Fitness Seller

hier schrok ik toch wel even van.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MonsterStrength zei:
Jij vind dat HUGE bodybuilders er mannelijk uitzien? Denk dat 99% van de bevolking daar geen man inziet, maar een beest!
:kiss: :D
 
het blijft een MANNELIJK hormoon hé, het zou mooi wezen moesten mannen zich volspuiten met oestrogeen :kots: en er nog trots op zijn als dbc of mrJ :(
 
Ik heb hier net zoveel respect voor als dat ik voor travestieten heb :D
 
Wat valt er nie aan te respecteren? Tis toch hun keus hoeveel shit ze willen gebruiken net als t bij mannen ook hun eigen keus is! Denk ook nie dat ze t doen zodat alle mannetjes hun zo lekker zullen vinden.Tis hun keus en de gevolgen nemen ze voor lief,ze offeren hun vrouwelijkheid op voor hun passie..en das nie nix! RESPECT! En over da mannen mannen blijven tja,het phenomeen "bitch tits" komt toch best vaak voor hoor,ook mannelijk? Ik hou ook nie van die iele ecto mannetjes,da wil toch nie zeggen dak hun af moe zeiken omdat ik nie geil van ze wordt! Ik vind t ook way 2 much 4 a chick,maar heey,ik kan daar wel voorbij kijken en ze alleen oordelen op hun lichamelijke prestatie.als je hun hoofd nie kon zien en ze geen topje droegen zouden de reacties heel anders zijn,b'tje hypocriet!
 
Homer17 zei:
Ik heb hier net zoveel respect voor als dat ik voor travestieten heb :D

Wat een stomme opmerking, een travestiet verkleed zich ff de zaterdag avond voor de fun .... een bodybuildster moet zoveel meer doen, oa het vrouwelijk uitzicht opgeven, hard trainen, op voeding letten, ... als je voor beiden evenveel respect hebt, moet je toch ff nadenken hoe die vrouwen zo geworden zijn. Eén ding kan ik zeggen: niet door zich ff vlug om te kleden om de gek uit te hangen!
 
Ik heb er wel respect voor maar ik vind juicende woman bbers fout.
 
Laatst bewerkt:
Mars zei:
Ik heb er wel respect voor maar ik vind juicende woman bbers fout.

Kijk da's wat anders, da's persoonlijke smaak. Ik vind het alleen stom dat sommige members er niet eens respect voor hebben, terwijl ze verdomd goed weten hoeveel werk er achter zit.
 
MonsterStrength zei:
Kijk da's wat anders, da's persoonlijke smaak. Ik vind het alleen stom dat sommige members er niet eens respect voor hebben, terwijl ze verdomd goed weten hoeveel werk er achter zit.
Zeker respect voor wat zij doen, maar dit gaat wel ver, Ik bedoel je kan er lang naar kijken maar het is gewoon een man geworden, maar misschien dan juist nog meer respect voor het feit dat ze er zoveel voor over hebben.
 
theunitxxl zei:
Zeker respect voor wat zij doen, maar dit gaat wel ver, Ik bedoel je kan er lang naar kijken maar het is gewoon een man geworden, maar misschien dan juist nog meer respect voor het feit dat ze er zoveel voor over hebben.

Dat bedoel ik idd. Het is heel wat om je uiterlijk op te geven voor je sport imo!
 
MonsterStrength zei:
Dat bedoel ik idd. Het is heel wat om je uiterlijk op te geven voor je sport imo!
He maar hetzelfde geld voor mensen als ronnie en jay(en de rest) ik bedoel ze kunnen niet eens meer normaal lopen geen normale kleding kopen.
alleen krijgen zij er grof geld voor en die vrouwen, zelfs op top niveau krijgen echt shit.
 
Die rechter is dus die "vrouw" van de eerste post! Nahhhh!!! :rolleyes: Wat een aap!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
qwert55 zei:
Die rechter is dus die "vrouw" van de eerste post! Nahhhh!!! :rolleyes: Wat een aap!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja het is natuurlijk ook de basis die je al hebt, want de vriendin, oh vrouw(ze zijn afgelopen maand getrouwd)van Merkus Ruhl is ook een BBer en die ziet er nogsteeds best vrouwlijk uit, de rondingen zijn er niet uit en dat is hier wel het geval, en ik denk dat ze daar ook wel op zal worden beoordeeld.
 
theunitxxl zei:
Ja het is natuurlijk ook de basis die je al hebt, want de vriendin, oh vrouw(ze zijn afgelopen maand getrouwd)van Merkus Ruhl is ook een BBer en die ziet er nogsteeds best vrouwlijk uit, de rondingen zijn er niet uit en dat is hier wel het geval, en ik denk dat ze daar ook wel op zal worden beoordeeld.

Daarom dat veel (?) vrouwelijke bodybuilders silliconen laten inplanten om er nog wat vrouwelijk uit te zien?
 
MonsterStrength zei:
Daarom dat veel (?) vrouwelijke bodybuilders silliconen laten inplanten om er nog wat vrouwelijk uit te zien?
Sommige van die vrouwelijke BBs hebben echt mooie ronde heupen, maar als dat BF omlaag gaat dan verdwijnt dat toch weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven