MuscleMeat

Hi!

Bezoekers in dit topic

Denis90

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
179
Waardering
118
Lengte
1m65
Massa
59kg
Vetpercentage
19%
Al geruime tijd haal ik nuttige informatie van dit forum. Wat mij betreft de hoogste tijd om ook maar eens actief te worden!

Ik zal me even voorstellen en uitleggen wat ik hier te zoeken heb ;-)

Ik ben 27 jaar en moeder van 2 kinderen. Tijdens mijn eerste zwangerschap kwam ik 30 kilo aan. Van 57 naar 87 :eek:. Vervolgens was ik vastbesloten om de kilo's er weer af te krijgen. En dat lukte! Weliswaar zonder sporten, en alleen met gezonde voeding ben ik toen 35 kilo kwijtgeraakt.

Maar toen raakte ik voor de tweede keer zwanger, en je raadt het al... De kilo's vlogen er net zo snel weer aan als de eerste keer! Ik had een startgewicht van 52 en eindigde deze keer op 86. In de zomer van 2015, na de geboorte van de jongste, besloot ik dat er écht iets moest veranderen. Door middel van gezonde voeding gingen er al flink wat kilo's af. Maar echt tevreden was ik niet.

In november 2015 ben ik begonnen met krachttraining. In eerste instantie deed ik maar wat. Soms ging ik 1x per week, soms 3x. Toch merkte ik dat mijn lichaam veranderde. Dat motiveerde me om door te gaan.

Vanaf oktober 2016 ben ik begonnen met meten en voeding tracken. Mijn vp was op 20-10-2016 23.2% en afgelopen vrijdag, 02-06-2017 was deze 18.8%. Voor het eerst in mijn leven zie ik lijntjes op mijn buik. Yeah!

Op dit moment is mijn planning sowieso de komende weken nog door te gaan met 300/400 kcal onder onderhoud. Aan het eind van de zomer wil ik me gaan concentreren op spieropbouw.
 
Welkom en succes met het behalen van je doelen!
 
Welkom, leuk dat je je verhaal deelt!

Veel succes!:cheer:
 
Goed dat je kcal telt.
Dat is het belangrijkste.
Hoe is je kt schema?
 
Momenteel is mijn schema als volgt:
Maandag
4 x 12 hip thrust
4 x 8 push ups
4 x 8 lat pulldown
4 x 8 hamstring curl
4 x 8 bench press
4 x 8 lat pulldown
Superset bicep curl / overhead triceps beide 4 x 8

Woensdag
4 x 12 squats
4 x 12 leg press
4 x 8 deadlifts
4 x 8 walking lunges
4 x 8 jackknifes
4 x 12 hip thrust

Vrijdag:
4 x 8 barbell split squat
4 x 8 romanian deadlift
4 x 8 bench press
4 x 12 seated row
4 x 8 triceps pushdown
4 x 8 chest press
4 x 8 lat pulldown
4 x 8 shoulder press

Aanvullingen en tips zijn zeer welkom!
 
Welkom !

Waarom op maandag een isolatie voor de hamstrings erin ?

Die zou ik inruilen voor een overheadpress, of het dan een uitgebalanceerd schema is, is een tweede.
 
Goed punt. Ik ben daarmee begonnen omdat ik voornamelijk groeide op mijn armen en schouders, terwijl de meeste ellende op mijn bovenbenen zat. Maar nu ik er over nadenk, is dat doel nu wel verleden tijd De afgelopen maand hebben mijn benen en billen juist een aardige ontwikkeling doorgemaakt.
 
Goed punt. Ik ben daarmee begonnen omdat ik voornamelijk groeide op mijn armen en schouders, terwijl de meeste ellende op mijn bovenbenen zat. Maar nu ik er over nadenk, is dat doel nu wel verleden tijd De afgelopen maand hebben mijn benen en billen juist een aardige ontwikkeling doorgemaakt.

Tja.....Ohp is een van de betere compounds (basisoefening), eigenlijk onmisbaar voor een evenwichtige ontwikkeling.
 
Tja.....Ohp is een van de betere compounds (basisoefening), eigenlijk onmisbaar voor een evenwichtige ontwikkeling.

Thnx! Dan ga ik die weer toevoegen ;-)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven