MuscleMeat

Hier kan ik zo moe van worden

jinxx

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Van al die mensen op me werken die tegen me zeggen "maar hey, zoveel eieren eten is echt niet goed voor je hoor, want blah blah blah". Heb het nu al zo'n 300 keer gehoord van 200 verschillende mensen ;)

Blijf ze maar uitleggen dat het hele cholesterol verhaal achterhaald is en dat het tegendeel al lang bewezen is. Niet alleen dat maar zoveel eieren eet ik niet eens, per dag meestal maar een stuk of 5, en daarvan eet ik er altijd een paar (1 of 2) altijd zonder het eigeel.

Jullie ook veel last van?

uhuh, die instelling wil er maar niet uit bij het gepeupel...

Ik heb dat ook op me werk gehad.
Toen ik vertelde over dat onderzoek bleven ze aanhouden
dat iedereen zegt dat het slecht is.
Toen zei ik : "dan moet je dat maar geloven"

einde discussie weetje :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb het nu ook zo'n beetje opgegeven. Was al bijna zo ver gegaan om me shirt uit te trekken en op mijn bureau te springen en te schreeuwen "ZIEN JULLIE DAN NIET DAT IK ER TIEN KEER ZO STRAK EN GESPIERD UITZIE ALS JULLIE EH?". Heb het toch maar neit gedaan ;)
Allemaal dikzakken op me werk, er is ook zo eentje die de hele dag door koek en chips eet en andere vette troep, dan een cola light neemt en dan doodleuk beweert op dieet te zijn. En komt me dan een uurtje later vertellen dat ik teveel eieren eet :D

jinxx zei:
Van al die mensen op me werken die tegen me zeggen "maar hey, zoveel eieren eten is echt niet goed voor je hoor, want blah blah blah". Heb het nu al zo'n 300 keer gehoord van 200 verschillende mensen ;)
laat lekker lullen en eet lekker al die eieren pal voor hun neus op, en dan boertje recht in hun gezicht
vervolgens als je een eiwind voelt opkomen loop je naar hun toe en beklaag je je over dat andere nadeel van eieren...:wind::)

wat lekker is btw, broodje pindakaas met ei en sambal..ruikt nog beter

jinxx zei:
er is ook zo eentje die de hele dag door koek en chips eet en andere vette troep, dan een cola light neemt en dan doodleuk beweert op dieet te zijn
ik mag hem nu al:D

Jullie ook veel last van?[/QUOTE]

reken maar,op mijn werk is het ook hetzelfde altijd die domme opmerkingen over mijn voeding,waarom zoveel water???waarom om de 3uur eten???ja weeral kwark ge gaat straks op de wc zitten ect......................
ja wat doe je eraan ik laat ze zeggen,maar in mijn binnenste irriteert het me enorm MAAR als we bij de ploegwisseling in de kleedkamer staan dan lach ik want ik heb geen bierpens tot aan mijn knieen

FF het onderzoek uitprinten van medline en onder hun neus planten..

"Teveel" eieren mag je niet eten volgens velen maar zelf doen ze niet anders dan veel te veel verzadigd vet eten wat juist de belangrijkste oorzaak is van een te hoog LDL gehalte... Laat ze maar doen zou ik zeggen, het is hun gezondheid.

Dude

Geen reed van aan trekken. Ik weet niet of je ook rookt (zo ja, foei) maar zeg tegen hun dat hun levensT bij vere weg waardeloos is. En als ze roken, kijk je ze gewoon aan en dan naar hun sjekkie en draai je je om.

Jopie

admin zei:
FF het onderzoek uitprinten van medline en onder hun neus planten..

"Teveel" eieren mag je niet eten volgens velen maar zelf doen ze niet anders dan veel te veel verzadigd vet eten wat juist de belangrijkste oorzaak is van een te hoog LDL gehalte... Laat ze maar doen zou ik zeggen, het is hun gezondheid.

Helpt niet :P

Ik heb dat ook geprobeerd, maar ze vonden nog steeds dat zoveel eieren
slecht voor je zijn. Mensen van tegenwoordig zijn te koppig joh....
Gewoon in de waan laten en er 'ok' mee zijn weetje,
wat boeit jou het nou of ze het geloven of niet ?
Laat ze lekker verder gaan met hun volvreet dieet :D

Heb dit jaar in mijn voorbereiding 3 maanden lang 20 eieren per dag gegeten(zonder eigeel) En je raad het nooit ik leef nog steeds !

kids van 1 jaar he.. moge die ook elke dag een eitje ?
of alleen bb'ers en volwassenen

ik eet een paar keer per week een omelet in de ochtend van 4 eieren yummm :D (met kaas erdoorheen)

MMM

ik eet nu 7 maanden elke dag 5 eiren(zonder ei geil)

maar heb wel het idee dat het niet goed met me komt.

Ik trill
ik beef
ik ben constant geil
ik zie vlekken
ik praat onzin
ik koop barbie`s
ik versier oude vrouwen
ik praat met honden

maar eet gewoon door die eiren.

Jopie

jopiepoekie zei:
MMM

ik eet nu 7 maanden elke dag 5 eiren(zonder ei geil)

maar heb wel het idee dat het niet goed met me komt.

Ik trill
ik beef
ik ben constant geil
ik zie vlekken
ik praat onzin
ik koop barbie`s
ik versier oude vrouwen
ik praat met honden

maar eet gewoon door die eiren.

Jopie

Niks raars aan joh , zodra er veren uit je hol komen moet je kappen

jinxx zei:
Ja ik heb het nu ook zo'n beetje opgegeven. Was al bijna zo ver gegaan om me shirt uit te trekken en op mijn bureau te springen en te schreeuwen "ZIEN JULLIE DAN NIET DAT IK ER TIEN KEER ZO STRAK EN GESPIERD UITZIE ALS JULLIE EH?". Heb het toch maar neit gedaan ;)

Haha zie het al helemaal voor me, net zoals in die cup-a-soup reclame van "Nee nu even niet!" maar dan met eieren en een bodybuilder zonder shirtje dat als een aap op zn bureau staat te springen ;) :D

Jullie eten echt teveel eieren, stelletje garehanen!!

Van eieren krijg je een goed humeur, hebben een zelfde soort werking als serotonine-opname-remmers (SSRI?) zoals Prozac etc.
Overigens.. die onderzoeken zijn erg voorzichtig, gaan uit van 2 eieren oid per dag.
Ik eet er nu rond 3 per dag iets minder dan tijd terug meestal 2 gebakken eitjes bij ontbijt en eens per 2-3 dagen 3 gekookte in slaatje. Altijd MET dooier, want waardevolle vetten!

Maar ja.. dat is nog zo'n mythe die vooral onder BBers heerst.. dat vet slecht is.. daar moet ik nog echt vechten tegen de bierkaai geloof ik.

Espi, nu rond 15% KH, 40% eiwit en 45% vet ... draai in mijn rustweekje volledig op ketodieet. haha.. lachen hoor, als de diëtiste van de sportschool dat zou horen zou ze een rolberoerte krijgen :)

Toch snap ik iets niet; iedereen is het r blijkbaar over eens dat het eigeel-cholesterol verhaal dikke BS is. Waarom gooid dan nog steeds iedereen zo veel eigeel weg??? Daar zitten toch ook gewoon veel eiwitten in? Of gaat het dan om de vetten...?

Na ja, als je je vetten al uit lijnzaad en andere shit haalt, dan is het makkelijk om die eigeil er uit te gooien. Te minste dat gaat dan bij mij zo

Jopie

Terug
Naar boven