MuscleMeat

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En Sla Die Kerel Die De Ruzie Begon Maar Eens Goed Op Zijn Smoel!
 
En Sla Die Kerel Die De Ruzie Begon Maar Eens Goed Op Zijn Smoel!

idd, met een man of 10,,, en een goede stevige lode pijp
denk dat ie het de volgende keer dan niet zo snel doet..

aanpakken!
 
je hebt recht op je eigen mening; daar zullen weinigen iets op tegen hebben.
De vraag is naturlijk of jij anderen ook dat recht zal geven

Moet dat dan?
 
Dude, het is ramadan. Volgende keer gooi je gewoon een snicker de andere kant op en ze rennen er allemaal achteraan. Vergelijk het met een hond en een frisbee.
 
Je zou ze ook kunnen vernederen door dat ding smakkend vlak voor het gezicht van die leider op te eten. Waarschijnlijk krijg je wat klappen, maar je moet er iets voor over hebben.
 
Je zou ze ook kunnen vernederen door dat ding smakkend vlak voor het gezicht van die leider op te eten. Waarschijnlijk krijg je wat klappen, maar je moet er iets voor over hebben.


Tijdens mijn studentenjobs werkte ik vaak met mensen die meededen met de ramadan. Die maakten daar geen problem van dat je voor hun neus aan het eten bent. Het is hun eigenkeus om te vasten dus ze kunnen er best wel tegen. ANtuurlijk zal je ruzie krijgen met een groep als je hen uitdaagt. Daag een groepje belgen uit en je zal ook op je bakkes krijgen.
 
Moet dat dan?

Is dat niet altijd wat men zegt als men kritiek heeft op marokkanen en dergelijke: "ik heb recht op mijn mening, want er is vrijheid van meningsuiting.

Dus dat geldt voor iedereen
 
lol dat bedoelt ie vast cynisch hoor ;)
 
Al da vuil soort van die vuile maroefen
Ik ben een jaar naar gent geweest (hogeschool) en ik had elke week ambras met da vuil stuk ongedierte. Ik heb ze echt verrot geslaan, neuzen gebroken, ribben, oogkassen en noem maar op.
Ze moet ze heel kordaat aanpakken, geen medelijden en als ze niet willen luisteren gewoon afschieten.
Oja: laat ze maar wachten op de uitslag van de verkiezingen, het zal ze weer wat warmen worden.
 
Al da vuil soort van die vuile maroefen
Ik ben een jaar naar gent geweest (hogeschool) en ik had elke week ambras met da vuil stuk ongedierte. Ik heb ze echt verrot geslaan, neuzen gebroken, ribben, oogkassen en noem maar op.
Ze moet ze heel kordaat aanpakken, geen medelijden en als ze niet willen luisteren gewoon afschieten.
Oja: laat ze maar wachten op de uitslag van de verkiezingen, het zal ze weer wat warmen worden.

Zit deze site vol domme racisten dan? jeetje wat een stelletje randdebielen zijn julie?!
 
ehm ik denk gewoon slechte ervaringen met..
dan is het logisch dat er zo gereageert word toch?
 
Zit deze site vol domme racisten dan? jeetje wat een stelletje randdebielen zijn julie?!

Hhhmm... randdebielen??
Hehe, enkele feiten die ik heb meegemaakt met dat ongedierte:
- Mijn zus in brussel aangevallen door 3 gewapende maroefen, geld afgenomen en slaag gekregen
- vriendin aangerand door een stel maroefen
- ikzelf 5 weken lang bedreigd door een groepje, soort afpersing, tot ik ze een pak slaag van hun leven heb gegeven.
- mijn moeder heeft 40jaar lang gewerkt, is nu heel erg ziek, kon bijna geen uitkering krijgen!!! Maar als je dan hoort dat er vreemdelingen zijn die a) huis krijgen b) gewaarborgd inkomen krijgen c) elke week met hun gaat gaan winkelen op onze kosten..
- weet je wat ze van Gent al zeggen? Gent? dat is van ons
- in bepaalde wijken van grootsteden mag je als belg niet eens in, ga je er wel in= beroofd van alles
Wil je er nog?
 
tering zeg, heftig daar.
Ja inderdaad, en de mensen die zeggen dat er geen problemen zijn, zijn ofwel heel erg dom of zijn bang van hun.
Wel ik ben niet bang!
 
Hhhmm... randdebielen??
Hehe, enkele feiten die ik heb meegemaakt met dat ongedierte:
- Mijn zus in brussel aangevallen door 3 gewapende maroefen, geld afgenomen en slaag gekregen
- vriendin aangerand door een stel maroefen
- ikzelf 5 weken lang bedreigd door een groepje, soort afpersing, tot ik ze een pak slaag van hun leven heb gegeven.
- mijn moeder heeft 40jaar lang gewerkt, is nu heel erg ziek, kon bijna geen uitkering krijgen!!! Maar als je dan hoort dat er vreemdelingen zijn die a) huis krijgen b) gewaarborgd inkomen krijgen c) elke week met hun gaat gaan winkelen op onze kosten..
- weet je wat ze van Gent al zeggen? Gent? dat is van ons
- in bepaalde wijken van grootsteden mag je als belg niet eens in, ga je er wel in= beroofd van alles
Wil je er nog?

zo'n onzin, jeetje
Gent is zowat de veiligste grootstad van europa en ik woon al heel mijn leven in die wijken en zie daar maar heel zelden zo'n taferelen.
wat jij doet is liegen en overdrijven om je gelijk te bewijzen. zielig
 
Ja inderdaad, en de mensen die zeggen dat er geen problemen zijn, zijn ofwel heel erg dom of zijn bang van hun.
Wel ik ben niet bang!


je bent niet bang mar je liet je wel 5 weken afpersen? Wat een onzin.
Je wilt ons laten geloven wat je zelf ook graag wilt geloven. Dat je " a mean mother****er bent" die heel sterk is en iedereen op zijn bakkes heeft.
Wellicht ben je 1m60, weeg je 60 kilo en heb je geen greintje lef, zielig stukje racist!
 
hm hij heeft wel gelijk, die gasten krijgen in no time een uitkering en een huis, wel terwijl andere mensen maandenlang op de lijst staan.
 
zo'n onzin, jeetje
Gent is zowat de veiligste grootstad van europa en ik woon al heel mijn leven in die wijken en zie daar maar heel zelden zo'n taferelen.
wat jij doet is liegen en overdrijven om je gelijk te bewijzen. zielig

Zielig? Man ik zal jou eens opdraven met een vriendin die aangerand is. Ik vind het echt zielig dat je het weg lacht.. Maar kom zegt veel over uw belachelijk persoontje..
Laat dit mijn laatste antwoord of iets dergelijks naar u zijn, ik hou niet van zo mensen als jij.
 
je bent niet bang mar je liet je wel 5 weken afpersen? Wat een onzin.
Je wilt ons laten geloven wat je zelf ook graag wilt geloven. Dat je " a mean mother****er bent" die heel sterk is en iedereen op zijn bakkes heeft.
Wellicht ben je 1m60, weeg je 60 kilo en heb je geen greintje lef, zielig stukje racist!
1: ja ik ben rascist
2: 60kg en 1m60? En zielig? Jij bent zielig dat je niet eens naar mijn foto's kijkt! Oja ik weeg nu ongeveer 100kg. Ik bankdruk 125kg, squat 180kg en deathlift 175kg.
3: Ja ik liet mij eerst doen omdat zij te talrijk waren, ik heb ze dan eens tegengekomen en ik heb ze een pak rammel gegeven van hun leven.
4: ik hoop dat ik jou eens mag tegenkomen
 
Back
Naar boven