XXL Nutrition

Hier ben ik dan! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast

Novice
Lid geworden
12 aug 2018
Berichten
24
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hoi hoi allen,
Eerst en vooral ben ik blij dat ik deze forum heb gevonden.
Lijkt me goed in elkaar gestoken met vele professionals.
Aangezien ik deze forum al een tijdje volg heb ik al veel info kunnen uithalen voor de sport die ik beoefen en het geen er allemaal bij komt kijken.
Bedankt daarvoor!
Nu lijkt het mij dat ik mij even voorstel zodat jullie ook weten met wie je praat of berichten zit te sturen. Mijn echte naam laat ik liever nog achterwege voor persoonlijke redenen.
Goed dan ... ik ben een man van 40jaar gelukkig getrouwd en heb 2 schatten van kinderen.een zoon van 18 en een dochter van 19 ondertussen.ben op mijn 29ste begonnen te trainen.het eerste jaar was maar beetje van op en af gaan wat vele onder jullie wel zullen herkennen.maar toen begon het wel heftig te gaan. Toen ik begon woog ik amper 62kg toen ik bij mij zelf dacht ik wil wel wat aan mijn lichaam gaan doen. Vanaf dan heb ik de gewichten leren kennen.nu 10 jaar verder weeg ik +/- 85 kilo met 12% vet en ben maar 1m72cm groot.
Dus denk ik dat ik al heel wat bereikt heb.ben zelfs in bijberoep personal fitness coach geworden.training schema's voeding schema's groot stuk psychologie. Met andere woorden het hele pakket.
Dit is het zowat in grote lijnen.heb je vragen of wil je wat weten ... dan hoor ik het wel

Groetjes en goede samenwerking Beast!
 
Welkom op DBB, wat zijn je doelen?
 
Welkom op DBB, wat zijn je doelen?

Hey man,
Bedankt.
mijn uiteindelijke doel is om de 95 kilo te bereiken met 8% meer mag ik niet van het vrouwtje.
Maar uiteindelijk krijg ik haar wel zover
 
Wil je hier reclame maken? Lijkt me niet dat dit lukt op deze manier... Ben jij al droog achter de oren inmiddels?
 
Je ziet de schrijfwijze en dan ook nog eens het AAS gebruik... Hoe achterlijk kun je zijn zul je denken.... Ik zou mijn kinderen EN vrouw dat dus echt niet aan willen doen. Maar ja...

Is het al vrijdag?
 
Hoi hoi allen,
Eerst en vooral ben ik blij dat ik deze forum heb gevonden.
Lijkt me goed in elkaar gestoken met vele professionals.
giphy.gif
 
Wat een welkom op deze forum, maar het verwacht ik wel van dat mensen hier.
 
Heel jammer en kinderachtig dit. Iemand belachelijk maken omdat hij/zij geen foutloos Nederlands schrijft.:(
 
in-b4 jelinekforum
 
Back
Naar boven