Fitness Seller

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden!

  • Topic starter erca
  • Startdatum
  • Reacties 217
  • Weergaven 7K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Ik ben echt niet hatelijk tegenover marokkanen, er zijn er ook goeie, maar na wat ik al allemaal al heb meegemaakt...



maar de goeie marokkaan woont nog steeds in Marokko !!

:D :p
 
Ik heb ook een hekel aan marokkanen! Sterker nog, aan moslims aan het algemeen! Tegen de muur ermee!
 
ik praat die marokkanen zeker niet goed..
maar een wij zijn eens met 3 in een gevecht verzeild geraakt bij het buitengaan uit een café met een groep maten van zo'n 15 stuks
en we hebben er gegeten, dat zweer ik u..en dat waren rasechte belgen..
de 5 ergste aanvallers hebben we achteraf één voor één teruggehad en toen waren ze ineens zo stoer niemeer
gasten die zo'n dingen doen zijn op hun 1tje geen zak waard.. marokkanen of belgen of nederlanders of whatever..
 
Komt door het tekort aan voedingsstoffen natuurlijk. Als ik honger heb ben ik ook sneller geprikkeld. De ramadan kan gekke dingen doen met je

niet zeuren,.,, dan nog is het geen reden om zo te doen...
meeste zijn altijd stoer in groepjes,, maar als je ze aleen ziet of jij bent is in de meerderheid dan durven ze niet meer....

zeg nou niet dat het niet zo is.. want 99% is het wel waar
 
Klote dat zoiets gebeurt, maar ja, het gebeurt. Zorg dus in ieder geval dat je niet over je heen laat lopen man. Het is echt wack dat je maat klappen krijgt en er gebeurt geen **** terug. Dat is de grootste vernedering die er is zo'n beetje en wat moet je maat denken dat niemand hem hielp?

Volgende keer gewoon als een idioot erop los rammen, maakt niet uit wat je raakt, als je maar iets raakt. Ze zullen je niet zomaar meer lastig vallen.
 
Ik krijg het ook zowat van die mannetjes. En ik heb het liefst vanal dat die mannen dan es goed op hun tering krijgen en es goed afzien.

Natuurlijk moest er nu ergens dichtbij politie zijn, of je hebt geluk dat ze dat gezien hebben kan je die ene persoon aanklagen. Gewoonweg naar het politiekantoor gaan, zeggen dat je es vlug onderzocht wil worden door een dokter enzo, moesten je kleren vuil zijn van bloed naar een droogkuis en dat zal dat marokaantje wel allemaal betalen.

Omdat hij eerst geslaan heeft!

BLOOD SWEAT AND TEARS!
 
En dan blijft iedereen toe staan kijken?

1 van hen had zelfs een mes bij, wij zijn slecht 14-15 jaar en allemaal sukkels in onze klas dusja :o
 
En dan blijft iedereen toe staan kijken?
 
zeg volgonde keer. I know l0rd^KukiShu bitch!!11!!111 dan schijten ze hem zo ;DDD

maar ff siri helaas zijn er veel van zulke apen die graag wat willen bewijzen\stoer doen\ruzie maken etc. Zoals je al zelf weet helpt praten niet met zulke "mensen". Beste is gewn om weg te lopen en ze te vermijden, of desnoods weg rennen (run forrest RUUN!!!11). Als je blijft staan en vooral gaat zeggen kom jij maar hier enzo, dan lok je het alleen maar uit.
 
Klootzakken, van die zielige sukkeltjes die dan met een groep wel durven. In hun eentje stellen ze niets voor, kansloze kerels.
 
Iedereeeen, die doet meeeeeeeee,


die leipe mocrooo flavooouuurrr
 
Ik zeg altijd maar zo: Zulke mensen moeten er ook zijn, anders weet je niet wie de goede zijn ;).
 
Zulke personen gaan echt geen vuilnis ophalen. Die gaan de hele dag in een moskee plannetjes lopen smeden hoe ze weer een aanslag kunnen plegen. Of ze gaan gewoon stelen. Werken gaan ze echt niet.

Jij hebt het helemaal door!!





:rolleyes:
 
Zulke personen gaan echt geen vuilnis ophalen. Die gaan de hele dag in een moskee plannetjes lopen smeden hoe ze weer een aanslag kunnen plegen. Of ze gaan gewoon stelen. Werken gaan ze echt niet.

Wat een kinderlijke onzin.
 
Back
Naar boven