AndroidHealthClinic

Hi! Ik kom mij voorstellen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GymMikeH

Novice
Lid geworden
28 jul 2019
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Hi Forumleden,

Mijn naam is Mike 31 jaar jong en een tijdje serieus bezig met het sporten. Onder serieus sporten versta ik zelf dat ik bewust bezig ben met mijn voeding en sportschema's. Ik ben ooit begonnen met de 5x5 Stronglifts, hierna overgegaan op de splitschema. In de tussen tijd veel ingelezen hier op het forum en na verloop van tijd ook bezig geweest met mijn voeding.

De reden dat ik mijzelf nu aangemeld heb voor dit forum is dat ik het gevoel heb niet de volle 101% uit mijn trainingen haal. In de Gym zijn er altijd vele mensen die mij de helpende hand willen bieden en met tig theorieën komen en sportschemaatjes. Op dit forum mezelf veel ingelezen en heb ik besloten om mijn eigen pad in te slaan en een poging te doen om een effectief sport en voedingsschema op te stellen.

Mede door mijn baan(onregelmatig werken) en verplichtingen thuis probeer ik het eten en sporten zo goed mogelijk te plannen. Voor mijn werk moet ik ook in goede conditie verkeren waardoor ik ook veel aan cardio doe, zoals hardlopen en/of zwemmen.

Heb je vragen dan hoor ik het graag!

Grtz
GymMikeH

:lifter:
 
welkom! en veel plezier op het forum :)
 
Welkom, onregelmatige baan maakt inderdaad het sporten en eten een stukje moeilijker. Maar waar een wil is is een weg :)
Succes
 
Thnx all!
 
Back
Naar boven