XXL Nutrition

Hgh

Bezoekers in dit topic

Vg07

Novice
Lid geworden
9 okt 2018
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
104kg
na lang weg geweest ben ik terug aan het trainen , zou graag hgh willen gebruiken om voor een lange tijd .Welk unit raden jullie aan ? Doel is vet verlies en terug droog gaan staan
 
2 a 3 iu voor jouw doel
 
Aantal iu hangt af van wat voor hgh je hebt.
Zit nogal wat verschil tussen ug hgh en apotheek hgh.

Voeding training aas vp ?
 
Nice man, interessant stukje!
 
Ik vind dat onderzoek wel heel moeilijk te vergelijken met hoe hGH wordt gebruikt in bodybuild-scene.
Daar is het onderzoek gedaan bij kinderen met groei-achterstand.
Blijkens de tekst is dagelijkse dosis effectiever om hard te groeien (wekelijks dosis is namelijk gelijk) maar als de behandeling gestopt wordt, blijken de kinderen die om de dag geinjecteerd krijgen, beter door te groeien.

Conclusie: wil je nog in de lengte doorgroeien als kind met groei-achterstand, dan kun je volgens dat onderzoek beter om de dag (dezelfde weekdosis) injecteren.

Veel meer durf ik er niet uit te concluderen. Maar als iemand een denkfout ontdekt bij me, laat het weten, altijd nuttig als er misschien toch iets uit een onderzoek gehaald kan worden voor bodybuilders :)
 
Ik raad een lage dosis aan van 2iu 5x per week, voor verbranding vet ben je beter en veel goedkoper af met gebruik clen ism tren.
 
Ik raad een lage dosis aan van 2iu 5x per week, voor verbranding vet ben je beter en veel goedkoper af met gebruik clen ism tren.
Tren voor vetverbranding?
 
Tren voor vetverbranding?
Clenbuterol met tren werkte bij mij heel goed om vetpercentage te doen zakken en toch massa te behouden waar de aders goed op mijn spieren zichtbaar werden waardoor ik nog droger leek dan ik was (naar mijn ervaring was dit een goede combinatie)
 
Back
Naar boven