MuscleMeat

Hier word ik boos van

Bezoekers in dit topic

Kansloosheid troef.

Kansloos van die kerel met die gsm dat hij die vrouw loopt af te zeiken, kansloos dat ze haar vriend erbij haalt en kansloos dat die kerel hem suckerpunched.
 
1 pond is: 0,45359237

dus 136 kg om precies te zijn. OWNT!
 
Grote kans dat ik ook niks gedaan had. Iedereen ziet dat dat vriendje totaal niet spoort, het is een kleine ruimte met één uitgang (waar die neger en zijn vriendin staan) en het is Amerika (guns all the way). Had als hij weg ging wel als een malle 911 gebelt en gekeken wat het nrbord van die gozer was om door te geven.
 
Tgaat hem idd niet om de size van die kerel maar om het lef om er tegen te beginnen en direct goed te kunnen incasseren en erop te motten. Maar denk dat zo'n kerel mss toch ook wel een stuk beter tegen de klappen kan dan ik bvb.

Heb trouwens nog nooit gevochten in m'n leven, zou niet weten hoe een slag aankomt, en zou niet weten hoe pijn het zou doen om zelf een rake slag te geven. Dus wat begin je dan het best tegen zo'n mofo?
 
wat ik uit dit filmpje begrijp is dat die gast met die telefoon racistische opmerkingen maakte over die vrouw. hij maakt op mij een egoïstische indruk door te doen of hij de vrouw niet in ziet. als iemand voor mijn neus zijn mobieltje op de grond gooit word ik ook agressief. als ik hem was geweest meteen gaan liggen of uit de voeten maken. wel zwak van die neger dat ie niet in een keer nok out sloeg, slechte techniek ook, volgens mij was ie dronken.

Nee, die negerin wilde voorkruipen en toen die gast aan de telefoon hierover klaagde tegen degene die hij aan de lijn had, begon zij te flippen...
 
Wat ik misschien nog zou durven is hem vanuit de rug op zijn gezicht slaan en dan zachtjes weglopen en nog wat naroepen. Misschien achtervolgt hij je dan, snel kan hij toch niet lopen :D en als hij je achtervolgt buiten de winkel hebben de mensen vlug tijd om de politie te bellen ofzo..

Misschien hoeft die neger ook niet hard te rennen... enkel goed te mikken. Je zal niet snel sneller zijn dan een kogel, el smurfo ;)
 
Haha.. kijk die gast even. No way dat ik daar tussen was gesprongen.
 
Kansloosheid troef.

Kansloos van die kerel met die gsm dat hij die vrouw loopt af te zeiken, kansloos dat ze haar vriend erbij haalt en kansloos dat die kerel hem suckerpunched.

Van de laatste twee ben ik het met je eens, maar waarom is iemand die er wat van zegt dat er wordt voorgedrongen kansloos? Wees blij dat er mensen zijn die nog wat zeggen van asociaal gedrag.

Haha.. kijk die gast even. No way dat ik daar tussen was gesprongen.

Hehe eindelijk een eerlijk iemand.
 
Haha ik zou net als die ene gast vooraan in het zwarte shirt tegen de balie leunen met een flesje water in me handen alsof er niks aan de hand is en zonder emotie kijken om die gast niet kwaad op mij te maken.
 
Als ik erbij was had ik mijn lans in vol ornaat gebracht, en die gast en zijn vriendin daarmee een vreselijke swaffel vernedering gegeven hebben...
 
hmm video niet meer beschikbaar, en had um nog niet gezien :(
iemand nog een ander linkje?
 
je moet er gewoon op klikken dat je op je youtube site komt. Niet op het afspeel knopje klikken.
 
Misschien hoeft die neger ook niet hard te rennen... enkel goed te mikken. Je zal niet snel sneller zijn dan een kogel, el smurfo ;)

ik ben zo snel dat als ik zelfs in slow motion wegloop hij me nog niet kan pakken CoD :D
 
Ja, dat is niet best zulke dingen. Zou ik er tussen gesprongen zijn, tja...moeilijk. Als ik alleen was geweest denk het wel, zou mijn vriendin erbij hebben gestaan dan denk ik van niet. En (sommigen van) jullie denken wss: daar hebben we weer zo'n internetwarrior! Dat mag, maar ik heb een hekel aan dit soort dingen en ik zeg er altijd wat van als mensen in mijn ogen overlast e.d. veroorzaken. Wellicht niet altijd even slim, maar ik zou het heel moeilijk vinden mezelf nog recht in de ogen aan te kijken als ik in zulke situaties niets doe.
 
Back
Naar boven