XXL Nutrition

Hgh vrouw

Bezoekers in dit topic

Mct olie kan ook is wel wat duurder dan olijfolie.

Ik laat de olie van de avond ervoor in mn havermout trekken.Maar je kan hem ook op het moment zelf erbij doen als je het zo makkelijk binnen krijgt.

Met wat maak je je shake smorgens? water,magere melk? Probeer anders eens volle melk. Zelfde volume maar wel meer kcals.

mct olie is 225 calorieen per 2 eetlepels zag ik! zeker de moeite waard om te proberen dan zit ik zo op 1500
 
omdat hij het ook vreemd vond dat ik kon functioneren op alleen een bord avondeten.
kwestie van een groot genoeg bord

of ben jij de sleutel tot het oplossen van de wereldhonger doordat jij een manier hebt gevonden om op super weinig kcal gewoon te functioneren of energie uit het niks te toveren?
 
klinkt heel wat bloemkooltaart, stelt niet veel voor hoor. maar wel lekker, zelfs de kids eten het hier.

ik maak altijd een groot bakblik/ taartvorm vol.Je kunt t warm eten, maar is koud ook lekker.super simpel en snel klaar te maken.

ik snij ze in stukken en zet ze per stuk verpakt in de koelkast, zodat iedereen t mee kan nemen voor de lunch of tussendoor.(1278 calorieen per blik )

12 grote eieren
500 gr bloemkool
2 theelepels kurkuma
100 ml ( lactofree )melk
cherrytomaten +/- 10
35 gram geraspte geitenkaas

bloemkool zet ik in de stoomoven, koken kan ook.

heteluchtoven verwarm ik voor op 180 graden.(grill/heteluchtstand)

eieren, melk en kurkuma mixen tot t luchtig is.daarna de geitenkaas erin roeren.

taartblik invetten met kokosolie. bloemkool erin en de tomaatjes en giet het eimengsel erin.

15 minuten in de oven en tussendoor met een vork erin prikken zodat de binnenkant ook goed gaar word.

Kijk 'ns aan fantastisch! Heel erg bedankt, ik ga het morgen meteen uitproberen.

**Edit 8-09-2016

Ik heb de taart in elkaar geflanst en het was zeker dikke prima! Naast de kurkuma ook nog wat komijn, paprikapoeder en een snufje zout toegevoegd. Nogmaals bedankt voor het recept :)
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je waardes van je schildklier als ik vragen mag?
 
Godverdetering waarom tagt niemand mij en moet ik dit topic was op pagina 3 zelf ontdekken? Na bijna een week? :roflol: fucking schamen jullie, en dan wel Galen taggen zodat die alle snappy comments als eerste kan maken zeker? :fuu:

1. hGH is erg duur en wellicht van kutkwaliteit als je UG gaat, just why?

2. Je praat over 'niet vooruit te branden', daar gaat gh niet mee helpen (alhoewel de vraag is of 2iu uberhaupt iets gaat uitmaken ergens, buiten je spaarvarken natuurlijk). Veel plezier met de foodcoma's en lethargie

3. Er is geen duidelijk bewijs voor een positief effect van gh (vooral niet 2iu) op overgangsklachten, wel is er reden om te geloven dat hormoontherapie an sich de kans op borstkanker e.d. dramatisch verhoogt

4. Je onderrapporteert kcal enorm hard, de wetten van thermodynamica laten je niet voor zeer lange tijd 400-500 kcal eten en aankomen gelijk blijven afvallen leven. Geen enkel lulverhaaltje over 'verkeerd diëten' of 'jo-jo effecten' gaat dit goedpraten. Metabolische adaptatie is wel een ding maar metabolische schade is dat niet; mensen die tot bijna de dood uitgehongerd waren verloren maximaal 5-10% aan metabolisme na een refeed. Als ik je schildklier bij wijze van chirurgisch ga verwijderen hier dan zit je nog grof onder je BMR, laat staan je TDEE. Ik heb op een ander hippieforum zeker 4 dagen zitten rellen over die Dr. Layne Norton/Dr. Nun S. Amen Ra onzin (link onderaan in spoiler). Je gaat moeten accepteren dat je te veel aan het vreten was (absoluut geen 400-500 per dag voor langere tijd).

5. Je trainer verdient wel een trap onder z'n kont, lekker je uitmelken en naar je mondje praten zodat je hem blijft inhuren :roflol: logisch, maar wellicht niet helemaal ethisch... disgusting mbo-manneke waarschijnlijk weer met een fitvak A ofzo.

 
Laatst bewerkt:
POEHPOEH is een biologische perpetuum mobile.
 
Gisteren naar de huisarts geweest met het verzoek mijn T3 waarden te meten.

Na verteld te hebben waarom ik dit graag wilde weten, kwam dit forum ter sprake. Ik vertelde hem dat ik nogal negatieve reacties kreeg over mijn voeding en zijn diagnose van 3 jaar geleden.(en nu)
Zijn letterlijke tekst:" Als je liever gelooft in anonieme bodybuilders die de ene na de andere spuit in hun achterwerk duwen, dan moet je maar vragen of zij die bloedtesten afnemen! of zijn ze geen arts? Ze komen namelijk na hun kuur wel bij hun huisartsen met depressies en erectiestoornissen." verder volgde nog een lange preek over doorslaan;ik was al zo gezond bezig, 3 gezonde kinderen, nooit tevreden over mijzelf en nog meer.

Ik ben geen arts, dus ik kan enkel vertellen wat ik van mijn dokter te horen krijg.Er kan nog zo vaak gepost worden met de insinuatie dat ik lieg, maar ik kan hier niets zinnigs op terug schrijven.

Ik ga mijn dagboek privé houden.

Voor de mensen die mij waardevolle tips hebben gegeven, heel hartelijk dank daarvoor!! (Dankzij jullie 1600 cal. nu)

En dan nu: lekker naar de gym!!!!
 
euh, de meeste serieuze bb-ers hebben wel meer verstand van voeding/training/aas dan een huisarts.
 
Huisartsen heb ik zelf geen hoge pet van op... uitzonderingen daargelaten HUARGH ;)
maar over het algemeen hebben ze erg veel vooroordelen en weten ze maar beperkt wat van echte zaken... Helaas soms..
Vaak is het toch wel van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Er zijn gelukkig wel uitzonderingen.. ze zijn alleen erg schaars helaas.

Misschien kan je gewoon een logje bijhouden in de dames sectie. :)
 
Het overgrote merendeel van de huisartsen weet geen fuck af van roids overigens, je kunt bijna even goed advies vragen aan de buurman.
 
Gisteren naar de huisarts geweest met het verzoek mijn T3 waarden te meten.

Na verteld te hebben waarom ik dit graag wilde weten, kwam dit forum ter sprake. Ik vertelde hem dat ik nogal negatieve reacties kreeg over mijn voeding en zijn diagnose van 3 jaar geleden.(en nu)
Zijn letterlijke tekst:" Als je liever gelooft in anonieme bodybuilders die de ene na de andere spuit in hun achterwerk duwen, dan moet je maar vragen of zij die bloedtesten afnemen! of zijn ze geen arts? Ze komen namelijk na hun kuur wel bij hun huisartsen met depressies en erectiestoornissen." verder volgde nog een lange preek over doorslaan;ik was al zo gezond bezig, 3 gezonde kinderen, nooit tevreden over mijzelf en nog meer.

Ik ben geen arts, dus ik kan enkel vertellen wat ik van mijn dokter te horen krijg.Er kan nog zo vaak gepost worden met de insinuatie dat ik lieg, maar ik kan hier niets zinnigs op terug schrijven.

Ik ga mijn dagboek privé houden.

Voor de mensen die mij waardevolle tips hebben gegeven, heel hartelijk dank daarvoor!! (Dankzij jullie 1600 cal. nu)

En dan nu: lekker naar de gym!!!!

Zegt veel over je arts. En wat heeft spuiten in reten steken te maken met kennis over voeding?
 
Back
Naar boven