MuscleMeat

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden!

  • Topic starter erca
  • Startdatum
  • Reacties 217
  • Weergaven 7K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

erca

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2006
Berichten
4.613
Waardering
1
Ik kom juist terug van school. Elke vrijdag na school blijven wij met de klas nog wat napraten enzo. Nu kwamen opeens een groep marokkanen op een 30 tal meter van onze groep staan. Diezelfde groep waren we al eens woensdag tegengekomen. toen dachten 1 van hen dat we achter hun rug aan het roddelen waren, maar dat was totaal niet zo. Maar vandaag was de groep met meer, we stonden daar zeker nog 45 minuten te praten en zij bleven ook staan. Nu wou ik samen met een maat vertrekken naar huis. Vroegen ze aan mn maat of hij eens naar die marokkanen wou gaan, ze moesten hem iets zeggen. Hij wou natuurlijk niet gaan en zei 'Ja kom gij naar hier e, tis even ver.' Uiteindelijk kwam de groep naar ons. De oudste liep voorop (we hadden hem nog nooit eerder gezien, dus hij had niets te maken met woensdag; verder had hij een gehavend gezicht vol littekens...) Hij begon iets te zeggen van 'Ja mohammed zegt dat jij tegen hem zit fel te doen op school. Mn maat zegt van 'ja das niet waar e' en ik weet dat ie da ook niet doet. maar opeens vliegt die marokkaan naar zn keel en slaat hij hem op zijn gezicht :eek: gewoon zonder reden, omdat 1 marrokaantje beweert dat hij beetje fel deed op school??? Mn maat heeft er niets aan over gehouden, is alleen nogal geschrokken, maar voor hetzelfde geld hadden ze een mes getrokken :mad:

Man hier kan ik echt zo pissed om komen e, ik kon echt niet doen, ben niet echt voorstander van geweld, maar we waren toch in de minderheid.
AAAAAAARG straks eens mn agressie tijdens het trainen afreageren.
Ik ben echt niet hatelijk tegenover marokkanen, er zijn er ook goeie, maar na wat ik al allemaal al heb meegemaakt...
 
Komt door het tekort aan voedingsstoffen natuurlijk. Als ik honger heb ben ik ook sneller geprikkeld. De ramadan kan gekke dingen doen met je
 
Je hebt gelijk,of een slechte jeugd gehad, het zijn vast zulke lieverds,doen geen vlieg kwaad!:rolleyes:
 
Hard trainen, schop ze kapot.

Begin zelf ook een hekel te hebben in zulke etterbakken.
 
Bwoa, ik zeg maar zo...mensen zijn mensen, en er zijn idd veel k*tmarokanen (of andere nationaliteiten;), waaronder zeker ook Belgen) die het voor de goeden verkloten:(,
maar het ergste zijn die Belgen die er zo graag bij willen horen:rolleyes:

Point being:Ik haat zo van dat type mensen, voelen zich heel wat, maar zijn meestal alleen niet veel waard (meestal he;))...
Vind het jammer dat er zo mentaliteiten opde wereld ronlopen, trouwens die ene Marokaan d8 dat je vriend iets over hen zei, omdat ze zelf zo zijn, ZIJ praten achter andere mensen hun rug (en ik weet uit ervaring dat je van andere mensen denkt dat ze zijn zoals je zelf bent, ookal besef je dat niet altijd;))
 
Het lijkt de normaalste zaak van de wereld te worden dit gebeuren, klote streken dit.
Tis maar goed dat je kameraad er niks aan over heeft gehouden. Je begint er niks tegen met twee man.
Maar goed dat het niet verder escaleerde.
 
Komt door het tekort aan voedingsstoffen natuurlijk. Als ik honger heb ben ik ook sneller geprikkeld. De ramadan kan gekke dingen doen met je

Nog zoiets, Ramadan word volgens hun ALLES vergeven, lopen ze zo te klieren in de Ramadan, doe dan van de eerste keer geen Ramadan;)
 
huh gewoon degenen die het eerst begint te slaan keihard op zn donder geven. durft de rest (meelopertjes ) ook niks meer.

maar ja ik weet niet of ze veel ouder waren natuurlijk. dan gewoon met 2 man op de oudste af gaan.
 
Het lijkt de normaalste zaak van de wereld te worden dit gebeuren, klote streken dit.
Tis maar goed dat je kameraad er niks aan over heeft gehouden. Je begint er niks tegen met twee man.
Maar goed dat het niet verder escaleerde.

Ik ken twee gasten, en zij hadden ook rottigheid met 6 of 7 gasten (marokanen), gevochten...die twee gasten zijn helemaal kapotgeslaan, maar gaven niet op...de Marokanen zijn uiteindelijk weggegaan;):p
STAND YUR GROUND;) (zou het zelf ook niet gedaan hebben hoor, maar je...je hebt het of niet;))

Ze zijn trouwens niet helemaal normaal, die ene heeft eens een achter volging (met zijn vader-tegen de flikken, met de auto) in Gent van 4 uur...uiteindelijkgepakt,
jongen gesloten instelling, vader gevangenis (allebei WEERAL:rolleyes:)
 
Ach, het zijn allemaal zo'n lieve jongens. Dit is slechts 1% die zo doet hoor. Je moet ze de volgende keer helpen. Meteen je telefoon en je geld geven. Het zijn zulke arme stakkers, ze hebben het zo slecht getroffen.
 
zulke gasten mogen van mij pas echt aan het gas, of het nou marokkanen, negers, turken of nederlanders zijn, er zitten altijd rotte appels tussen. de goeie moeten er uiteindelijk onder lijden.
 
zulke gasten mogen van mij pas echt aan het gas, of het nou marokkanen, negers, turken of nederlanders zijn, er zitten altijd rotte appels tussen. de goeie moeten er uiteindelijk onder lijden.

onderschat de Belgen niet
 
Ik ken twee gasten, en zij hadden ook rottigheid met 6 of 7 gasten (marokanen), gevochten...die twee gasten zijn helemaal kapotgeslaan, maar gaven niet op...de Marokanen zijn uiteindelijk weggegaan;):p
STAND YUR GROUND;) (zou het zelf ook niet gedaan hebben hoor, maar je...je hebt het of niet;))

Ze zijn trouwens niet helemaal normaal, die ene heeft eens een achter volging (met zijn vader-tegen de flikken, met de auto) in Gent van 4 uur...uiteindelijkgepakt,
jongen gesloten instelling, vader gevangenis (allebei WEERAL:rolleyes:)

Gewoon die k*t kop onthouden, en achteraf terug pakken ;)

Een vriend van me ook, was met z'n vriendin en zo'n gast de hele tijd naar zijn vriendin kijken en hij zei er wat van.
Even later zijn vriendin op de trein gezet, liep weer naar de uitgang, en daar stonden ze met een groepje, 6 man volgens mij.
Liep uit op een gevecht, ze wilden hem op de grond krijgen maar is ze niet gelukt. Hij had veel klappen gekregen
maar ook heel veel klappen uitgedeeld, je hebt het of je hebt het niet.

Edit: Wat als ze wat wilden flikken terwijl je vriendin nog bij je is, dan denk je achteraf had ik me mond maar dicht gehouden, gelukkig niet gebeurd.
 
Ach, het zijn allemaal zo'n lieve jongens. Dit is slechts 1% die zo doet hoor. Je moet ze de volgende keer helpen. Meteen je telefoon en je geld geven. Het zijn zulke arme stakkers, ze hebben het zo slecht getroffen.

:roflol: komt er een bende op je af, ga je met zO-O-O-ooon smile:D naar hun toe, geeft je geld, gsm, juwelen, en desnoods schoenen...
dan zeg je, dat je hoopt hem er plezier mee gedaan te hebben, en dan leuk wegstappen...die gaan hun hun hele leven afvragen wat jou bezielde:P
:roflol:

onderschat de Belgen niet

Tis een feit, mensen worden banger door meer luxe, en gadgets...maar ooit waren wij de dappersten, dacht dat het een Ceasar was die het zei:D:D:p

Dus wel kerel, maak er gewoon een 'gezellig' klasse-uitje van.:evil: :cool:

Idd, groepsgeest hangt er ook veel van af:evil::woot::D:D:D:
 
Net als die gast in dat filmpje :thumb:
helaas kan niet iedereen zo goed vechten
 
Deed die maat van je dan niets terug nadat ie voor zijn bek geslagen was?

Ook al zou ik met al mijn botten verbrijzeld het ziekenhuis inkomen, maar iemand die mij zomaar op mijn bek slaat mep ik helemaal verrot.
 
Back
Naar boven