AndroidHealthClinic

Hier ben ik dan :-( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lookin' good bro!
 
ziet er zekr netjes uit. ik zou wel je cornflakes vervangen door brinta of havermout en eventueel wat eitjes erbij en de optimel kwark vervqangen door magere kwark.
olijfolie vervangen voor liujnzaadolie
en je shake voor t slapen wel cassseine. anders kwark of andere trage eiwitten nemen

maar dat is een ander verhaal, ziet er goed uit man.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad goed uit!

Waarom dan toch dat :-( in de titel?
 
Originally posted by The Viper
Ziet er inderdaad goed uit!

Waarom dan toch dat :-( in de titel?

Zoals de meesten onder ons (denk ik) ben je eigenlijk nooit tevreden.
Ik had gedacht dat het sneller zou gaan.
Ik denk ook dat ik mijn voedingsschema en trainingschema wat ga aanpassen i.v.m. Brinta en wat eitjes erbij.
Verder heb ik geprobeerd om een spiergroep 1 maal/week te trainen. Denk dat ik toch terug ga naar 2 maal/week.
Ik had de indruk dat ik enkele maanden beter stond en daarom die :-( in de titel.

Toch bedankt voor de positieve reacties, het geeft me moed om verder te doen.
 
Ja hoor ik zal wel weer de enigste loser zijn waarop zijn computer de foto´s niet laden. :S
 
Ziet er goed uit!! Ga zo door!
 
ik ben onder de indrukt, netjes man. :cool:
 
ziet er goed uit hoor !

pas de dingen toe dat dandy voorstelde en dan is je voedingsschema toch best goed hoor !
 
Ziet er goed uit! alleen (ik weet niet of het door de foto komt) lijkt het wel of je je traps niet traint ?
 
Originally posted by KaLe
Ziet er goed uit! alleen (ik weet niet of het door de foto komt) lijkt het wel of je je traps niet traint ?

Je hebt gelijk. Ik train ze eigenlijk nooit of veel te weinig.
Ik ga ze beginnen trainen want ik had er nooit bij stilgestaan dat ze haast niet zichtbaar zijn.
Dit zijn juist die oefeningen die de mensen vergeten (zoals shruggs) maar die toch het verschil maken.
Je gaat er dan pas echt uitzien.

Bedankt voor de opmerking.
 
Als je vind dat je voeding niet optimaal is dan moet je allereerst kijken wat je precies wil. Wil je kilo's pakken dan moet je je calorieen en eiwitten nog wel wat verhogen. Wil je je overtollige vetrandjes kwijt dan kan je de calorieen nog wel wat verlagen. Ik heb het idee dat dit schema er net tussenin zit (no offense).

Als je goed wil groeien dan zal je wat meer brood met beleg per eetmoment toe kunnen voegen (vooral om 10.00 uur, een blikje tonijn voedt niet echt ;)). Kipfilet of rookvlees als beleg geeft dan ook extra eiwitten.

Na de training zou ik geen yoghurt/kwark eten, maar een krentenbol of een appel met een combishake (eiwit/koolh.) Je hoeft namelijk alleen maar je suikers wat te verhogen zodat je je lichaam snel wat energie geeft. Pas een uur daarna kan je je avondeten nuttigen, maar zou toch wel de eiwitten drastisch verhogen. 250 gram kipfilet of visfilet (aldi) is toch wat beter dan 100 gram. Je zit dan qua eiwitten ver boven de 50 gram, je lichaam vraagt hier namelijk om na een grote inspanning.

Maar buiten je voedingsschema zie je er goed uit en met een beetje aanpassen, aanvoelen, wijzigen kan je voor jezelf het juiste balans vinden.

Succes en ga zo door!!!!!
 
Ziet er goed uit hoor. Gewoon wat extra complex carbs zoals Dandy voorstelde en dan komt het wel goed. Ik zou die spiergroepen dus niet twee keer per week gaan trainen.
 
Originally posted by Memphis
Te zien en te lezen op http://users.pandora.be/webstekje

Ha Memphis: mooie rug zeg, prachtige V-vorm.

Maar, als been- en kontjes fetisjiste : waar zijn je benen!!! Benen, benen, benen wil ik zien... :p

Dieet ziet er op het oog redelijk uit, je eet vaak maar je zou je inname van eiwit kunnen verhogen en KH iets omlaag gooien. Ook ipv olijfolie lijnzaadolie nemen (ik weet het , het is zum ... :barf: maar o zo goed voor je).

Originally posted by Memphis


Je hebt gelijk. Ik train ze eigenlijk nooit of veel te weinig.
Ik ga ze beginnen trainen want ik had er nooit bij stilgestaan dat ze haast niet zichtbaar zijn.
Dit zijn juist die oefeningen die de mensen vergeten (zoals shruggs) maar die toch het verschil maken.
Je gaat er dan pas echt uitzien.

Bedankt voor de opmerking.

Het is shrugs. Die doe je toch voor je traps?

Ben zelf na 3-4 maanden op 4-5x per/wk kleinere spiergroepen gedaan te hebben overgestapt naar 3x/wk drie grote spiergroepen pakken. Bijv ma borst zwaar, rug licht en benen middelzwaar.
Toch pak ik er 2 spiergroepen nog extra bij en 1 ervan is de traps met shrugs. Doe ik wegens RSI-klachten maar dat je traps er door ontwikkeld worden is mooi meegenomen, al is een 'stierennek' bij een vrouw natuurlijk minder.. wel enorm gunstig voor het fietsen omdat je dan als een soort schildpad naar voren kijkt vanuit je 'lig'houding. Ook wegens RSI gewone en reverse wrist curls. Is ook wel goed om een iets betere grip te ontwikkelen voor bijv. de deadlift.. pezen zijn vaak zwakker dan spiergroep, maar dat wisten jullie allemaal al???


Groetjes

Espi
 
Laatst bewerkt:
mooi resultaat, stoere rug:thumb:


:rocker:
 
Back
Naar boven