MuscleMeat

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja das waar, maar een maat van mij kent een paar marokkanen, die hij echt nog tof vind en die goed meevallen, maar als ze in een groep staan; volgen ze wel de rest, en dat is dan wel wat minder positief... Als je ze niet persoonlijk kent, gaan ze ook niets doen om de anderen ervan te weerhouden om iemand zonder reden in elkaar te slaan.


Hij kent ze maar dat is niet hetzelfde als vriend zijn he. Ik heb al veel ruzie gehad met groepjes belgen en ook marokkanen en als ik ruzie krijg met een groep marokkanen en éé, ervan is mijn vriend dan zal die altijd reageren en zeggen dat ze hun smoel moeten houden omdat hij me kent. Als je een marokkaan als vriend hebt, dan heb je echt en vriend, ook als je in de shit zit. Ik heb in mijn leven al heel veel problemen gehad en ik konmeer op mijn marokkaanse vrienden rekenen dan op mijn belgische vrienden
 
mensen hou nog tog is op man...beetje irritant word her nu..
telkens de ene weer over de andere enz...

hou tog gewoon op,, en deal with it, er zijn nou eenmaal meningsverschillen..

hou oud zijn jullie nou? .. laat elkaar gewoon met rust. respecteer elkaars mening gewoon.

hou gewoon op, ... ?en ga bodybuilden, dit is een BB forum,,
geen marrokaan vs belgen forum..

dat doen jullie maar ergens anders...
 
mensen hou nog tog is op man...beetje irritant word her nu..
telkens de ene weer over de andere enz...

hou tog gewoon op,, en deal with it, er zijn nou eenmaal meningsverschillen..

hou oud zijn jullie nou? .. laat elkaar gewoon met rust. respecteer elkaars mening gewoon.

hou gewoon op, ... ?en ga bodybuilden, dit is een BB forum,,
geen marrokaan vs belgen forum..

dat doen jullie maar ergens anders...
het gaat hier om het orum "allerlei".
iK HEB AL ONDERWERPEN GELEZEN VAN "OP WIE UK JIJ HET MEESTE AFgerukt EN DE TOPIC WERD DOOR HIONDERDEN MENSEN BEANTWOORD. Dus ook dit debat mag gevoerd worden. Niemand verplicht je deze topic te volgen.
 
Hij kent ze maar dat is niet hetzelfde als vriend zijn he. Ik heb al veel ruzie gehad met groepjes belgen en ook marokkanen en als ik ruzie krijg met een groep marokkanen en éé, ervan is mijn vriend dan zal die altijd reageren en zeggen dat ze hun smoel moeten houden omdat hij me kent. Als je een marokkaan als vriend hebt, dan heb je echt en vriend, ook als je in de shit zit. Ik heb in mijn leven al heel veel problemen gehad en ik konmeer op mijn marokkaanse vrienden rekenen dan op mijn belgische vrienden


dit is idd zo, ik heb ook wat buitenlandse vrienden en die gaan echt door het vuur voor je als het moet.
 
het gaat hier om het orum "allerlei".
iK HEB AL ONDERWERPEN GELEZEN VAN "OP WIE UK JIJ HET MEESTE AFgerukt EN DE TOPIC WERD DOOR HIONDERDEN MENSEN BEANTWOORD. Dus ook dit debat mag gevoerd worden. Niemand verplicht je deze topic te volgen].
1.dat heet LOL

2.heb ik dat gezegd ?
nee

3. DEZE topic??

verder mijn commentaar:
je mag je debat best houden, maar kom dan eens met goede argumenten.. dit zijn veel herhalingen en er word veel gegeneraliseerd.(natuurlijk zijn niet alle marookanen klootzakken)

en wat wil je nou precies duidelijk maken? leg mij dat eens, normaal uit.. ben benieuwd :)
 
dit is idd zo, ik heb ook wat buitenlandse vrienden en die gaan echt door het vuur voor je als het moet.

Ik heb veel nederlandse vrienden en die gaan ook door het vuur voor me! Heeft echt niets met afkomst te maken.
 
Ik heb veel nederlandse vrienden en die gaan ook door het vuur voor me! Heeft echt niets met afkomst te maken.

Ik denk van wel. Wij waren vroeger thuis heel arm en als we zonder eten zaten, of in andere financiele moeilijkheden, dan waren het de "vreemdelingen" uit de buurt die ons hielpen. Onze Belgische vrienden hadden het toen altijd plots heel druk.

Als ik ruzie kreeg in discotheken, dan waren mijn Belgische vrienden plots lammetjes die niks deden, maar mijn marokkaanse vrienden zeiden me: "als er iets is moet je het maar zeggen.
 
Ik denk van wel. Wij waren vroeger thuis heel arm en als we zonder eten zaten, of in andere financiele moeilijkheden, dan waren het de "vreemdelingen" uit de buurt die ons hielpen. Onze Belgische vrienden hadden het toen altijd plots heel druk.

Als ik ruzie kreeg in discotheken, dan waren mijn Belgische vrienden plots lammetjes die niks deden, maar mijn marokkaanse vrienden zeiden me: "als er iets is moet je het maar zeggen.

Financiële problemen en ruzie ‘krijgen’ in de disco, als ik het zo lees zijn ze vooral je vrienden omdat jij je aan hun cultuur hebt aangepast.


j/k :D
 
Als ik het zo lees komt het vooral doordat jij je aan hun cultuur hebt aangepast.


Maar wat voor een onzin lees ik hier toch allemaal.
Eerst en vooral, de allochtonen die hier geboren en getogen zijn hebben zowat voor 99 % dezelfde cultuur als ons.
En zelf indien hun cultuur anders zou zijn, waaruit concludeer jij dan dat ik me aan hun cultuur heb aangepast? En als voor je vrienden door het vuur gaan, geld lenen aan mensen in nood, ouderen helpen, ouders respecteren,... wil zeggen dat ik me aan hun cultuur heb aangepast, than so be it!
 
Financiële problemen en ruzie ‘krijgen’ in de disco, als ik het zo lees zijn ze vooral je vrienden omdat jij je aan hun cultuur hebt aangepast.


j/k :D


ah want Belgen en Nederlanders krijgen nooit ruzie onder elkaar in de disco he? En financiele problemen, dat is ook alleen maar iets voor allochtonen. De mensen op dit forum blijken dommer te worden bij elke posting.
 
Je hapt wel extreem zeg. Ben je niet stiekem toch een Marokkaan?
Als ik je 'eer' dreig aan te tasten moet je me ff waarschuwen want ik wil natuurlijk geen fatwa aan mn kont.
 
Hij is in ieder geval een bodybuilder en die staan wat betreft misstappen in de evolutie daar vrij dichtbij.
 
Je hapt wel extreem zeg. Ben je niet stiekem toch een Marokkaan?

Ok, nu ga wordt het toch wel echt grappig he. jullie hakken hier met bijlen op allochtonen en als als Belgen of Nederlanders daarop reageren dan moeten ze wel Marokkaan zijn he. Blijkbaar leven jullie in een cocoon waar iedereen racist is. Een vriendenkring vol racisten waardoor je met geen normale mensen meer in contact komt.
 
Zo is dat, thinkalot. En we schijten expres naast de openbare toiletten om jullie bij het schoonmaken een hak te zetten en 's avonds in het winkelcentrum bespugen jullie ons weer. Het is een vicieuze geweldscirkel.
 
Je hapt wel extreem zeg. Ben je niet stiekem toch een Marokkaan?
Als ik je 'eer' dreig aan te tasten moet je me ff waarschuwen want ik wil natuurlijk geen fatwa aan mn kont.


De eermoorden hebben niks met de religie van de moslims te maken. Eermmoord komt voor in Christelijke, Joodse, Hindoeistische en islamitische kringen. Religie staat daar los van. En een fatwa is iets wat uitgesproken wordt door een islamitische geleerde en is vaak politiek geinspireerd. Vandaag de dag zijn er nog maar weinig Westerse moslims die deze fatwa's volgen.
Dit toont eens te meer aan dat jullie vooroordelen voortspruiten uit gebrek aan kennis.
 
Maak daar een neerwaartse spiraal van. Feit is dat je je maar te gedragen hebt, Neanderthalers als jij zijn we in zowel Belgie als Nederland liever kwijt dan rijk. Opgevoed door de wolven, stoer. Verpest door marokkanen, leuk. Blauwdrukken en een volautomatisch geweer in je tas? Voor ons is er een grens, "thinkalot", perhaps you should "thinksomemore".
 
De eermoorden hebben niks met de religie van de moslims te maken. Eermmoord komt voor in Christelijke, Joodse, Hindoeistische en islamitische kringen. Religie staat daar los van. En een fatwa is iets wat uitgesproken wordt door een islamitische geleerde en is vaak politiek geinspireerd. Vandaag de dag zijn er nog maar weinig Westerse moslims die deze fatwa's volgen.
Dit toont eens te meer aan dat jullie vooroordelen voortspruiten uit gebrek aan kennis.

Hahahahaha, ik denk dat het nu wel duidelijk is wie er een gebrek aan kennis heeft. Je groeit op tussen dat tuig, kind aan huis in de moskee maar het verschil tussen de islam en de religie van de moslims, dat ken je nog niet.
 
Zo is dat, thinkalot. En we schijten expres naast de openbare toiletten om jullie bij het schoonmaken een hak te zetten en 's avonds in het winkelcentrum bespugen jullie ons weer. Het is een vicieuze geweldscirkel.


Was er hier niet iemand die zei dat ik niet moest neerkijken op mensen die het vuile werk opknappen want ook dat werk moet gebeuren he. En als de allochtonen dan toch hoogopgeleide jobs hebben dan hebben jullie ook kritiek. Typisch. Men zegt altijd dat het profiteurs zijn en dat ze van de sociale zekerheid profiteren, maar men zegt ook dat ze ons werk afpikken. Tis het ene of het andere he.
Maar dat is het net. Er zit geen logica in jullie redeneringen, alleen haat en racisme.
 
Was er hier niet iemand die zei dat ik niet moest neerkijken op mensen die het vuile werk opknappen want ook dat werk moet gebeuren he. En als de allochtonen dan toch hoogopgeleide jobs hebben dan hebben jullie ook kritiek. Typisch. Men zegt altijd dat het profiteurs zijn en dat ze van de sociale zekerheid profiteren, maar men zegt ook dat ze ons werk afpikken. Tis het ene of het andere he.
Maar dat is het net. Er zit geen logica in jullie redeneringen, alleen haat en racisme.

Jullie redeneringen? Stigmatiseer niet zo, man. Allochtonen pakken "onze" baantjes niet af, ik begeef me in het wat ander segment van de arbeidsmarkt dan moslims. Al is het alleen maar omdat ik niet de ambitie heb om tasjesdief of hangjongere te worden.
 
Hahahahaha, ik denk dat het nu wel duidelijk is wie er een gebrek aan kennis heeft. Je groeit op tussen dat tuig, kind aan huis in de moskee maar het verschil tussen de islam en de religie van de moslims, dat ken je nog niet.


De religie van de moslims is de ilsma, ik begrijp echt niet waar je het over hebt; Mag ik je er tevens op wijzen dat ik in mijn laatste jaar op de middelbare school , in de moeilijkste richting zat en dat van de 11 leerlingen die hogere studies hebben afgewerkt, er 6 allochtonen waren; Tuig? dat denk ik niet! Maar dat denk ik wel van u!
 
Back
Naar boven