AndroidHealthClinic

HGH! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big911

Cool Novice
Lid geworden
2 sep 2021
Berichten
40
Waardering
7
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Ben ik weer. Ik ben een natty 94kg 20jaar en wil geen anabolen gebruiken omdat ik een Gyno heb vanaf mijn 15e en die groeit al door testosteron boosters van body en fit dus ben erg gevoelig. Nu vraag ik me dus af ik zou wel HGH willen nemen maar ik kan niet echt duidelijk vinden wat de bijwerkingen hier van zijn en of het überhaupt nut heeft om op mijn leeftijd te gebruiken. Ook vraag ik me af wat de prijzen hier van zijn
 
Ben ik weer. Ik ben een natty 94kg 20jaar en wil geen anabolen gebruiken omdat ik een Gyno heb vanaf mijn 15e en die groeit al door testosteron boosters van body en fit dus ben erg gevoelig. Nu vraag ik me dus af ik zou wel HGH willen nemen maar ik kan niet echt duidelijk vinden wat de bijwerkingen hier van zijn en of het überhaupt nut heeft om op mijn leeftijd te gebruiken. Ook vraag ik me af wat de prijzen hier van zijn
Prijs duur en zinloos om te nemen in jou geval.
 
Ben ik weer. Ik ben een natty 94kg 20jaar en wil geen anabolen gebruiken omdat ik een Gyno heb vanaf mijn 15e en die groeit al door testosteron boosters van body en fit dus ben erg gevoelig. Nu vraag ik me dus af ik zou wel HGH willen nemen maar ik kan niet echt duidelijk vinden wat de bijwerkingen hier van zijn en of het überhaupt nut heeft om op mijn leeftijd te gebruiken. Ook vraag ik me af wat de prijzen hier van zijn
Ga eerst maar eens 5 jaar de ballen uit je broek trainen. Als je dan merkt dat de enorme gains een beetje aan een plafond raken kan je het overwegen.
 
Prijs duur en zinloos om te nemen in jou geval.
Test boosters is sws totaal niet te vergelijken met andere spullen maar als je dat al niet weet dan al zeker nie aan elke vorm.van ondersteuning denken... Gewoon paar jaartjes door trainen, eten.en leren, doe je beter aan
 
Van hgh kan je ook gyno krijgen…
 
Back
Naar boven