Fitness Seller

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me hier niet druk meer om maken. Als een geestelijk gehandicapte zijn kijk op de smeltkroes of een andere problematiek betoogt ga ik ook niet in discussie. Ik denk dat de overeenkomstige intelligentiefactor in dit geval zwaarder weegt dan de afkomst. Dat hele forum is een broednest van zwakzinnige VMBO probleemjongeren.
 
Zou er een verband tussen killy en zzxxzyxz zijn?
 
haha nee ik bedoelde kom maar is naar gouda om de situatie te bekijken.
de sfeer is niet zo best ,en is gecreeerd door bepaalde groepen mensen

Niet haten jonguh. Wolla!
 
moeten ze maar eens het "algemene hoerentopic" of "daten met een hoer topic (srs)" gaan lezen.

forums brengen het slechtste in mensen naar boven, nooit serieus nemen.
 
haha nee ik bedoelde kom maar is naar gouda om de situatie te bekijken.
de sfeer is niet zo best ,en is gecreeerd door bepaalde groepen mensen

heb je eigenlijk wel iets van RobG's post begrepen :roflol:
 
Tyfus volk is het. Lekker allemaal terug sturen naar het rif gebergte, en laten weg rotten.
 
In NL een berg van 2km hoog ?

Hoogste punt van NL ligt sinds 2010 op Saba, dat is een vulkaan van bijna 900 meter hoog. Saba is een bijzondere gemeente van NL en dus helemaal Nederlands grondgebied. (tot zover de wetenswaardige nutteloze feitjes)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:32 ----------

moeten ze maar eens het "algemene hoerentopic" of "daten met een hoer topic (srs)" gaan lezen.

forums brengen het slechtste in mensen naar boven, nooit serieus nemen.

Leg eens uit, wat er slecht is aan verliefd worden en er niet betaald een afspraak mee hebben? Dames van plezier zijn ook maar mensen en klanten ook. (been there done that)
 
Het probleem ligt niet bij Nieuwsuur. Het probleem ligt ook niet bij de grensrechter zelf. Het probleem ligt bij de DADERS.

De daders zijn de enige die iemand doodgeschopt hebben en dat is idd HET probleem. Maar de daders hebben een advocaat en die doet nu eenmaal zijn taak en dat is alles doen in het het belang van de cliënt. In dit geval zoveel mogelijk aandacht voor de "verzachtende" omstandigheid van provoceren.

Maar in mijn ogen hoort dat in de rechtzaal en niet op straat te liggen gezien de onderbuikgevoelens op dit onderwerp. De kiem die de advocaat zaait op nieuwsuur groeit op plekken als Maroc snel uit en voor we het weten hebben we een cultureel debat en een cultureel 2 kampen verhaal gemaakt van iets wat niks marokaans vs nederlanders is maar gewoon een kwestie van gij zult niet schoppen en zeker niet zo hard dat iemand dood gaat. Maar idd provocatie als geldige reden om iemand dood te schoppen is te ziek voor woorden. Ik praat het ook geenszins goed wat ze doen. Ik zeg alleen dat de media het anders moet behandelen en niet zomaar een advocaat in een dergelijk geval carte blanch geven en een open podium.
 
De daders zijn de enige die iemand doodgeschopt hebben en dat is idd HET probleem. Maar de daders hebben een advocaat en die doet nu eenmaal zijn taak en dat is alles doen in het het belang van de cliënt. In dit geval zoveel mogelijk aandacht voor de "verzachtende" omstandigheid van provoceren.

Maar in mijn ogen hoort dat in de rechtzaal en niet op straat te liggen gezien de onderbuikgevoelens op dit onderwerp. De kiem die de advocaat zaait op nieuwsuur groeit op plekken als Maroc snel uit en voor we het weten hebben we een cultureel debat en een cultureel 2 kampen verhaal gemaakt van iets wat niks marokaans vs nederlanders is maar gewoon een kwestie van gij zult niet schoppen en zeker niet zo hard dat iemand dood gaat. Maar idd provocatie als geldige reden om iemand dood te schoppen is te ziek voor woorden. Ik praat het ook geenszins goed wat ze doen. Ik zeg alleen dat de media het anders moet behandelen en niet zomaar een advocaat in een dergelijk geval carte blanch geven en een open podium.

Is dit niet juist de taak van de media?
 
Lol die marokkanen op dat forum denken allemaal dat ze het slachtoffertje zijn:roflol:

Lachwekkend gewoon...
Altijd maar klagen maar toch in dit land blijven wonen.

Moest vooral lachen op die reactie op marokko.nl dat Nederlanders echte ratten zijn:roflol:
 
genoeg vrienden van mij en ikzelf stemmen PVV. Mede door ontbreken van goed alternatief. Allen universitair opgeleid, bijbaantje, nooit aanraking met justitie. Waar is onze domheid? Misschien hadden wij ook maar drugs moeten dealen en op ons 18e golf gti gaan rijden.

Merendeel van de PVV stemmers is laag-opgeleid maar daarnaast waar is jullie domheid? In het niet inzien dat Geert Wilders en de PVV niet de oplossing zijn. Hele bevolkingsgroepen over een kam scheren, een hele religie belachelijk maken (niet iets wat ik erg vind, maar zeg dan hetzelfde over het christendom). Deze man wordt populair door de bangheid van de mensen (denk aan Hitler 1933).

En alsof alleen buitenlanders drugs dealen, het merendeel van de dealers is toch echt gewoon Nederlands.

Het probleem zit hem niet in de buitenlanders maar in een hele bevolkingslaag, die zich niet wilt inzetten voor de maatschappij. Net zo goed Nederlanders als buitenlanders.

Daarnaast de mensen die de grens hebben doodgetrapt, doodschieten.
 
Is dit niet juist de taak van de media?

Wat is DE media? Het zou de taak van het journaal kunnen zijn als het nieuwswaardig is (wat ik me sws afvraag) als het onderwerp dan verdieping behoeft dan zou het in nieuwsuur kunnen komen. Nu probeert nieuwsuur zelf steeds met scoops te komen en dat is hun taak niet. En als het dan een onderwerp wordt dan niet als open podium waar een advocaat ongestoord zijn zegje kan doen. Het onderwerp zou dan moeten zijn hoe de verdediging het in zijn hoofd haalt om onbewezen provocatie als reden van doodslag aan te voeren. Maar eigenlijk vind ik het dus niet de taak van de media en ik had liever gezien dat deze punten in de rechtzaal en niet als soort van media proces uitgevochten wordt.
 
Mocht het waar zijn dat het merendeel van de PVV-stemmers laag opgeleid is, komt het stemgedrag waarschijnlijk omdat ze in dezelfde buurten wonen als de Marokaantjes waar zij zo'n last van hebben.
 
Merendeel van de PVV stemmers is laag-opgeleid maar daarnaast waar is jullie domheid? In het niet inzien dat Geert Wilders en de PVV niet de oplossing zijn. Hele bevolkingsgroepen over een kam scheren, een hele religie belachelijk maken (niet iets wat ik erg vind, maar zeg dan hetzelfde over het christendom). Deze man wordt populair door de bangheid van de mensen (denk aan Hitler 1933).

En alsof alleen buitenlanders drugs dealen, het merendeel van de dealers is toch echt gewoon Nederlands.

Het probleem zit hem niet in de buitenlanders maar in een hele bevolkingslaag, die zich niet wilt inzetten voor de maatschappij. Net zo goed Nederlanders als buitenlanders.

Daarnaast de mensen die de grens hebben doodgetrapt, doodschieten.

Schandalig, je vergelijking met hitler en die tijd trekt op niets. Je vergeet te melden dat die afkeer jegens marokkaanse jeugd niet uit de lucht komt vallen. Incidenten als dit zijn.dagelijkse kost en niet te vergelijken in aantallen in vergelijking met autochtonen die met meer personen zijn. De islam belachelijk maken vind ik ook dom, maar in plaats van dat het zich aanpast aan.Nederland, past Nederland zich steeds meer aan.(ligt grotendeels aan die groenlinks mafkezen hierzo en die linkse rakkers) De bevolkingslaag zit ook bij de Nederlanders maar percentueel is het nog steeds niet te vergelijken. Voor mij mogen ook al die Nederlandse klootzakken flink aangepakt worden

. Wat betreft drugs dealen zijn t ook vaker Marokkanen die in de coke zitten en kilos wiet. Nederlandse verkopers van grammetjes noem ik geen dealers. Kom kijken wat hier rondrijdt en in BoZ ook. Zul je t zien;)

Merendeel van de SP is laag opgeleid, de helft van de PvdA is allochtoon en laag opgeleid. Altijd dat argument over PVV stemmers en dom, pure elitaire houding van linkse-ik-steek-mijn-kop-in-de- grond mensen
 
Wat meer over PVV stemmers (profiel/ achtergond/ motieven):

http://vorige.nrc.nl/multimedia/archive/00251/91221_rap_v_1_01_251044a.pdf

En in het boek van Chris Aalberts:

" De meeste PVV-stemmers vinden de plannen van de PVV veel te ver gaan. Ze zien ze zelfs niet eens als serieuze voorstellen, maar als signaal dat er problemen zijn rondom bijvoorbeeld de multiculturele samenleving. Een harde kern kan zich helemaal vinden in de ferme islamkritiek van Wilders, maar de meerderheid bleek niets te moeten hebben van bijvoorbeeld Wilders’ pleidooi voor invoering van een ‘kopvoddentaks’. "
 
Wat meer over PVV stemmers (profiel/ achtergond/ motieven):

http://vorige.nrc.nl/multimedia/archive/00251/91221_rap_v_1_01_251044a.pdf

En in het boek van Chris Aalberts:

" De meeste PVV-stemmers vinden de plannen van de PVV veel te ver gaan. Ze zien ze zelfs niet eens als serieuze voorstellen, maar als signaal dat er problemen zijn rondom bijvoorbeeld de multiculturele samenleving. Een harde kern kan zich helemaal vinden in de ferme islamkritiek van Wilders, maar de meerderheid bleek niets te moeten hebben van bijvoorbeeld Wilders’ pleidooi voor invoering van een ‘kopvoddentaks’. "

Dat klopt, ik ook, maar de pvv blijft nodig in de huidige politiek
 
mocros 4 life jwz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Merendeel van de PVV stemmers is laag-opgeleid maar daarnaast waar is jullie domheid? In het niet inzien dat Geert Wilders en de PVV niet de oplossing zijn. Hele bevolkingsgroepen over een kam scheren, een hele religie belachelijk maken (niet iets wat ik erg vind, maar zeg dan hetzelfde over het christendom). Deze man wordt populair door de bangheid van de mensen (denk aan Hitler 1933).

En alsof alleen buitenlanders drugs dealen, het merendeel van de dealers is toch echt gewoon Nederlands.

Het probleem zit hem niet in de buitenlanders maar in een hele bevolkingslaag, die zich niet wilt inzetten voor de maatschappij. Net zo goed Nederlanders als buitenlanders.

Daarnaast de mensen die de grens hebben doodgetrapt, doodschieten.

De enige die hier onverholen stupiditeit laat zien ben jij, door zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking weg te zetten als Hitler-fan. Ontzettend dom en militant links gelul! Allereerst is de vergelijking met Hitler natuurlijk compleeeeeeet uit proporties getrokken. Door zo'n Godwin te trekken zouden we je eigenlijk gelijk al permanent moeten boycotten. Hoog tijd dat jij eens even ECHT een geschiedenisboek pakt, dan zul je zien dat de situatie zo belachelijk anders is dan jij het nu schetst, dat je je hopelijk kapotschaamt. Dat zou dan in ieder geval terecht zijn.

Daarnaast ga je even compleet voorbij aan het feit dat vrijwel alle feiten daadwerkelijk gekant zijn tegen de Marokkaanse terreurjeugd waar dit topic over gaat. FEITEN, niet OPINIE. Het is een statistisch FEIT dat het gros van de genoemde groep (dus niet ALLE Marokkanen, zelfs niet alle JONGE Marokkanen en zelfs niet alle JONGENS EN MEISJES, maar Jonge Marokkaanse Jongens, een (grote!) subgroep) al op jonge leeftijd in de criminaliteit belandt, niet werkt en een uitkering trekt.

En natuurlijk zijn er Nederlandse drugsdealers idioot! Dit is NEDERLAND! Wat had je dan verwacht? Zweden? Denen misschien? Dit is zo'n ontzettend stom non-argument dat ik bijna een rolling krijg bij de blatante stupiditeit, maar vooruit maar weer: Ja er zijn Nederlandse criminelen. Vind je dat niet al erg zat, dat we dan ook maar eens buitenlandse criminelen moeten importeren?

Tenslotte is het ook nog eens feitelijk incorrect dat PVV-stemmers lager opgeleid zijn. Ik heb diverse keren onderzoeken voorbij zien komen dat de gemiddelde PVV stemmer juist HBO niveau had. Een feit wat je natuurlijk never-****ing-nooit zult horen op de publieke radio en TV-zenders omdat dat allemaal rode rakkers zijn.


Mocht het waar zijn dat het merendeel van de PVV-stemmers laag opgeleid is, komt het stemgedrag waarschijnlijk omdat ze in dezelfde buurten wonen als de Marokaantjes waar zij zo'n last van hebben.

Dat deze lui oververtegenwoordigd zijn in minder rijke buurten is ook een statistisch gegeven inderdaad, maar helaas is dat allang niet meer de enige laag waar ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers.

Schandalig, je vergelijking met hitler en die tijd trekt op niets. Je vergeet te melden dat die afkeer jegens marokkaanse jeugd niet uit de lucht komt vallen. Incidenten als dit zijn.dagelijkse kost en niet te vergelijken in aantallen in vergelijking met autochtonen die met meer personen zijn. De islam belachelijk maken vind ik ook dom, maar in plaats van dat het zich aanpast aan.Nederland, past Nederland zich steeds meer aan.(ligt grotendeels aan die groenlinks mafkezen hierzo en die linkse rakkers) De bevolkingslaag zit ook bij de Nederlanders maar percentueel is het nog steeds niet te vergelijken. Voor mij mogen ook al die Nederlandse klootzakken flink aangepakt worden

. Wat betreft drugs dealen zijn t ook vaker Marokkanen die in de coke zitten en kilos wiet. Nederlandse verkopers van grammetjes noem ik geen dealers. Kom kijken wat hier rondrijdt en in BoZ ook. Zul je t zien;)

Merendeel van de SP is laag opgeleid, de helft van de PvdA is allochtoon en laag opgeleid. Altijd dat argument over PVV stemmers en dom, pure elitaire houding van linkse-ik-steek-mijn-kop-in-de- grond mensen

Ik kan het hiermee echt alleen maar eens zijn. Politiek Links-georienteerde mensen hebben echt bizar vaak het idee dat zij een beter mens zijn dan Rechts-georienteerden omdat ze beter zijn in het struisvogelgedrag en hyperpolitiek correct gelul. Dit is uiteraard volkomen nergens op gebaseerd en daarom des te tenenkrommender. Kijk gewoon eens naar de feiten en hou je knee-jerk reactie nou eens in toom. Als de waarheid geen verdediging meer is, is de gerechtigheid ver te zoeken.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:49 ----------

Wat meer over PVV stemmers (profiel/ achtergond/ motieven):

http://vorige.nrc.nl/multimedia/archive/00251/91221_rap_v_1_01_251044a.pdf

En in het boek van Chris Aalberts:

" De meeste PVV-stemmers vinden de plannen van de PVV veel te ver gaan. Ze zien ze zelfs niet eens als serieuze voorstellen, maar als signaal dat er problemen zijn rondom bijvoorbeeld de multiculturele samenleving. Een harde kern kan zich helemaal vinden in de ferme islamkritiek van Wilders, maar de meerderheid bleek niets te moeten hebben van bijvoorbeeld Wilders’ pleidooi voor invoering van een ‘kopvoddentaks’. "


Dit zal ongetwijfeld kloppen want dat hoor ik van vrijwel elke PVV stemmer. Ik ben het hier zelf ook volledig mee eens. Ik zie ze liever niet aan het roer; liever zie ik dat de rest van de politieke partijen eens realistisch wordt en de ECHTE problemen aan gaat pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven