AndroidHealthClinic

Hier word ik boos van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom moet iedereen altijd zonodig op het gezicht meppen? Schop die neger gewoon tussen zijn ballen dat gaat geheid makkelijker :D
 
bah zulke gasten meteen de kogel geven :mad:
 
mn boksleraar zegt altijd, hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen
 
hoe meer mensen erom heen staan hoe minder snel iemand zal ingrijpen, was laatst nog op tv :)
 
schop op de knieen van die dikke vette neger
dan op zijn slaap
en dan zijn vriendin/vrouw vast nemen aan de nek, doe ik een bloedwurging en zeg ik hem dat ik haar laat stikken.
Baby zal wel getemd zijn.
 
als je hem in de knieholte schopt valt ie ook op de grond.
 
bekijk het eens van de andere kant... je vrouwtje wordt beledigt. de kerol gaat irritant als een kindje met zn mobieltje gooien. En beledigt het vrouwtje dus nog verder, VOOR je ogen. Tuurlijk sla je hem een paar keer.... de man in questie hoort een schadevergoeding te betalen voor de gemiste maaltijd en evt loshangende velletjes aan je hand.
 
ik vond die gast met die mobiel iig erg arrogant overkomen. ik keur het geweld niet goed, maar ik begrijp het wel.
 
Nou ik weet het niet hoor, maar daar stonden echt wel genoeg mensen om die vetlap een dik pak slaag te geven, vooral die brede kerel vooraan in de rij..

Haha, no way. Die gast in het rood is niet breed, is kort en weegt de helft van die neger. Mss die dikke gast in het witte shirt achterin, voor de rest is er totaal niemand in die shop die ongeveer even imposant is. En zelfs al hangt er veel vet op bij die neger, dan is het nog steeds een gast van 100-105kg VVM + vetmassa die hij erachter aan kan gooien als hij een klap uitdeelt. Ik zou ook niet tussenkomen, 1 rake klap en je gezicht ligt uit elkaar. Dom trouwens van die ene kerel om zn telefoon weg te kijlen.

Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten maar volgens mij is 300 pound nog altijd 150 kilo ;)

:orly:
 
ik vond die gast met die mobiel iig erg arrogant overkomen. ik keur het geweld niet goed, maar ik begrijp het wel.

Wel ik begrijp het niet, je kan toch bergijpen dat ie zo doet als zo een vrouw probeert voorkruipen.
 
Hoop internet helden hier. Zeg eens eerlijk, wie is zelf eens in zo'n situatie beland??
 
Wel ik begrijp het niet, je kan toch bergijpen dat ie zo doet als zo een vrouw probeert voorkruipen.

voorkruipen? waar heb het over, er was nieteens een rij gewoon een groepje mensen. net zoals bij de afhaal chinees mensen die staan te wachten op hun bestelling.
 
ik vond die gast met die mobiel iig erg arrogant overkomen. ik keur het geweld niet goed, maar ik begrijp het wel.

Ja als je arrogant overkomt moet je nueenmaal klappen krijgen. Het enige wat die man doet is vaststellen dat iemand voordringt, meer niet. Dat wijf lokte bewust uit dat haar hersenloze vetklep vriendje zich ermee ging bemoeien omdat ze er op geilt.
 
bekijk het eens van de andere kant... je vrouwtje wordt beledigt. de kerol gaat irritant als een kindje met zn mobieltje gooien. En beledigt het vrouwtje dus nog verder, VOOR je ogen. Tuurlijk sla je hem een paar keer.... de man in questie hoort een schadevergoeding te betalen voor de gemiste maaltijd en evt loshangende velletjes aan je hand.
Volgens mij heb jij het filmpje niet helemaal begrepen, de agressie komt wel degelijk van de vrouw/neger hoor.
 
Back
Naar boven