AndroidHealthClinic

Hier schrik je van [Niet voor mensen met een zwak hart]

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.940
Waardering
553
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
[Abeelding niet meer beschikbaar]

It's alive!!!!
 
WEEHEHEHEHEHE MAMAAAAAAAA :sob::sob::sob:
 
Echt, wat heeft die kerel toch een puinhoop van zichzelf gemaakt.
 
lijkt ook wel een fake baardje zelfs
 
hoelang gaat die nog leven...?
 
En toch is en blijft hij de king of pop.

Had vandaag nog een cdtje van 'm opstaan :)
 
de vraag is: hoe lang nog voordat zijn lichaam automatisch zichzelf ontleedt...?
khou er niet van om mensen belachelijk te maken om hun uiterlijk, maar hier heeft hij toch echt zelf voor gekozen :S
 
nou het zou jou anders ook kunnen gebeuren hoor!!
 
CQ_Demolisher zei:
nou het zou jou anders ook kunnen gebeuren hoor!!

Dit heeft hij zichzelf aan gedaan dus kan in pincipe iedereen gebeuren ja.....
Maar dan moet je wel genoeg geld hebben om je gezicht te laten verbouwen en je huid te laten bleken ( als je donkerkleurig bent )
Alhoewel.... je kan natuurlijk ook zelf met een mes aan de gang gaan en de donkere kleur er met schuurpapier afschuren :P
resultaat zal hetzelfde zijn :P

( normaal zeik ik nooit mensen af om hun uiterlijk maar dit is gewoon zelfverminking geweest dus eigen schuld )
 
En blauwe make up door je wenkbrauwen heen???
Whehehe
 
schijnt een ziekte te zijn geweest... dat ie nou LIJKbleek (lees blank) is... maarjah als enige bewijs hebben ze foto's dat hij steeds witter werd en dat eerst de witte pigmenten in de minderheid waren en daarna juist andersom, dus de bruine pigmenten in de minderheid (en die moesten ze met make-up wegwerken... lieten ze in die lijpe docu zien van hem) maarjah kon dus ook gewoon een medische ingreep zijn, aangezien je ook niet in 1 dag van donkere huidskleur naar lichte (lees WITTE :D ) huidskleur gaat...
 
Homer17 zei:
de vraag is: hoe lang nog voordat zijn lichaam automatisch zichzelf ontleedt...?
khou er niet van om mensen belachelijk te maken om hun uiterlijk, maar hier heeft hij toch echt zelf voor gekozen :S

Tja, de man is geestesziek, dus of je het hem echt kwalijk kunt nemen...?
 
Het is idd een triest geval...
 
benchMarc zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

It's alive!!!!

"Omdat ik het waard ben" :D
 
Tja over wacko jacco is al zoveel gezegd dus ik zwijg maar .....
 
Niet spotten met de groten der aarde.

Vroeger op school altijd michael jackson nadoen jullie en nu zo over hem gaan lullen.
 
Mars zei:
Niet spotten met de groten der aarde.

Vroeger op school altijd michael jackson nadoen jullie en nu zo over hem gaan lullen.
`
whahahaaha :rocker: :rocker: :rocker: :coolnana: :roflol: :roflol:
moet ie maar niet zo raar doen die jackson...
vroeger op de basisschool deej ik em iig niet na :P laat dat ff duidelijk zijn, maar nu ben je denk ouder en weet je meer over em dan alleen zn muziek en dus zie je hoe S-I-C-K die dude eigenlijk is...
 
Back
Naar boven