AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is sws niet iets dat bediscussieerd hoeft te worden, het is namelijk feitelijk zo dat Allochtonen (1e, 2e of 3e generatie) meer in aanraking komen met politie en justitie dan autochtonen.
 
Zondebok? Statistiek is niet jouw sterkste punt. Kijk naar het aantal geweldsdelicten en kijk dan naar de afkomst van de daders. Er wordt geen zondebok aangewezen, het probleem(dus de doelgroep) wordt aangewezen.

Je laatste vergelijking slaat kant noch wal. Niemand heeft hier gezegd dat alle Marokkanen crimineel zijn. Het gaat over een specifieke groep.

Dit is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...&D6=l&HD=100209-1318&HDR=T,G5,G3,G4&STB=G1,G2

pecius snapt er idd niet zoveel van.
 
Het valt me wel op dat in NL, het programma opsporing verzocht nu wekelijks word uitgezonden en vroeger 1x in de maand.

Misschien misplaatst in dit topic, maar viel me wel op.

+ arab/noord-afrikaanse ontertiteling

wat nou als de illuminati hier achter zit? stel dat de marokkanen de goeierikken zijn en dat wij zijn gebrainwashed om marokkanen te haten zodat we een arische eenheid vormen met de intentie om alle bruine/gele/lelijke mensen te elimineren en ons dan verder voort te planten tot een sterk arisch blondharig ras met goede weerstand en genen. het gaat niet om geld, maar om lebensraum.
 
+ arab/noord-afrikaanse ontertiteling

wat nou als de illuminati hier achter zit? stel dat de marokkanen de goeierikken zijn en dat wij zijn gebrainwashed om marokkanen te haten zodat we een arische eenheid vormen met de intentie om alle bruine/gele/lelijke mensen te elimineren en ons dan verder voort te planten tot een sterk arisch blondharig ras met goede weerstand en genen. het gaat niet om geld, maar om lebensraum.
In dat geval doen de illuminati verdomt slecht hun werk.
 
+ arab/noord-afrikaanse ontertiteling

wat nou als de illuminati hier achter zit? stel dat de marokkanen de goeierikken zijn en dat wij zijn gebrainwashed om marokkanen te haten zodat we een arische eenheid vormen met de intentie om alle bruine/gele/lelijke mensen te elimineren en ons dan verder voort te planten tot een sterk arisch blondharig ras met goede weerstand en genen. het gaat niet om geld, maar om lebensraum.

Hahahahaha dat geloven die religieuzen direct. :-p
 
Jij doet alsof je het niet snapt, maar jij snapt het heel goed! Vet ironisch, jij weet dat het woord finnen de bedoeling heeft om te kwetsen. Als je Marokkaanse criminelen, steeds lieferdjes noemt in de media en vervolgens alle Marokkanen lieferdjes gaat noemen zal zelfs een woord als lieferdjes als racistisch/kwetsbaar ervaren worden. Punt is, je wilt een zondebok hebben dus die wijs je maar al te graag aan. Willem Holleeder laat iedere maand wel iemand liquideren hoor ik iemand roepen dat autochtone Nederlanders moordenaars zijn, kan ik daarom zeggen dat alle Nederlanders criminelen zijn? Ga alsjeblieft niet mijn tekst verbeteren en de illusie wekken dat wat jij zegt zogenaamd waar is. Je kunt problemen benoemen, je kunt zelfs een volk daar de schuld van geven punt is er zullen altijd Marokkanen, Turken etc in Nederland blijven. Als er mensen met Marokkaans bloed in Nederland zijn geboren en getogen dan zijn zij een Nederlands probleem. Als zij crimineel worden, dan zijn ze dat geworden door de problematiek die hier in Nederland bestaat. Als je dan leuzen die enkel kwezels kunnen bedenken gaat roepen zoals terugsturen, dan bewijs je dat je geen inhoud tussen je oren hebt zitten dan wel de verkeerde inhoud. Kom met oplossingen ipv wijzen en schreeuwen. Oh er wordt een ''Nederlandse'' grensrechter doodgetrapt we moeten ons allen als een tegen de vijand verzetten. Nederlandse kaalkoppies die hier vroeger regelmatig buitenlandse jongetjes van 5-10 jaar jonger vanwege racistische motieven in elkaar trapten daar rept niemand over. Als je doorgaat met het wegzetten van mensen, dan maak je hun leven kapot en dan zullen ze zich op extreme wijze gaan laten horen. Iedereen heeft een zogenaamd boiling point. Als Marokkanen continu op slechte wijze in het nieuws komen, dan worden mensen, werkgevers beinvloed daardoor. Ze zullen minder snel Marokkanen aannemen. Jullie denken waarschijnlijk dat iedere Marokkaan staat te springen om een uitkering aan te nemen, geloof mij niemand zit te wachten op een minimumloon. Ik zou precies hetzelfde doen, ik studeer, behaal mijn diploma, krijg ik geen baan vanwege mijn afkomst, dan ga ik de criminaliteit in. Wil ik dit? NEE! Ik moet toch eten, ik moet brood op tafel hebben zoals iedereen als ik zelfs ver onder mijn niveau geen baan kan krijgen, dan ga ik gewoon over op de speer en de pijl en boog en ga ik jagen want ik moet overleven.

Ik snap het zeker heel goed: Jij faalt hard in begrijpend lezen en je steekt je kop in het zand. Allereerst heb ik niet gezegd dat ALLE Marokkanen fout zijn, dat doe jij. In bovenstaande post. Overigens heb ik dat ook expliciet aangegeven in een eerdere post maar het interesseert jou duidelijk meer om Marokkanen vrij te pleiten. Waarin je overigens ook faalt. Zoals ik al aangaf zijn er keiharde cijfers. Dat is geen racisme of discriminatie, maar een statistisch gegeven. Bewijslast. Zou je ook eens moeten doen.

Dus nogmaals: Het is een statistisch FEIT dat Marokkaanse terreurjeugd (doorgaans JONG, MAN en MAROKKAANS, dus niet vrouw, oud of Pools en ook niet *alle* Marokkanen) een groot probleem veroorzaken in dit land. En om dan te roepen dat "er ook Nederlandse criminelen zijn" is zo ongeveer het allerstomste wat je kunt zeggen, maar dat heb ik eerder in dit topic al een keer helemaal uitgelegd.

En het feit dat jij de criminaliteit als een tamelijk normaal fact of life uitlegt a la: "Oh ik heb even geen baan dus ik word maar crimineel" is veelzeggend. Als je een baan niet krijg betekent dit namelijk helemaal niet automatisch dat dit komt omdat je een Marokkaan bent, maar veel waarschijnlijker gewoon niet de beste keuze voor die baan bent. Dat kan natuurlijk ook nog. Maar het is natuurlijk makkelijker om verongelijkt te doen dan gewoon harder werken en een minder baantje aannemen en jezelf omhoogwerken, of niet soms? Je maakt mij niet wijs dat je op geen enkele plek in Nederland een baan kunt vinden, hoe laag ook. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat er racisme in dit land is (waar niet?), maar het is zeer zeker niet zo dat je er niet aan kunt ontkomen. Echt gewoon gelul.

Wil jij dat het stigma op Marokkaanse jongeren verdwijnt? Zorg dan ZELF eerst maar eens dat jullie ook daadwerkelijk nergens schuldig aan zijn. Tering wat zal het dan rustig zijn op straat zeg!

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 17:41 ----------

+ arab/noord-afrikaanse ontertiteling

wat nou als de illuminati hier achter zit? stel dat de marokkanen de goeierikken zijn en dat wij zijn gebrainwashed om marokkanen te haten zodat we een arische eenheid vormen met de intentie om alle bruine/gele/lelijke mensen te elimineren en ons dan verder voort te planten tot een sterk arisch blondharig ras met goede weerstand en genen. het gaat niet om geld, maar om lebensraum.


Stop sniffing glue.
 
Dus jij wilt hier eigenlijk mee zeggen dat het de schuld is van de Nederlanders dat criminele Marokkanen in een kwaad daglicht worden gezet?

Haha, whats next, pedofielen die gaan klagen dat ze door media constant in kwaad daglicht worden gezet en daarom uiteindelijk maar kleine kinderen hebben verkracht?

De schuld dus niet bij de daders leggen, maar bij de media die ervoor hebben gezorgd dat het uiteindelijk daders zijn geworden?

Ik zie wel dat jij echt weet hoe je problemen moet verhelpen. Misschien dat ze nog vacatures open hebben staan bij de PvdA.

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? Jij denkt echt op de wijze van ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas dus pas ik in mijn tas. Je begrijpt toch wel dat ik niet bedoel dat het een probleem is dat de doelgroep de schuld krijgt. Het gaat mij om het bijkomende probleem en dat is dat men een hele bevolkingsgroep gaat wegzetten vanwege de daden van een aantal soortgenoten. Veronderstel dat 65% van de Marokkaanse jeugd ooit is aangehouden, dit cijfer lijkt mij redelijk representatief. Dat wil toch niet zeggen dat de overige 35% daarom maar geen baan moet kunnen krijgen, keihard moet werken om de fouten van de anderen goed te maken. De volwassenen, waar het percentage veel lager ligt, worden hier ook op aangekeken. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, hetgeen wat men doet in de media en hier ook in dit topic is anderen verantwoordelijk stellen voor andermans daden. Vergeet niet dat je ook kunt worden aangehouden zonder dat je iets hebt gedaan. Dan ben je alsnog wel aangehouden. Punt is iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 18:11 ----------

Ik snap het zeker heel goed: Jij faalt hard in begrijpend lezen en je steekt je kop in het zand. Allereerst heb ik niet gezegd dat ALLE Marokkanen fout zijn, dat doe jij. In bovenstaande post. Overigens heb ik dat ook expliciet aangegeven in een eerdere post maar het interesseert jou duidelijk meer om Marokkanen vrij te pleiten. Waarin je overigens ook faalt. Zoals ik al aangaf zijn er keiharde cijfers. Dat is geen racisme of discriminatie, maar een statistisch gegeven. Bewijslast. Zou je ook eens moeten doen.

Dus nogmaals: Het is een statistisch FEIT dat Marokkaanse terreurjeugd (doorgaans JONG, MAN en MAROKKAANS, dus niet vrouw, oud of Pools en ook niet *alle* Marokkanen) een groot probleem veroorzaken in dit land. En om dan te roepen dat "er ook Nederlandse criminelen zijn" is zo ongeveer het allerstomste wat je kunt zeggen, maar dat heb ik eerder in dit topic al een keer helemaal uitgelegd.

En het feit dat jij de criminaliteit als een tamelijk normaal fact of life uitlegt a la: "Oh ik heb even geen baan dus ik word maar crimineel" is veelzeggend. Als je een baan niet krijg betekent dit namelijk helemaal niet automatisch dat dit komt omdat je een Marokkaan bent, maar veel waarschijnlijker gewoon niet de beste keuze voor die baan bent. Dat kan natuurlijk ook nog. Maar het is natuurlijk makkelijker om verongelijkt te doen dan gewoon harder werken en een minder baantje aannemen en jezelf omhoogwerken, of niet soms? Je maakt mij niet wijs dat je op geen enkele plek in Nederland een baan kunt vinden, hoe laag ook. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat er racisme in dit land is (waar niet?), maar het is zeer zeker niet zo dat je er niet aan kunt ontkomen. Echt gewoon gelul.

Wil jij dat het stigma op Marokkaanse jongeren verdwijnt? Zorg dan ZELF eerst maar eens dat jullie ook daadwerkelijk nergens schuldig aan zijn. Tering wat zal het dan rustig zijn op straat zeg!

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 17:41 ----------




Stop sniffing glue.

Jij kwezel, verwijder die betonnen plaat eens uit je hoofd en laat informatie erin stromen en verwerk woorden voor je zomaar iets doms gaat roepen. Je wekt de schijn dat alle Marokkanen criminelen zijn. Je hoeft het niet letterlijk te zeggen om het wel te bedoelen. Al bedoel je het niet zo, de schijn heb je wel degelijk gewekt. Het is onzin wat jij zegt, dat als je niet wordt aangenomen er blijkbaar een ander is die beter voldoet aan de maatstaven van de werkgever. Hoe weet jij dat, er zijn tal van onderzoeken geweest die het tegendeel bewijzen. Persoon a belt naar een werkgever met de naam Fatima en wordt niet aangenomen. Persoon A belt opnieuw naar dezelfde werkgever met een Nederlandse naam en hetzelfde verhaal en wordt wel aangenomen. Punt is als Marokkaan zijnde moet je harder werken om aan de bak te komen. Mijn klacht is, als je gewoon goed je best hebt gedaan en nog steeds doet, hoef je jezelf zeker niet te bewijzen omdat anderen die eruit zien als jij, misschien op dezelfde manier praten als jij, maar jou niet zijn, het hebben verpest. Lekker makkelijk praten als jij je uiterlijk niet tegen hebt en dan gaan zeggen ach joh je komt overal aan de bak hier. Vlieg op jongen denk je nou echt dat ik een master ga behalen om als vuilnisman te kunnen gaan werken, jij bent maf.

Je zegt nu zelf jullie, wek je weer de schijn dat ik ergens schuldig aan ben. Je kiest je woorden heel onzorgvuldig. Je bedoelt het ene, maar jouw woordkeus is zo onzorgvuldig gekozen dat je iets heel anders zegt. Begrijpend lezen, beter ga jij eens kritisch naar jezelf kijken. Je wekt zelfs de schijn dat het door mij onrustig is op straat, hoop dat jij geen advocaat of iets dergelijks wilt worden, want ik voorspel lange straffen voor je clienten.
 
Laatst bewerkt:
cliffs van afgelopen 10 pagina's ? allejezus wat een lappen tekst
 
Fatima is toch niet alleen een Marokkaanse naam ?
 
Laat mij niet PVV stemmen, enigszins algemeen persoon begrijpt toch wel dat de partij populistisch in mekaar zit? Overigens, vraag me af of dit serieus genomen moet worden(de afbeelding zelf). Veel mensen hebben geen gezond verstand, maar dit..
 
Als we nou allemaal God accepteren?
3...
2...
1...
FIGHT!
 
De laatste keer dat ik keek, was stemmen nog steeds anoniem. Dit betekent dat deze steekproeven at best gehouden kunnen zijn op basis van mensen die openlijk aangaven op welke partij ze gingen stemmen. Helaas zijn de meer vocalere aanhangers van de PVV niet per sé het hoogst opgeleid. Je kunt dus absoluut twijfel trekken bij deze cijfers. Vooral de eerste keer dat je op de PVV kon stemmen waren er toch echt VEEL mensen die wél PVV stemden maar dat verder nooit zouden toegeven. Hoe kom je anders aan zoveel stemmers?

Kortom, leuk gedaan, deze stats. Maar ik geloof er geen moer van. Als deze stats nú al juist zijn, dan is dat zeker niet altijd zo geweest.

Die steekproeven zijn gebaseerd op degenen die meedoen aan polls en daarin aangeven dat ze PVV stemmen. Rekening houdende met een bepaalde foutmarge zijn die polls redelijk betrouwbaar. Maurice de Hond maakt er dan wel vaak een potje van maar ik heb vergelijkbare cijfers gepost van Synovate.

Overigens zijn die cijfers nooit veel anders geweest, sinds de oprichting heeft de PVV een oververtegenwoordiging onder laag opgeleiden binnen zijn eigen electoraat. Zoals Big T aangaf zegt dat verder weinig over intelligentie of motieven om op de PVV te stemmen maar de PVV is net zoals de SP gewoon een partij met een grote aantrekkingskracht voor lager opgeleiden.

Als je het wil weerleggen, kom dan met cijfers die het tegenovergestelde aantonen. Alleen aangeven dat je er geen moer van gelooft is niet voldoende.
 
pecius is wss gewoon boos omdat hij een baan niet kreeg oid en gaf de racistische hollanders maar de schuld
 



Jij kwezel, verwijder die betonnen plaat eens uit je hoofd en laat informatie erin stromen en verwerk woorden voor je zomaar iets doms gaat roepen. Je wekt de schijn dat alle Marokkanen criminelen zijn. Je hoeft het niet letterlijk te zeggen om het wel te bedoelen. Al bedoel je het niet zo, de schijn heb je wel degelijk gewekt. Het is onzin wat jij zegt, dat als je niet wordt aangenomen er blijkbaar een ander is die beter voldoet aan de maatstaven van de werkgever. Hoe weet jij dat, er zijn tal van onderzoeken geweest die het tegendeel bewijzen. Persoon a belt naar een werkgever met de naam Fatima en wordt niet aangenomen. Persoon A belt opnieuw naar dezelfde werkgever met een Nederlandse naam en hetzelfde verhaal en wordt wel aangenomen. Punt is als Marokkaan zijnde moet je harder werken om aan de bak te komen. Mijn klacht is, als je gewoon goed je best hebt gedaan en nog steeds doet, hoef je jezelf zeker niet te bewijzen omdat anderen die eruit zien als jij, misschien op dezelfde manier praten als jij, maar jou niet zijn, het hebben verpest. Lekker makkelijk praten als jij je uiterlijk niet tegen hebt en dan gaan zeggen ach joh je komt overal aan de bak hier. Vlieg op jongen denk je nou echt dat ik een master ga behalen om als vuilnisman te kunnen gaan werken, jij bent maf.

Je zegt nu zelf jullie, wek je weer de schijn dat ik ergens schuldig aan ben. Je kiest je woorden heel onzorgvuldig. Je bedoelt het ene, maar jouw woordkeus is zo onzorgvuldig gekozen dat je iets heel anders zegt. Begrijpend lezen, beter ga jij eens kritisch naar jezelf kijken. Je wekt zelfs de schijn dat het door mij onrustig is op straat, hoop dat jij geen advocaat of iets dergelijks wilt worden, want ik voorspel lange straffen voor je clienten.

één post eerder:

Ik snap het zeker heel goed: Jij faalt hard in begrijpend lezen en je steekt je kop in het zand. Allereerst heb ik niet gezegd dat ALLE Marokkanen fout zijn, dat doe jij. In bovenstaande post. Overigens heb ik dat ook expliciet aangegeven in een eerdere post maar het interesseert jou duidelijk meer om Marokkanen vrij te pleiten. Waarin je overigens ook faalt. Zoals ik al aangaf zijn er keiharde cijfers. Dat is geen racisme of discriminatie, maar een statistisch gegeven. Bewijslast. Zou je ook eens moeten doen.

Dus nogmaals: Het is een statistisch FEIT dat Marokkaanse terreurjeugd (doorgaans JONG, MAN en MAROKKAANS, dus niet vrouw, oud of Pools en ook niet *alle* Marokkanen) een groot probleem veroorzaken in dit land. En om dan te roepen dat "er ook Nederlandse criminelen zijn" is zo ongeveer het allerstomste wat je kunt zeggen, maar dat heb ik eerder in dit topic al een keer helemaal uitgelegd.

:o

beter ga jij eens kritisch naar jezelf kijken :D
 
oow en trouwens pecius kijk eens naar de link die ik eerder postte, criminaliteit ligt 4x zo hoog bij niet-westerse allochtonen, en dan vind jij het raar dat er aannames gedaan worden dat deze groep over het algemeen crimineler is?

(antwoord graag met ja of nee + onderbouwing en geen lap tekst die kant nog wal raakt)
 
Laatst bewerkt:
één post eerder:



:o

beter ga jij eens kritisch naar jezelf kijken :D

Hij kan dat wel zeggen om politiek correct over te komen, maar iets verder op zegt hij onbewust en met andere woorden dat ze allemaal hetzelfde zijn. Lees niet alleen de woorden, maar begrijp de woorden. Kijk objectief naar de tekst, dan begrijp je wat ik bedoel. Ik neem het overigens niet voor een bepaald volk op, ik vind gewoon dat mensen als mensen behandeld dienen te worden. Iedereens bloed is immers rood.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 18:50 ----------

qoow en trouwens pecius kijk eens naar de link die ik eerder postte, criminaliteit ligt 4x zo hoog bij niet-westerse allochtonen, en dan vind jij het raar dat er aannames gedaan worden dat deze groep over het algemeen crimineler is?

(antwoord graag met ja of nee + onderbouwing en geen lap tekst die kant nog wal raakt)

Antwoord hierop is heel gemakkelijk. Etnische minderheden hebben procentueel gezien meer laag opgeleiden. Dit door de achterstanden als nieuwe Nederlanders die ze van hun ouders vaak al meekrijgen. Criminaliteit komt meer onder laagopgeleiden voor, dus is het logisch dat bevolkingsgroepen waar procentueel meer laagopgeleiden voorkomen er een hoger percentage mensen die met de politie in aanraking zijn gekomen. Overigens wil aanraking met de politie niet altijd zeggen dat je crimineel bent.
 
Etnische minderheden hebben procentueel gezien meer laag opgeleiden. Dit door de achterstanden als nieuwe Nederlanders die ze van hun ouders vaak al meekrijgen. Criminaliteit komt meer onder laagopgeleiden voor, dus is het logisch dat bevolkingsgroepen waar procentueel meer laagopgeleiden voorkomen er een hoger percentage mensen die met de politie in aanraking zijn gekomen. Overigens wil aanraking met de politie niet altijd zeggen dat je crimineel bent.

Jij kwezel, verwijder die betonnen plaat eens uit je hoofd en laat informatie erin stromen en verwerk woorden voor je zomaar iets doms gaat roepen. Je wekt de schijn dat alle Marokkanen dom zijn. Je hoeft het niet letterlijk te zeggen om het wel te bedoelen. Al bedoel je het niet zo, de schijn heb je wel degelijk gewekt.

see what I did there?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven