Fitness Seller

Hier dan ook maar:P Buik van NaiaD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet niet of iemand het "ook" is opgevallen.. Maar euh.. Wat in godsnaam ben je met die rode bokszak van plan? Of is dat een boei ofzo?
 
Originally posted by Bracke
Weet niet of iemand het "ook" is opgevallen.. Maar euh.. Wat in godsnaam ben je met die rode bokszak van plan? Of is dat een boei ofzo?


Je wil precies wel ECHT kennis maken met die Naia D he Bracke!!
:D
 
Originally posted by Bracke
Weet niet of iemand het "ook" is opgevallen.. Maar euh.. Wat in godsnaam ben je met die rode bokszak van plan? Of is dat een boei ofzo?

lol dat is een boei/stootkussen van een Zodiac :P

ik was gewoon gek die dag.. vandaar ook dat gekke bekkie erboven :D
 
Originally posted by NaiaD


lol dat is een boei/stootkussen van een Zodiac :P

ik was gewoon gek die dag.. vandaar ook dat gekke bekkie erboven :D

Ah, lol.. Ik dacht dat je wou zeggen dat het riviertje stonk ofzo..
 
:shake:

NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S
 
jopiepoekie zei:
:shake:

NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S NIEUWE FOTO`S

ooit.. heb al meer dan 6 maanden niks meer kunnen doen wegens lichamelijke klachten.. maar ik ga weer beginnen..
 
Mooie vooruitgang! zeker volhouden zou ik zo zeggen!
 
ben je erg teruggevallen?
gezien t feit dat je weer regelmatig post zou ik idd denken dat je motivatie weer ruimschoots aanwezig is..tenzij je t enkel gewoon erg gezellig vind hier:D

maar t resultaat spreekt voor zich he:thumb:, en gaat niet enkel om t buikje he:)
wat weeg je btw
 
dandyman zei:
ben je erg teruggevallen?
gezien t feit dat je weer regelmatig post zou ik idd denken dat je motivatie weer ruimschoots aanwezig is..tenzij je t enkel gewoon erg gezellig vind hier:D

maar t resultaat spreekt voor zich he:thumb:, en gaat niet enkel om t buikje he:)
wat weeg je btw


ik woog op die foto 65 kg.. ik weeg nu ruim 70 kg :(
maar er is alweer 4 kg vanaf want ik woog dus 74 kg..

Mijn motivatie is zeker weten weer terug.. nu nog minder pijn lichamelijk en ik ga weer beginnen :) Ik kom wel weer terug op mn oude niveau een keer.. langzaam aan

en eerst weer normaal kunnen lopen:D ben van de trap af gedonderd een week geleden.. gekneusd pootje aan over gehouden..
 
Heel netjes

Mooie vorderingen Dame,

Laat even een keer je vet% meten dan kun je voor jezelf nog beter je vorderingen bij houden. Verder heb je dan gelijk een goede richtlijn voor je voeding.
 
mooie vooruitgang :thumbs:

maareuh hoe groot is het verschil in gewicht tussen die voor- en na foto? Je hebt hierboven al wat getallen genoemd in je reply aan dandy maar daar raak ik niet zo wijs uit... :D
 
Naiad heel veel succes... Nu is natuurlijk weer het begin van het nieuwe jaar...
 
bart82 zei:
mooie vooruitgang :thumbs:

maareuh hoe groot is het verschil in gewicht tussen die voor- en na foto? Je hebt hierboven al wat getallen genoemd in je reply aan dandy maar daar raak ik niet zo wijs uit... :D

op de voor foto *blauwe shirtje* woog ik 70
op de na foto *witte shirtje* woog ik 65-64
 
Ziet dr strakkie uit ineens...goed werk.
 
Mooi getrainde borst partij ook ;)

NaiaD zei:
Zo, Nu heb ik ze op 3 boards in totaal gepost.
Nu moet het wel lukken dacht ik zo :p

Hier is die dan.. Voor en na..

Foto's met blauwe Nike shirtje zijn een maand geleden gemaakt en met witte Active shirtje zijn op 6 februari 2003 gemaakt..


[Abeelding niet meer beschikbaar]
Voor

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Na

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Voor

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Na

BTW dat witte shirtje is korter dan die blauwe.. dus niet dat ik me ineens onwijs uitrek ofzo
moiii
 
hi naiad
het gaat de goede kant op door gaan zo
mischien is het een nog betere motifatie om uw maten te noteren
en een aantal maanden dit opnieuw te doen dan kunt u dit mooi te vergeleiken
 
123tiemen zei:
hi naiad
het gaat de goede kant op door gaan zo
mischien is het een nog betere motifatie om uw maten te noteren
en een aantal maanden dit opnieuw te doen dan kunt u dit mooi te vergeleiken


uw? zeg maar je hoor :D

maar dat eh was vorig jaar.. :( daarna niet meer kunnen trainen wegens lichamelijke problemen.. maar kben weer langzaam begonnen..

I'll be back again :cool:
 
Back
Naar boven