MuscleMeat

hier in het warme zuiden......

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
he iedereen in het koude nederland, ik zit in het zuidelijkste puntje van africa en heb me gym gevonden ziet er mooi uit en wil hier weer lekker tekeer gaan, nu wil ik ook gaan droogtrainen, maar nu heb ik een vraagje over de merken hier en wat ik er bij nodig heb, dieet en cardio en kracht heb ik aardig op papier staan en zal gewoon een kwestie worden van uit testen. de volgende merken ben ik tegengekomen: eas hier whey en glutamine van en creatine van weider, zouden jullie evn kunnen heplen, vlg mij is die eas wel ok het simply protein ik hoor het wel
 
Ik weet niet of ik ook mag reageren aangezien ik niet in het koude nederland woon...maar EAS en Weider zijn wel een goed merk, maar je betaald meer voor de naam.
Ik heb zelf ook Simply Protein van EAS: goed genoeg voor mij.
 
ik ben vandaag hier even de sportschool wezen bekijken en het zag er goed uit, nu ben ik bezig met een inventarisatie van de supplementen die hier verkocht worden, wel allemaal goedkoop hier!!! nu heb ik nog wat vragen:
er zijn hier twee grote merken nl;-EAs en USN
die laatste ken ik dus niet, in de sportschool verkopen ze het hier en het schijnt goed te verkopen ze hebben echt alles van whey tot Phedra cut, welke heeft jullie voorkeur de prijzen zijn ongeveer gelijk
dit merk heeft ook nog creatine hds
van eas hebben ze nog zma, cytovol en phosyagen?! iemand heir ervaring mee????
en hoe gebruiken jullie glutamine en wanneer?
bedankt alvast
 
Hier wel vanuit het koude Nederland en gebruik momenteel veel Vit C en zink ivm griep :D

Veel train plezier daar :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven