Fitness Seller

hier schrok ik toch wel even van.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden er ook geen trancoïtusuelen tussenzitten? Komt vanavond ook op tv in het programma "koppen". Gaat over een vrouw :rolleyes: die het nogal goed in het mountainbiken. Dus waarom zou het dan niet het geval zijn met bodybuilding.

Ik herinner met die aflevering nog van Louis theroux over bodybuiling waarin er ook zogezegd een vrouw aan competitie deed. Ze was gewoon een hij
 
die solemanachtige manvrouw is eigenlijk nog erger ja. Het is alleen dat lange haar ..dat nog vrouwlijk is . maar dan moet je haar ook niet nasst ruud gullit zetten
 
wel respect voor die spiermassa ja idd
 
Gatverdamme! das nou gewoon goorlijk :S
 
Ze zien er allemaal niet meer uit, wel respect kwa prestatie maar no thnx :) . Is wel handig voor die ecto's, "ik haal effe mijn vriendin erbij". Staat er dan zo een beer voor je neus :D .
 
Jinsu zei:
Is wel handig voor die ecto's, "ik haal effe mijn vriendin erbij". Staat er dan zo een beer voor je neus :D .

:roflol:
 
Whehehe, dat wijffie lijkt op een maat van mij!


Maaruh, het is dat zij geen lange haren en make-up heeft, ik denk dat het gros van de uber-gespierde vrouwen er zo uit zou zien met korte haren en zonder make-up.
 
Rob G zei:
Whehehe, dat wijffie lijkt op een maat van mij!


Maaruh, het is dat zij geen lange haren en make-up heeft, ik denk dat het gros van de uber-gespierde vrouwen er zo uit zou zien met korte haren en zonder make-up.

Eigenlijk vind ik dit wel beter...
Want zo'n chicka en dan make-up lijkt het net een transeksueel(Respect dat ze zo uber zijn, maar imo is het te mannelijk). En dit is meer een man met een topje.
Bijvoorbeeld dat mens aan de linkerkant van de page, in de page zelf... niet te doen.
 
Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Whehehe, dat wijffie lijkt op een maat van mij!


.



ik vind haar/hem wel op MR_J lijken :twitch:

zelfde duke nukem kapsel ....
 
Ik twijfel nog steeds over of ik hier respect voor moet hebben ja of nee...
Aan de ene kant, superfysieken, maar aan de andere kant denk ik: die spuiten zichzelf knalvol, ze eten misschien goed, maar wie weet eten ze evengoed als ik en trainen ze wat anders, maar ze spuiten zich gewoon ramvol, daarom zien ze er ook zo uit.

Ik heb altijd zo m'n twijfels bij dat kuurgedoe, zowel bij mannen als bij vrouwen.
 
ramonovietsj zei:
sjezus. Ik dacht in eerste instantie dat het een humorfoto was van een mannelijke bber met topje aan.

Yes man dat dacht ik ook, ongelooflijk man!

Echt, volgens mij zou dit soort wijven er niks om geven als ze op een ochtend wakker worden en een pik aangenaaid hebben gekregen.
 
Ik vind dit inderdaad erg lelijk! Het is juist zo mooi als je jezelf als vrouwelijke bodybuildster ook echt kan presenteren als een vrouw. Daarom vind ik ook de uiterlijke verzorging bij een wedstrijd erg belangrijk. Zij doet het erom om er als een kerel uit te zien.
 
FOK! ik d8 dat het een gast was die een d8 dattie humor was:o
 
amai dat is wel schrikken al je dat voor de 1ste keer tegen het lijf loopt.... heb dat meegemaakt op het EK in duitsland. mijn verhaal: stonden te wachten en begonnen zo langzaam te denken aan ons opwarmen want het was de beurt aan de vrouwen. daarna was het nog een gastoptreden en dan was het mijn tijd. nu had ik al een hele tijd 2 atleten zien staan. de ene stond al in slip ,de andere had zijn kleren nog aan. tijd ging voorbij tot plots die andere ook zijn kleren uit deed...... allemaal nog goed (was niet heel breed in mijn ogen) maar ik schrok me rot toen die man ineens een bikini aan deed..... ik was trouwens niet de enige die schrok.
kan me niet inbeelden dat dat nog plezant is als vrouw om zo rond te lopen. misschien was het vroeger wel een man ??????
 
bulker zei:
amai dat is wel schrikken al je dat voor de 1ste keer tegen het lijf loopt.... heb dat meegemaakt op het EK in duitsland. mijn verhaal: stonden te wachten en begonnen zo langzaam te denken aan ons opwarmen want het was de beurt aan de vrouwen. daarna was het nog een gastoptreden en dan was het mijn tijd. nu had ik al een hele tijd 2 atleten zien staan. de ene stond al in slip ,de andere had zijn kleren nog aan. tijd ging voorbij tot plots die andere ook zijn kleren uit deed...... allemaal nog goed (was niet heel breed in mijn ogen) maar ik schrok me rot toen die man ineens een bikini aan deed..... ik was trouwens niet de enige die schrok.
kan me niet inbeelden dat dat nog plezant is als vrouw om zo rond te lopen. misschien was het vroeger wel een man ??????

Haha dus stond eerst topless, zonder dat je zag dat het om een vrouw ging ???
 
ja denk ook da ze misschien eerst man was en laten opereren.
ook geen vrouwelijke uistraling...
vraag me af wie met zoiets trouwt???
 
belleke zei:
ja denk ook da ze misschien eerst man was en laten opereren.
ook geen vrouwelijke uistraling...
vraag me af wie met zoiets trouwt???
't Zijn allemaal potten volgens mij :D
 
Als ze die haren nou lang liet...... Nou ja ZE :S bwegh tis gewoon een vent man...
 
Naast dat het net een vent is lijkt het ook nog is of ze net uit de kolenmijn komt lopen :o
 
Ze is beslist het mannetje in een relatie :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven