XXL Nutrition

Hier hebben we vijftien jaar op gewacht.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk ken ik dat. Heerlijk, alleen als je er teveel van eet, wordt je er wel behoorlijk misselijk van. Echter is het voor mij zeker geen 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst op heb hoor.
 
Als er veel eiwitten inzitten dan doe ik mee :D
 
jodenvet??? ik kom toch uit brabant maar heb er nog nooit van gehoord en naar mijn weten heb ik het ooknooit gegeten...

misschien toch maar us proberen als ik weer terug ben.....
 
Zou echt niet weten wat het is...
 
Het lijkt een soort boterachtige substantie? Volgens mij word je daar echt moddervet van als je dat blijft vreten.
 
ja de Duitsers hebben daar echter een uniek crashdieet voor ontworpen, midden 20e eeuw.
 
Nog nooit van gehoord! Wel grappig....Jodenvet! Haha!
 
erg lekker spul hoor, idd een hele tijd geleden dat ik t had. Was toen namelijk maar 5
 
Maar hoe kan Brutez ergens 15 jaar op wachten terwijl hij pas 14 is? ???
 
Jodenvet, Jodenkoeken, WTF???
 
Borsthoning = jodevet = massee

Tijdens het productie proces van biet tot suiker wordt het dunsap ingedikt tot een sap met een suikergehalte van 65% overblijft. Dit heet diksap.
Dit diksap gaat vervolgens naar de kookpannen. Daar wordt het verder ingedikt tot een geheel verzadigde oplossing is verkregen. Vanaf dat moment gaat de suiker zich hechten aan kleine, van tevoren in de kookpan aangebrachte kristallen. Er ontstaat nu een kristalbrij die we masse-cuite noemen.

vogezenhoning cq hakhoning is iets anders. Minder van kleur en smaakt anders.

Gezien het afval produkt is en de machines verbeterd zijn en minder afval produkt..
 
MightyDuck zei:
Lekker Brutez bro, op een Jodenkoek smeren! :)
Er valt weinig te smeren, zijn grote dikke brokken.

Ruff-E zei:
Heb het wel eens op. Gadverdamme wat een smerige teringzooi. :kots:
Als het nog geen 14 jaar geleden is heb je nep gehad. En nep smaakt inderdaad niet.

boogie zei:
verkopen ze dat ook bij XXL of hoe zit dat?!
Nee, dat winkeltje heeft het alleenrecht. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen? Anders hadden ze het zeker in de vorm van een PWO shake op de markt gebracht.

RichardV zei:
Tuurlijk ken ik dat. Heerlijk, alleen als je er teveel van eet, wordt je er wel behoorlijk misselijk van. Echter is het voor mij zeker geen 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst op heb hoor.
Dan heb je nep gehad, kan niet anders. Het is 15 jaar weggeweest, in die 15 jaar is er natuurlijk wel een hoop nep gemaakt.

Pumpin' zei:
jodenvet??? ik kom toch uit brabant maar heb er nog nooit van gehoord en naar mijn weten heb ik het ooknooit gegeten...
Schande!

EricR zei:
Maar hoe kan Brutez ergens 15 jaar op wachten terwijl hij pas 14 is? ???
Grappig :D

KaLe zei:
Jodenvet, Jodenkoeken, WTF???
Van jodenkoeken heb ik ook nog nooit gehoord..


Maar goed, gisteren ben ik samen met mijn koelbox en tomtom afgereisd naar het zonnige Oirschot. Het was een klein winkeltje, eigenlijk te klein. Buiten stonden er mensen te wachten. Ook was er pers, die waren er schijnbaar al de hele week. Zelfs een of andere krant uit Groningen was er, dus Boogie, eind volgende week zullen ze bij jullie ook wel een keertje kunnen lezen over het Brabantse jodenvet.

Eindelijk was ik aan de beurt. Ik dacht dat het spul gruwelijk duur zou zijn dus bestelde meteen voor 100 euro. Het tegendeel was echter waar en met een steekwagen werd er 90 kilo jodenvet naar m'n auto gebracht. Ikke blij, maar thuis aangekomen was het toch eigenlijk best veel.. :D

Vroeger waren het gewoon allemaal dikke brokken van 10 gram tot een halve kilo of zo. Nu hebben ze het al allemaal in kleine blokjes gesneden. Dat was wel een beetje jammer maar de smaak is precies hetzelfde. Lekker, nog 89,9 kilo te gaan.. :D
 
Brutez

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik ben in gemeente oirschot geboren, gohhh wat leuk
 
Brutez zei:
Eindelijk was ik aan de beurt. Ik dacht dat het spul gruwelijk duur zou zijn dus bestelde meteen voor 100 euro. Het tegendeel was echter waar en met een steekwagen werd er 90 kilo jodenvet naar m'n auto gebracht. Ikke blij, maar thuis aangekomen was het toch eigenlijk best veel.. :D

Vroeger waren het gewoon allemaal dikke brokken van 10 gram tot een halve kilo of zo. Nu hebben ze het al allemaal in kleine blokjes gesneden. Dat was wel een beetje jammer maar de smaak is precies hetzelfde. Lekker, nog 89,9 kilo te gaan.. :D

Dit is een grapje, toch Brutez? :eek:
 
ok komt de eerste al KaLe, op bestelling:

Ein Volk, ein Reich, ein Brutez mit seinem 90kg!
 
boogie zei:
ok komt de eerste al KaLe, op bestelling:

Ein Volk, ein Reich, ein Brutez mit seinem 90kg!

geheh, ik had mijn post al aangepast :D
 
Wie zegt dat het 15 jaar weg is geweest??!
Kan iedereen wel beweren.
Ik weet zeker dat het minder lang is geleden, en volgens mij was dat gewoon het echte spul!
Kan iedereen maken, dus hun kunnen nooit het alleen recht daarop krijgen!
 
Brutez zei:
Er valt weinig te smeren, zijn grote dikke brokken.


Als het nog geen 14 jaar geleden is heb je nep gehad. En nep smaakt inderdaad niet.


Nee, dat winkeltje heeft het alleenrecht. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen? Anders hadden ze het zeker in de vorm van een PWO shake op de markt gebracht.


Dan heb je nep gehad, kan niet anders. Het is 15 jaar weggeweest, in die 15 jaar is er natuurlijk wel een hoop nep gemaakt.


Schande!


Grappig :D


Van jodenkoeken heb ik ook nog nooit gehoord..


Maar goed, gisteren ben ik samen met mijn koelbox en tomtom afgereisd naar het zonnige Oirschot. Het was een klein winkeltje, eigenlijk te klein. Buiten stonden er mensen te wachten. Ook was er pers, die waren er schijnbaar al de hele week. Zelfs een of andere krant uit Groningen was er, dus Boogie, eind volgende week zullen ze bij jullie ook wel een keertje kunnen lezen over het Brabantse jodenvet.

Eindelijk was ik aan de beurt. Ik dacht dat het spul gruwelijk duur zou zijn dus bestelde meteen voor 100 euro. Het tegendeel was echter waar en met een steekwagen werd er 90 kilo jodenvet naar m'n auto gebracht. Ikke blij, maar thuis aangekomen was het toch eigenlijk best veel.. :D

Vroeger waren het gewoon allemaal dikke brokken van 10 gram tot een halve kilo of zo. Nu hebben ze het al allemaal in kleine blokjes gesneden. Dat was wel een beetje jammer maar de smaak is precies hetzelfde. Lekker, nog 89,9 kilo te gaan.. :D

Komt dat zien, komt dat zien...Brutez trakteert op de DBB BBQ 89,9 kilo Jodenvet uit...niet te versmaden!!!en vraag gerust om een 2e portie en tevens worden er doggiebags uitgedeeld om wat mee naar huis te nemen:D
 
Back
Naar boven