Fitness Seller

hier schrok ik toch wel even van.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aaaahhh, nog een foto, dit is echt een man :S
 
Deze "vrouw" is minstens even massief:
Ik denk dat ze 99% van de forummannen voorbijstreeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor meer zie:
[Link niet meer beschikbaar]
 
zij was een van de modellen in de (overigens een van de weinige slechte naar mijn mening) reportage van Louis Theroux op de bbc.

VRT in belgie heeft ze ook al een paar keer uitgezonden.
 
Wat ik me nu afvraag is of dit nu alleen van de androgene middelen is of dat die meiden toch al altijd iets jongensachtigs gehad moeten hebben. Ik ben zelf geneigd het laatste te denken. Ik bedoel, trek die met dat korte koppie een pak aan en het is best een lekkere gozer.
 
Ik zag eens zo'n fotocollage van een zwarte griet van VOORdat ze shit ging gebruiken en nadat ze het gebruikte. Daarvoor was er niks jongensachtig aan. Ik ben helaas de site kwijt - was hier ooit een keer gepost.
 
DutchVince zei:
Deze "vrouw" is minstens even massief:
Ik denk dat ze 99% van de forummannen voorbijstreeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor meer zie:
[Link niet meer beschikbaar]

wow... :eek: whahahahahahahahhhahahaha :roflol: Geweldig!!!!! :D
 
Ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat dit mooi is,maar waarom wordt er altijd gekeken naar t feit dat ut n vrouw is en niet naar de physieke prestatie die ze levert,ik bedoel er wordt altijd geoordeeld door mannen van,ow das lelijk daar zou ik nooit mee t bed in duiken ofzow,bij bb mannen wordt er toch ook nie geoordeeld op n lelijke kop..tis idd imo TE veel voor n vrouw,maar zoals jullie zouden moeten weten is BB niet iets wat
je doet omdat je in de smaak wilt vallen bij t andere geslacht (als da wel zo zou zijn,ben je echt fout bezig),maar omdat t een passie voor je is,n way of life en de vrouwen die bb tot in t extreme beoefenen hebben t al zwaar zat,moet je maar denken aan alle negatieve kritiek die ze over zich heen krijgen,dus reken zo'n vrouw nie af voor ut beoefenen van haar passie,omdat ze er daardoor minder aantrekkelijk uit ziet in jullie ogen....Het is n blijft hard werk,en vrouwen zetten er netzoveel bloed zweet , tranen en pijn in als mannelijke BB's..ik kan dat zeker WEL waarderen,dus RESPECT! Al vind ik dat deze bb vrouw niet echt n mooi physiek heeft...
 
tuurlijk heb ik ook veel respect voor zo'n persoon! Maar ze moeten gewoon van de androgenen afblijven. Er zijn nog genoeg andere middeltjes die ze hogerop kunnen helpen. Maar als zo'n vrouw een dikke spuit test in haar kont drukt, tja.... gek dat je een halve trafo word.. Dat mens hierboven, sorry... maar ik lag zowat van mijn bureaustoel af.
 
Devine zei:
Ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat dit mooi is,maar waarom wordt er altijd gekeken naar t feit dat ut n vrouw is en niet naar de physieke prestatie die ze levert,ik bedoel er wordt altijd geoordeeld door mannen van,ow das lelijk daar zou ik nooit mee t bed in duiken ofzow,bij bb mannen wordt er toch ook nie geoordeeld op n lelijke kop..tis idd imo TE veel voor n vrouw,maar zoals jullie zouden moeten weten is BB niet iets wat
je doet omdat je in de smaak wilt vallen bij t andere geslacht (als da wel zo zou zijn,ben je echt fout bezig),maar omdat t een passie voor je is,n way of life en de vrouwen die bb tot in t extreme beoefenen hebben t al zwaar zat,moet je maar denken aan alle negatieve kritiek die ze over zich heen krijgen,dus reken zo'n vrouw nie af voor ut beoefenen van haar passie,omdat ze er daardoor minder aantrekkelijk uit ziet in jullie ogen....Het is n blijft hard werk,en vrouwen zetten er netzoveel bloed zweet , tranen en pijn in als mannelijke BB's..ik kan dat zeker WEL waarderen,dus RESPECT! Al vind ik dat deze bb vrouw niet echt n mooi physiek heeft...

tuurlijk respect voor de fysieke prestatie die ze levert. Maar het is voor velen, waaronder ik, gewoon niet te bevatten dat ze zo ver willen gaan. Ze nemen de vermannelijking op de koop toe om maar groter en groter te worden. Ondanks dat ze, veronderstel ik, hun nieuwe aangezicht nou niet bepaald mooier vinden dan voorheen, kuren ze gewoon door met androgene middelen om maar groter te worden. Uiteraard in combinatie met voeding en rust natuurlijk.

Zag laatst nog op het board het filmpje van Joanna Thomas. Het moment waarop ze naar een oud filmpje van haarzelf zat te kijken vond ik erg interessant om te zien. Ze keek terug naar haar allereerste bbwedstrijd en ze zei op een gegeven moment iets van: "Look at my pretty face....."
Ze realiseert zich door naar oude beelden te kijken hoe ze in haar gezicht is vermannelijkt. Misschien hebben ze het tijdens het vermannelijken nog geen eens zo zeer in de gaten. Het proces verloopt ten eerste langzaam. Ten tweede kijk je dagelijks in de spiegel waardoor veranderingen aan je lichaam minder snel merkzaam zijn.

Hoewel ze door oude beelden geconfronteerd worden met de vermannelijking gaat ze desondanks door omdat de drang groter is dan de esthetiek. En dat is voor velen, waaronder ik, niet te begrijpen en zal ook nooit begrepen worden.
 
Denk dat je om dat te bevatten miss eens in de kuurlogs en in de AS -sectie van dit forum moet gaan rondsnuffelen. Genoeg gasten die de ene kuur na de andere volgen.

Het jammere is dat het zo onomkeerbaar is bij de dames. Een goede reden voor een vrouw om niet te gaan snoepen. Je weet nooit wat de gevolgen kunnen zijn. En wie weet zit misschien in het mildste middel (anavar?) wel ander spul dan je dacht, namelijk veel zwaardere hormonen. En dan ben je zwaar de l*l!

Respect voor wat ze doen, maar het is eeuwig zonde.

Laat onverlet dat er heel veel meer shemales zijn dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen.Ga niet zeggen dat dat niet zo is. Je zou eens voor de aardigheid eens een aantal lesbiennes moeten bekijken. Dat zijn heel erg vaak jongensachtige vrouwen: echte Tommyboys zogezegd. Misschien ook dat die zich als eerste aangetrokken voelen tot bodybuilding? Ook al omdat ze aanleg voor spierontwikkeling hebben?
 
Devine zei:
Ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat dit mooi is,maar waarom wordt er altijd gekeken naar t feit dat ut n vrouw is en niet naar de physieke prestatie die ze levert,ik bedoel er wordt altijd geoordeeld door mannen van,ow das lelijk daar zou ik nooit mee t bed in duiken ofzow,bij bb mannen wordt er toch ook nie geoordeeld op n lelijke kop..tis idd imo TE veel voor n vrouw,maar zoals jullie zouden moeten weten is BB niet iets wat
je doet omdat je in de smaak wilt vallen bij t andere geslacht (als da wel zo zou zijn,ben je echt fout bezig),maar omdat t een passie voor je is,n way of life en de vrouwen die bb tot in t extreme beoefenen hebben t al zwaar zat,moet je maar denken aan alle negatieve kritiek die ze over zich heen krijgen,dus reken zo'n vrouw nie af voor ut beoefenen van haar passie,omdat ze er daardoor minder aantrekkelijk uit ziet in jullie ogen....Het is n blijft hard werk,en vrouwen zetten er netzoveel bloed zweet , tranen en pijn in als mannelijke BB's..ik kan dat zeker WEL waarderen,dus RESPECT! Al vind ik dat deze bb vrouw niet echt n mooi physiek heeft...

Volledig mee eens! Stel je voor dat er na iedere BB wedstrijd een thread zou komen over hoe lelijk de kop van Markus wel niet is ... :rolleyes:
 
Flikker maar op, hier heb ik geen respect meer voor. Als je als vrouw zijnde zó erg als die laatste kunt veranderen in een man. Dan ram je gewoon een 300dubbele dosis AAS naar binnen, simple as that. Tuurlijk heb je vrouwen die er altijd al wat mannelijker uitzagen, maar dit... zo'n ****ing huge kin, neus, kaak. Dàt is niet normaal meer. Mijn mening is dat dit te ver gaan voor vrouwenbodybuilding. Kerels blijven kerels, ook al gebruiken ze nog zoveel middelen, maar dit heeft niks meer met vrouw zijn te maken.

En dan die bh ook nog... doe gewoon uit, je ziet toch niks :rolleyes:
 
Alleen aan de dijbenen kun je nog zien dat het vrouwen zijn (waren).

Is je dat wel eens opgevallen? De bespiering van het vrouwelijke dijbeen is net iets anders dan bij mannen, hoeveel AAS ze ook gebruikt hebben.
 
DutchVince zei:
Alleen aan de dijbenen kun je nog zien dat het vrouwen zijn (waren).

Is je dat wel eens opgevallen? De bespiering van het vrouwelijke dijbeen is net iets anders dan bij mannen, hoeveel AAS ze ook gebruikt hebben.

klopt, dat is mij ook al opgevallen.
 
benchMarc zei:
Flikker maar op, hier heb ik geen respect meer voor. Als je als vrouw zijnde zó erg als die laatste kunt veranderen in een man. Dan ram je gewoon een 300dubbele dosis AAS naar binnen, simple as that. Tuurlijk heb je vrouwen die er altijd al wat mannelijker uitzagen, maar dit... zo'n ****ing huge kin, neus, kaak. Dàt is niet normaal meer. Mijn mening is dat dit te ver gaan voor vrouwenbodybuilding. Kerels blijven kerels, ook al gebruiken ze nog zoveel middelen, maar dit heeft niks meer met vrouw zijn te maken.

En dan die bh ook nog... doe gewoon uit, je ziet toch niks :rolleyes:

Jij vind dat HUGE bodybuilders er mannelijk uitzien? Denk dat 99% van de bevolking daar geen man inziet, maar een beest!
 
MonsterStrength zei:
Jij vind dat HUGE bodybuilders er mannelijk uitzien? Denk dat 99% van de bevolking daar geen man inziet, maar een beest!
Mannen zijn gewoon beesten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven