merk je geen werking van de HGH? Dan weetje meteen of het beschadigd is of niet.

Als je natuurlijk al kwaliteit HGH bezit, wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. 95% van de Gh hier is troep.
 
Ik zie wel verandering in de spiegel en heb sochtends geen gevoel meer in mn handen en overdag tinteling.
Ik heb de labtest van mijn hgh gekregen en dat was goed uit de test gekomen.
Op basis daarvan zou je inderdaad wel kunnen zeggen dat de hgh niet beschadigd wordt door deze bereidingswijze.
 
Back
Naar boven