XXL Nutrition

Hgh zweling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Patgerrissen

Novice
Lid geworden
23 nov 2016
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
120kg
Gebruik nu 7 maanden hgh eeeste 6 maanden evogene van alley nu 1 maand riptropin en nu heb ik steeds een bult/schijf waar ik spuit iemand een idee hoe dat komt
 
Subq gezet?
 
Ik weet niet hoeveel je zet maar ik had ook altijd een bultje waar ik geprikt had met alpha. Was de volgende ochtend altijd weg
 
Denk dat je beter terug kunt switchen ;)
 
Negens last van. Van goquick pen niet en nu aan alpha en daar ook niet van.
 
Omdat Riptropin zooi is. Heb deze ook gebruikt uit nood omdat mijn andere hgh op was. Had op een gegeven moment zoveel pijn dat ik amper op me buik kon liggen.
 
Omdat Riptropin zooi is. Heb deze ook gebruikt uit nood omdat mijn andere hgh op was. Had op een gegeven moment zoveel pijn dat ik amper op me buik kon liggen.
Ja nou dat ik kan ook helemaal niks meer zwaar beurs gevoel terug stappen op vertrouwde Evo dan maar
 
heb 4 maand op norditropin gezeten, had dat soms ook, is normaal niets ergs hoor
 
heb 4 maand op norditropin gezeten, had dat soms ook, is normaal niets ergs hoor
Nou, normaal is het zeker niet. Het is een afstoot reactie van je lichaam en meestal is dat een aanduiding dat er geen 191aa in zit maar 192aa.
 
Nou, normaal is het zeker niet. Het is een afstoot reactie van je lichaam en meestal is dat een aanduiding dat er geen 191aa in zit maar 192aa.

Bedoel je HCG met 192aa?

Gezien het feit dat HCG amper iets kost en HGH duur is, lijkt me dat een lucratieve vorm van oplichten... Jammer genoeg voor de portemonee en voor de gebruiker die toch een heel andere werking verwacht.
 
Bedoel je HCG met 192aa?

Gezien het feit dat HCG amper iets kost en HGH duur is, lijkt me dat een lucratieve vorm van oplichten... Jammer genoeg voor de portemonee en voor de gebruiker die toch een heel andere werking verwacht.
nee hij bedoeld geen hcg -- google het maar ff ;):P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
had de plekken met steriel water.geswitched naar bac. probleem weg.
bijna iedereen die ik ken die rips pakte had een paar weken plekken en altijd steriel water.

alleen heb je een ander probleem en is dat rips sinds de nieuwe batch rommel is.
 
had de plekken met steriel water.geswitched naar bac. probleem weg.
bijna iedereen die ik ken die rips pakte had een paar weken plekken en altijd steriel water.

alleen heb je een ander probleem en is dat rips sinds de nieuwe batch rommel is.
Ik had het op beide. Bac en steriel water
 
Back
Naar boven