Fitness Seller

Hier word ik boos van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iedereen beweert hier wel van dit en dat maar als het erop aankomt ga je niet zomaar helpen en gewoon zorgen dat je zelf veilig bent hoor

Eens, als je er staat ben je niet meer zo vlot, ik geef eerlijk toe dat ik met de blote vuisten niks gedaan had omdat ik dan ook me kop kapot had gehad,maar als ik een wapen had had ik hem gepakt ookal kende ik het slachtoffer niet,ik zou hem graag hebben geholpen.
 
wat ik uit dit filmpje begrijp is dat die gast met die telefoon racistische opmerkingen maakte over die vrouw. hij maakt op mij een egoïstische indruk door te doen of hij de vrouw niet in ziet. als iemand voor mijn neus zijn mobieltje op de grond gooit word ik ook agressief. als ik hem was geweest meteen gaan liggen of uit de voeten maken. wel zwak van die neger dat ie niet in een keer nok out sloeg, slechte techniek ook, volgens mij was ie dronken.

Zij ging voordringen en hij maakte daar een opmerking over tegen diegene die hij aan de telefoon had, maarja nu je 't zegt indd bijdehand dat ie ook totaal niet reageert ofzo.
 
Eens, als je er staat ben je niet meer zo vlot, ik geef eerlijk toe dat ik met de blote vuisten niks gedaan had omdat ik dan ook me kop kapot had gehad,maar als ik een wapen had had ik hem gepakt ookal kende ik het slachtoffer niet,ik zou hem graag hebben geholpen.

Ja natuurlijk maar als je daar staat en die kerel is 2 koppen groter als je dan ist zo van weuw.. :d
 
Eens, als je er staat ben je niet meer zo vlot, ik geef eerlijk toe dat ik met de blote vuisten niks gedaan had omdat ik dan ook me kop kapot had gehad,maar als ik een wapen had had ik hem gepakt ookal kende ik het slachtoffer niet,ik zou hem graag hebben geholpen.

Mja maar geloof mij dan beland jij ook in de bak hoor ;)

Dat is het trieste van heel dat rechtsysteem, ze hebben het liefst peace in de wereld maar als er iemand in mekaar gebeukt wordt en je slaat diegene tegen de grond word jij nog opgepakt ook ipv de dader.
 
Dat is inderdaad ook vaak de angst wat mensen hebben, tenzij het een persoon betreft die dichtbij je staat , familie oid.
 
nee, ik had hem waarschijnlijk ook verslagen, maar als mijn vrienden in de kroeg aan het vechten zijn maak ik mezelf ook altijd uit de voeten, als ik bier op heb is vechten wel het laatste waar ik zin in heb.
als een vriend van jou onterecht in een gevecht beland zorg jij dat je zo snel mogelijk weg bent? wtfff
 
laten we eerlijk zijn. het is grote big ass neger. maar hij kan voor geen meter slaan. er staan iets van 2 brede kerels daar die m makkelijk de tering in hadden kunnen slaan. Triest dit maar zo gaat het ook in Nl en in de rest van de wereld.
 

Stel je voor: je bent 1m 64 en er komt een neger op je af die et 3dubbele van je weegt en nog 2 keer zo groot is :D ik zie me nog niet iemand helpen dan :D
 
Misschien had ik die zwarte wel geholpen.....wil altijd nog eens met een negerin batsen!:o
 
tja, in zo een situatie, moedig dan de rest aan om te helpen en probeer tenminste iets te doen. Duw hem weg ofzo, dan heb je nog tijd om te slaan als hij naar je toe komt.
 
Ik zou proberen (als ik het lef kan opbrengen) om hem frontaal op zijn neus te slagen en dan gaan lopen. Geen kans dat hij me kan volgen.

Maar je moet ook rekening houden dat het Amerika is, en dat die neger 9/10 een wapen draagt
 
wat ik had gedaan, ik had hem afgeschoten en jullie ?

Tuurlijk :roflol:

Het is gewoon een feit dat veel mensen gewoon blijven kijken, omdat ze te geshocked zijn of verwachten dat iemand anders er iets aan doet.
 
tja, in zo een situatie, moedig dan de rest aan om te helpen en probeer tenminste iets te doen. Duw hem weg ofzo, dan heb je nog tijd om te slaan als hij naar je toe komt.

beter geef je hem een fuist op de zijkant van z'n hooft met je volle kracht. zodat ie in een keer knock-out is. als hij naar je toe komt is je kans vele kleiner.
 
beter geef je hem een fuist op de zijkant van z'n hooft met je volle kracht. zodat ie in een keer knock-out is. als hij naar je toe komt is je kans vele kleiner.

Doe maar op zijn neus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat ik uit dit filmpje begrijp is dat die gast met die telefoon racistische opmerkingen maakte over die vrouw. hij maakt op mij een egoïstische indruk door te doen of hij de vrouw niet in ziet. als iemand voor mijn neus zijn mobieltje op de grond gooit word ik ook agressief. als ik hem was geweest meteen gaan liggen of uit de voeten maken. wel zwak van die neger dat ie niet in een keer nok out sloeg, slechte techniek ook, volgens mij was ie dronken.

racistisch? dat kan je nergens uit halen, alleen dat ie wat zegt over de camo outfit
 
Het is ook juist een probleem dat er zoveel mensen bij staan. Iedereen kijkt elkaar aan en verwacht dat 'de ander' wel ingrijpt. Voor je het weet is er geen hulp meer nodig:rolleyes:

Idd. Bystander effect. Doet me denken aan het Kitty Genovese verhaal van tijdens de les psychologie, vrouw wordt voor haar appartement doodgeslagen door een man 'die iemand wou vermoorden'. Terwijl meer dan 3o mensen het schouwspel op een of andere manier zien en tochs niks ondernemen. Pas na 3O minuten belt iemand de politie.
 
Zo , 4 jaar achter tralies, dat zijn nog eens straffen. Wat een triest volkje ook. Had zelf sowieso direct politie gebeld.
 
Grappige is dat veel mensen het verschil blijkbaar niet kennen tussen Amerika en Nederland, in Amerika denk je bij dat soort mensen wel 2 keer na voordat je wat doet, je weet niet wie je achter je aan krijgt, wat er gebeurd als jij je er ook mee bemoeit etc.

Nederland is gewoon veel veiliger als Amerika.
 
Snel m'n shirt uitgedaan, double biceps en m'n calves laten zien.. That'll teach him!

'Haha.'

Valt hier weinig tegen te doen, die kerel zal wel aan de AAS + cocaine/andere drugs zitten waardoor ze beide zo opgefokt zijn.

Vier jaar cel omdat je zo'n ruziezoekende vriendin hebt.. :roflol:
 
Back
Naar boven