XXL Nutrition

HGH

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veggy

Novice
Lid geworden
9 jan 2020
Berichten
2
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Beste mensen,

Ik wil graag een HGH kuur gaan doen maar wil niet via internet op moeten zoeken hoe te mengen/zetten, enz..
Is er iemand die mij face to face een keer kan voordoen en uitleggen hoe alles werkt en moet?
Heb ook geen zin en tijd om eindeloos op forums te zitten chatten over hoe en wat. Gewoon een keer afspreken met iemand die verstand van zake heeft en weet welke spullen ik moet hebben en waar te krijgen.
Eventueel tegen betaling.

Graag een serieuze reactie!
Dank!
 
Lekker aan de veggies blijven .

Mengen en zetten ? Alles is afhankelijk van merk etc .
Maar als je al niet wil zoeken op het net , laat staan jezelf inleest . Dan gaat niemand met gezond verstand je alles voorkauwen .
 
Beste mensen,

Ik wil graag een HGH kuur gaan doen maar wil niet via internet op moeten zoeken hoe te mengen/zetten, enz..
Is er iemand die mij face to face een keer kan voordoen en uitleggen hoe alles werkt en moet?
Heb ook geen zin en tijd om eindeloos op forums te zitten chatten over hoe en wat. Gewoon een keer afspreken met iemand die verstand van zake heeft en weet welke spullen ik moet hebben en waar te krijgen.
Eventueel tegen betaling.

Graag een serieuze reactie!
Dank!

Je kunt toch niet zo maar iemand op een forum uitnodigen om jou te vergiftigen tegen betaling. Dat zouden ze strafbaar moeten maken. Kzal morgen eens een belletje doen naar mijn mannetje in het westen.

Naja, mocht er iemand met een vertrouwen wekkende kop, geld willen verdienen aan een sukkelaar, grijp je kans, maar injecteer dan wel water, das goed voor veggies
 
Net wat ik al dacht...een stelletje zielige sukkels op zo’n forum!!!
veel te veel tijd om zo triest te reageren.
ga iets zinnigs met jullie leven doen ipv zinloze reacties te plaatsen.
ergens in een huurflatje heel de dag op een forum zitten.... ha ha ha echt triest!!
 
Nee op een forum vragen of iemand je wil leren injecteren is niet zielig zibi
 
Kan je wel leren hoe je 10ml lucht injecteert?
in een ader
 
Net wat ik al dacht...een stelletje zielige sukkels op zo’n forum!!!
veel te veel tijd om zo triest te reageren.
ga iets zinnigs met jullie leven doen ipv zinloze reacties te plaatsen.
ergens in een huurflatje heel de dag op een forum zitten.... ha ha ha echt triest!!
Je kunt het anders eens op een ander forum proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven