AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar er zullen toch ook wel ergens goede marokkanen zijn?

Tuurlijk zijn er ook, en die ergeren zich ook de tyfus aan die rotgevallen...
 
Marokkaan checking in!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

brb gratis geld ophalen
 
De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...&D6=l&HD=100209-1318&HDR=T,G5,G3,G4&STB=G1,G2

Weet je hoe je een tabel moet lezen?
 
Hij kan dat wel zeggen om politiek correct over te komen, maar iets verder op zegt hij onbewust en met andere woorden dat ze allemaal hetzelfde zijn. Lees niet alleen de woorden, maar begrijp de woorden. Kijk objectief naar de tekst, dan begrijp je wat ik bedoel. Ik neem het overigens niet voor een bepaald volk op, ik vind gewoon dat mensen als mensen behandeld dienen te worden. Iedereens bloed is immers rood.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 18:50 ----------



Antwoord hierop is heel gemakkelijk. Etnische minderheden hebben procentueel gezien meer laag opgeleiden. Dit door de achterstanden als nieuwe Nederlanders die ze van hun ouders vaak al meekrijgen. Criminaliteit komt meer onder laagopgeleiden voor, dus is het logisch dat bevolkingsgroepen waar procentueel meer laagopgeleiden voorkomen er een hoger percentage mensen die met de politie in aanraking zijn gekomen. Overigens wil aanraking met de politie niet altijd zeggen dat je crimineel bent.


Ja ja. Dus ondanks het feit dat ik aantoonbaar niet gezegd heb wat jij hebt opgevat, is het toch mijn schuld? Mooie logica heb jij.
 
Weet je hoe je een zin moet lezen? Hij zegt nu al 3x dat hij het niet over de 'Terreurmarokkanen' heeft maar over de goede Marokkanen die door de media gekwetst worden doordat
En hij niet inziet dat die groep er niks aan doet maar wel het probleem ontkent.
 
Die steekproeven zijn gebaseerd op degenen die meedoen aan polls en daarin aangeven dat ze PVV stemmen. Rekening houdende met een bepaalde foutmarge zijn die polls redelijk betrouwbaar. Maurice de Hond maakt er dan wel vaak een potje van maar ik heb vergelijkbare cijfers gepost van Synovate.

Overigens zijn die cijfers nooit veel anders geweest, sinds de oprichting heeft de PVV een oververtegenwoordiging onder laag opgeleiden binnen zijn eigen electoraat. Zoals Big T aangaf zegt dat verder weinig over intelligentie of motieven om op de PVV te stemmen maar de PVV is net zoals de SP gewoon een partij met een grote aantrekkingskracht voor lager opgeleiden.

Als je het wil weerleggen, kom dan met cijfers die het tegenovergestelde aantonen. Alleen aangeven dat je er geen moer van gelooft is niet voldoende.


Daar heb je ook weer gelijk in. Maar om eerlijk te zijn is het echt gewoon al luiheid van mijn kant dat ik die niet ga opzoeken. Je kunt zomaar gelijk hebben. Ik vind het er persoonlijk niet toe doen wat het opleidingsniveau is, maar goed. Ik heb zelf ook LTS gedaan (en daarna HBO en nu universitair). Dat ik uit een arbeidersmilieu kom van oorsprong is ongetwijfeld ook wel goed te zien in mijn enigzins verhitte houding ;) (Ja ja kommaarkommaarkommaarrrrr ;))

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 21:55 ----------

De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.


Kijk en daar heb je het dus echt gewoon mis. Allereerst is het ****ing duidelijk dat het probleem NIET bij de media ligt. Sterker nog, dit tuig heeft de media juist mee. Zie mijn eerdere post over het ontkennen van het probleem in de media (a la termen zoals het gebruik van Marokkanen naar Allochtonen, naar "getint uiterlijk" naar "van Noord Afrikaanse afkomst". Overigens noemen ze het nu veelal helemaal niet meer als het niet hoeft. Jij maakt mij dus echt niet wijs dat de media de boel erger maakt. Enkel de Telegraaf misschien, en daar blijft het dan ook bij.

Het probleem benoemen is een absolute vereiste om het probleem op te lossen. Waarom denk je dat je bij die beroemde "12 steps" van Alcoholics Anonymous begint met toegeven dat je een probleem hebt? Enkel roepen lost inderdaad niets op. Maar daar vraag ik ook niet om, ik vraag om toe te geven dat er een probleem is en het dan ook aan te pakken.
 
Wat een ****ing kloteklappers. Als je dit leest zal je de neiging krijgen om elke marrokaan aan een mes te reigen die je tegenkomt. Het is altijd de schuld van die 'kaaskoppen'.. Die yasmine zou ik wel eens anaal willen vernederen met een slagersmes.

Psycho mode off.
 
Weet je hoe je een zin moet lezen? Hij zegt nu al 3x dat hij het niet over de 'Terreurmarokkanen' heeft maar over de goede Marokkanen die door de media gekwetst worden doordat hun soortgenoten zich slecht gedragen.


Lekker blijven volhouden kerel. Wij roepen nu al tig keer dat hij oorzaak en gevolg omdraait. Marokkanen hebben zo'n slechte naam vanwege die groep criminele raddraaiers waar wij het over hebben. Niet andersom.
 
Haha aan de opmerkingen van de meeste hier kan ik al merken dat het om een groep gaat die enkel meelopen. Jullie maken zulke domme fouten, heb ergens medelijden met jullie. Aan een mens reigen, lekker stoer doen op een forum dat kunnen jullie. Kan vrij snel zien met wat voor mensen ik hier over het algemeen te maken heb. Kijk naar je eigen gedrag, verwacht je dat als je zo over anderen praat dat ze dan ook maar 1 greintje respect voor je zullen tonen? Je krijgt immers wat je verdient he :)
 
Haha aan de opmerkingen van de meeste hier kan ik al merken dat het om een groep gaat die enkel meelopen. Jullie maken zulke domme fouten, heb ergens medelijden met jullie. Aan een mens reigen, lekker stoer doen op een forum dat kunnen jullie. Kan vrij snel zien met wat voor mensen ik hier over het algemeen te maken heb. Kijk naar je eigen gedrag, verwacht je dat als je zo over anderen praat dat ze dan ook maar 1 greintje respect voor je zullen tonen? Je krijgt immers wat je verdient he :)

Bad ass reactie! :cool:
 
Haha aan de opmerkingen van de meeste hier kan ik al merken dat het om een groep gaat die enkel meelopen. Jullie maken zulke domme fouten, heb ergens medelijden met jullie. Aan een mens reigen, lekker stoer doen op een forum dat kunnen jullie. Kan vrij snel zien met wat voor mensen ik hier over het algemeen te maken heb. Kijk naar je eigen gedrag, verwacht je dat als je zo over anderen praat dat ze dan ook maar 1 greintje respect voor je zullen tonen? Je krijgt immers wat je verdient he :)

Wow hoe kan jij dat zien? Ik wil dat ook kunnen zien.
 
Ik geef het overigens op met discussies aan gaan met mensen die niks aannemen van anderen. Als ik men mag geloven is iedereen hier professor, hbo, universiteit etc. Ondertussen kunnen de meesten amper met mes en vork eten laat staan een beschaafde discussie voeren zonder beledigende termen te gebruiken. Hou het maar bij trainen, dat is al moeilijk genoeg voor de meesten.
 
Ik geef het overigens op met discussies aan gaan met mensen die niks aannemen van anderen. Als ik men mag geloven is iedereen hier professor, hbo, universiteit etc. Ondertussen kunnen de meesten amper met mes en vork eten laat staan een beschaafde discussie voeren zonder beledigende termen te gebruiken. Hou het maar bij trainen, dat is al moeilijk genoeg voor de meesten.


:roflol:
 
Het is sws niet iets dat bediscussieerd hoeft te worden, het is namelijk feitelijk zo dat Allochtonen (1e, 2e of 3e generatie) meer in aanraking komen met politie en justitie dan autochtonen.

Niet alle allochtonen hoor.
 
Vergelijk alleen al de manier waarop de meesten hier reageren, termen die ze gebruiken omdat men ziet dat het gros aan hun kant staat. Zie je mij zulke beledigende termen gebruiken ondanks alles? Nee en dan praten over niveau en respect?
 
Met beledigende termen verwijs ik naar termen met een racistische content, dacht dat het wel duidelijk was dat ik dat bedoelde.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 00:09 ----------

Mensen die Marokkaan zelfs met 2 r'en schrijven, het woord is al zo vaak in de media geweest, als je het nu nog niet snapt XD
 
Met beledigende termen verwijs ik naar termen met een racistische content, dacht dat het wel duidelijk was dat ik dat bedoelde.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 00:09 ----------

Mensen die Marokkaan zelfs met 2 r'en schrijven, het woord is al zo vaak in de media geweest, als je het nu nog niet snapt XD

Ja dat vind ik ook wel wahed dom. (nomocro)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven