AndroidHealthClinic

Hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Berichten
74
Waardering
16
Lengte
1m52
Massa
143kg
Vetpercentage
3%
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de productie/aanmaak van HGH meer word in me lichaam? Zijn er bijvoorbeeld bepaalde supplementen die het stimuleren of moet je bepaald eten gaan eten, of welk eten moet je juist NIET gaan eten?
 
Btw ik weet niet of dit in het juiste forum is geplaatst voor mijn gedachte leek dit het meest bijpassende forum
 
Elke dag vd week identiek evenveel kcal eten. Kom je eind vd week gemiddeld niet 0.5kg aan dan week erop voeg je 200 kcal meer elke dag toe en herhaal je het. Met jou lengte en 60kg mag je wel ff gas geven.
 
Elke dag vd week identiek evenveel kcal eten. Kom je eind vd week gemiddeld niet 0.5kg aan dan week erop voeg je 200 kcal meer elke dag toe en herhaal je het. Met jou lengte en 60kg mag je wel ff gas geven.
Moet het echt identiek zijn of kan ik er ook bijvoorbeeld 200 kca ofzoiets naast gaan zitten?
 
Moet het echt identiek zijn of kan ik er ook bijvoorbeeld 200 kca ofzoiets naast gaan zitten?
Identiek anders weet kan je het toch niet tracken. Dan eet je keer 3000 kcal dan 2800 dan weer 3100, kom je niet aan wat ga je dan doen? Elke dag identiek evenveel kcal anders kom je echt in de knoop vroeg of laat.
 
Back
Naar boven