KaLe zei:
aftrek appel?
maarre.. lijkt me echt k*t om je spullen te vernken met dat kloteweer. Hoe zat het met vocht ed.? Lijkt me ook niet optimaal voor je spulletjes. Persoonlijk zou ik het nooit doen. Ben veel te zuinig op mijn aparatuur.
Inderdaad is vocht een redelijk probleem. Je word dan ook enigszins "verplicht" de pc en randapparatuur 's nachts aan te laten staan. Hiermee ondervind je geen hinder van het vocht, op voorwaarde dat je natuurlijk een goede tent / caravan / lanavan gebruikt

Het meest belangrijke is dus je tent

besteed zorg aan het goed neerzetten en je zult er alleen maar lol van hebben
Lauw zei:
W00T!? lang leve de vooroordelen: ik dacht dat LAN parties altijd bevolkt werden door 40 kg zware ectos die het daglicht meden als de pest. Of ben je soms bezig mensen te bekeren?
Hiekie: zo, jij bent af met deze game dus heb je mooi de tijd om effe te squaten.
Als jij naar een LAN gaat, zeul jij dan het squatrack, de stang en de schijven mee? dan gaan we een potje squatten als we dood zijn met het spelletje

Op zo'n groot evenement zie je heel mondjesmaat wel eens iemand die er ook "fatsoenlijk" uit ziet , die dus wel aan de gewichten hangt of andere sporten doet. 1 van mijn topics op het intranet was dan ook sporters, wie doet wat?? ik kreeg reacties van mensen die : al geruime tijd diverse vechtsporten be-oefenden, dus teakwondoka's, karateka's en andere vechtsporten met moeilijke namen, diverse zwemmers, zowel recreatief als wedstrijdniveau, een schoonspringer die zijn sport al 12 jaar be-oefent en nu op europees niveau wedstrijden doet, en natuurlijk ook: ik fitness al zo en zo lang en dus ook 2 luitjes die ook bodybuilden... de ene trainde een dik jaar en de ander dik 3 jaar. Deze had ook een behoorlijke fysiek.
Het meeste wat je ziet op LAN's zijn idd "echte" ecto's of overgewichten ..
Maar ook genoeg lui met een normale bouw. niet sportend, maar niet te dik of te smal