XXL Nutrition

Hiekie: LIVE!!!! @ Campzone... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Noujah ... leef jij lekker in je eigen kortzichtige wereldje ...
 
LAN's zijn geweldig........maar vanwege het feit dat ik geen poen heb voor een fatsoenlijke PC valt er voor mij niks te lannen. Daar baal ik wel heel erg van. Ik zou best af en toen eens willen gamen en lekker LAN-nen en bier zuipen :P
 
Vandaag weer een geweldige activiteit... de buikglijbaan. 8 soorten zeep en een hoop lol! toch wel makkelijk...je glijdt een heel eind en geen last van ribben ed ... ;)

Verder:
Het is weer kloteweer, dit is de meest regenachtige campzone van alle 5 edities die er geweest zijn en waar ik ook ben geweest. Echter drukt dat de pret niet, er is nu wel veel meer activiteit op het netwerk. vanavond is het de bedoeling dat we gaan BBQ_en met onze crew ... ondanks het strontweer nog altijd gezellig. inmiddels ook een groepje wat serieuzer trainende lui gevonden, ook zij hebben dumbbells en schijven mee dus we staan we daar met zijn 3 ff te patsen ;)
 
Hiekie zei:
Vandaag weer een geweldige activiteit... de buikglijbaan. 8 soorten zeep en een hoop lol! toch wel makkelijk...je glijdt een heel eind en geen last van ribben ed ... ;)

Verder:
Het is weer kloteweer, dit is de meest regenachtige campzone van alle 5 edities die er geweest zijn en waar ik ook ben geweest. Echter drukt dat de pret niet, er is nu wel veel meer activiteit op het netwerk. vanavond is het de bedoeling dat we gaan BBQ_en met onze crew ... ondanks het strontweer nog altijd gezellig. inmiddels ook een groepje wat serieuzer trainende lui gevonden, ook zij hebben dumbbells en schijven mee dus we staan we daar met zijn 3 ff te patsen ;)

HARDCORE!!! :D
en genoeg ecto's om op je rug te laden en te squatten toch daaro? (no offence to ecto's ofcourse :D)
 
En de volgende update:

Campzone werd vannacht geteistert door zware regenbui-en ... Veel mensen hebben natte bedden/slaaptenten/kleding Er zijn 2 monitoren dood, een pc in een plas water die nog doordraait en een BenQ TFT die test hoe waterproof die was ..

Ikzelf: slaap een dikke 6 uurtjes per nacht momenteel en ellende, dat ga je zien aan je lijf.. ik popel weer om weer goed te kunnen eten na deze geweldige vakantie... 100 % ontspanning en gezelligheid... Maar eiwitten op tijd?? sorry ... sla me maar... volgende week weer ruw , hard en serieus er tegen aan @ de gym!
 
En de laatste update ... we zijn inmiddels weer thuis en de eerste borst/buiktraining is weer een feit ... Zo'n campzone vakantie is zeker fantastisch, ik mis het ook echt (ik ben nu net een dag van het terrein af) nu al, het opruimen maandag en dinsdag ging echt als een trein en we konden al naar huis (ik was meewerkend crewmember)

We zijn nu weer serieus aan het eten en eiwitten enzo, nu eens ff flink doorrammen en volgend jaar die smoelwerken daaro helemaal open laten vallen
 
aftrek appel?


maarre.. lijkt me echt k*t om je spullen te vernken met dat kloteweer. Hoe zat het met vocht ed.? Lijkt me ook niet optimaal voor je spulletjes. Persoonlijk zou ik het nooit doen. Ben veel te zuinig op mijn aparatuur.
 
Hiekie zei:
inmiddels ook een groepje wat serieuzer trainende lui gevonden, ook zij hebben dumbbells en schijven mee dus we staan we daar met zijn 3 ff te patsen ;)
W00T!? lang leve de vooroordelen: ik dacht dat LAN parties altijd bevolkt werden door 40 kg zware ectos die het daglicht meden als de pest. Of ben je soms bezig mensen te bekeren?
Hiekie: zo, jij bent af met deze game dus heb je mooi de tijd om effe te squaten. :D
 
KaLe zei:
aftrek appel?


maarre.. lijkt me echt k*t om je spullen te vernken met dat kloteweer. Hoe zat het met vocht ed.? Lijkt me ook niet optimaal voor je spulletjes. Persoonlijk zou ik het nooit doen. Ben veel te zuinig op mijn aparatuur.

Inderdaad is vocht een redelijk probleem. Je word dan ook enigszins "verplicht" de pc en randapparatuur 's nachts aan te laten staan. Hiermee ondervind je geen hinder van het vocht, op voorwaarde dat je natuurlijk een goede tent / caravan / lanavan gebruikt :)
Het meest belangrijke is dus je tent :) besteed zorg aan het goed neerzetten en je zult er alleen maar lol van hebben :)

Lauw zei:
W00T!? lang leve de vooroordelen: ik dacht dat LAN parties altijd bevolkt werden door 40 kg zware ectos die het daglicht meden als de pest. Of ben je soms bezig mensen te bekeren?
Hiekie: zo, jij bent af met deze game dus heb je mooi de tijd om effe te squaten. :D

Als jij naar een LAN gaat, zeul jij dan het squatrack, de stang en de schijven mee? dan gaan we een potje squatten als we dood zijn met het spelletje :P
Op zo'n groot evenement zie je heel mondjesmaat wel eens iemand die er ook "fatsoenlijk" uit ziet , die dus wel aan de gewichten hangt of andere sporten doet. 1 van mijn topics op het intranet was dan ook sporters, wie doet wat?? ik kreeg reacties van mensen die : al geruime tijd diverse vechtsporten be-oefenden, dus teakwondoka's, karateka's en andere vechtsporten met moeilijke namen, diverse zwemmers, zowel recreatief als wedstrijdniveau, een schoonspringer die zijn sport al 12 jaar be-oefent en nu op europees niveau wedstrijden doet, en natuurlijk ook: ik fitness al zo en zo lang en dus ook 2 luitjes die ook bodybuilden... de ene trainde een dik jaar en de ander dik 3 jaar. Deze had ook een behoorlijke fysiek.

Het meeste wat je ziet op LAN's zijn idd "echte" ecto's of overgewichten ..
Maar ook genoeg lui met een normale bouw. niet sportend, maar niet te dik of te smal
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven