MuscleMeat

hier schrok ik toch wel even van.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
door welke a.s wordt dit nu voornamelijk veroorzaakt? of te wel welk middel is het slechts voor de vrouw?
 
firedsoul zei:
antwoord ja... de clit van een vrouw kan vergroot worden en vorm van een penis aannemen met gebruik van veel anabolen. Zijn ook foto,s van op internet niet erg fris om aan te zien maar lijkt eigelijk gewoon op een penis alleen dan 2 a 3 keer zo kleiner.

MOTHER****ERRRRRRRR neeeeeeeeeeeeee help hahaha
 
Mag hopen dat ik als man ooit zo'n fysiek bereik...
 
gewoon lelijke vent imo...ow...tis een vrouw!!
 
Op getbig loopt er ook een thread, ik geloof dat deze 'dame' het nogal goed doet :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
sow he the female ronnie coleman.
 
omg wat een vasculariteit bij die laatste.... ach ja er zijn mannen die dit mooi vinden en kan mij moeilijk inbeelden dat deze vrouwen doorgaan als ze zichtzelf niet mooit vinden. live and let live

mooi vind ik het niet
 
bovenste vind ik nog mooi om te zien,

het onderste is te ver, gewoonweg fout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
had die caroline wang ook al eerder gepost

bah wat lelijk

en dat over tieten er is geen enkele meid met met natuurlijke tieten die wat in de sport zit .

nee ik wil hier niemand voor het hoofd stoten het is gewoon zo
 
marz01 zei:
door welke a.s wordt dit nu voornamelijk veroorzaakt?

androgene middelen...
 
boven zei:
Op getbig loopt er ook een thread, ik geloof dat deze 'dame' het nogal goed doet :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soz m8s, het eerste wat in me op kwam bij het zien van deze foto's:
:roflol:
 
wow ik heb inmiddels heel wat gezien en schrik niet snel meer maar dit is echt te ugly. Zou het geen geintje zijn??
Er zit werkelijk niets vrouwelijks meer aan.
 
marz01 zei:
door welke a.s wordt dit nu voornamelijk veroorzaakt? of te wel welk middel is het slechts voor de vrouw?

Hoe hoger de androgene eigenschappen van het hormoon, hoe hoger dus de vermanlijking.
 
Lekkere Wijfen!!!! hahaha
 
respect voor wat ze allemaal bereikt hebben qau fysiek, maar bah wat spuuglelijk die mannelijke koppen.
 
Kben benieuwd hoe zij/hij eruitziet als 'het' 50 jaar oud is....als die leeftijd al bereikt gaat worden.
 
Jullie zijn gewoon jaloers omdat ze grotere spieren heeft dan de meeste van jullie. 8)
 
Laatst bewerkt:
Het is een man die zijn ernstige gyno probleem probeert te verdoezelen. :D

Het is altijd wel leuk om te zien hoe ontzettend druk iedereen zich maakt om dit soort ‘dames’, terwijl ik vermoed dat het de ‘dames’ zelf geen moer kan schelen wat anderen van hun denken.
Ze hebben gekozen voor een supergespierde fysiek en ik denk dat de teloorgang van hun vrouwelijkheid een bewust offer is.

Kortom, het zijn mensen die een doel in hun leven hebben en bereid zijn offers te brengen om dat doel te bereiken. Eigenlijk zou je ze moeten bewonderen i.p.v. afzeiken.
 
Laatst bewerkt:
en vaak zien ze er offseason wel stuk beter uti...laag vet% maakt zoweizo een wat mannelijker uiterlijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven