AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doei tbeest see you in the next forum life

dancing_figure.gif

Die gif :roflol:..
 
Dus er is echt iemand die hem daar een report voor gegeven heeft , WIE ?? :roflol::roflol:
Hoop karma on the way.........

Al had ik geen moeite met hem......:p
 
Dus er is echt iemand die hem daar een report voor gegeven heeft , WIE ?? :roflol::roflol:
Hoop karma on the way.........

Al had ik geen moeite met hem......:p
dit was geen trollpost van me:

;)

had ook geen moeite met hem, maar het is altijd leuk om verantwoordelijk te zijn voor iemand's ban, daarvoor maak ik wel eens een uitzondering op mijn gebruikelijke 'no report' beleid :D
 
Laatst bewerkt:
knap gedaan hoor, zo kun je je ook nog een beetje belangrijk voelen, als je in real life onderaan de ladder staat en niks te vertellen hebt kun je altijd nog opgroeien op het internet, waar iedereen een held kan zijn.

Een moderator zou sterk in de schoenen moeten staan en zich niet laten beinvloeden door haatzaaiende allochtonen en linkse honden die hen een steuntje in de rug bieden.
 
dit was geen trollpost van me:


;)

had ook geen moeite met hem, maar het is altijd leuk om verantwoordelijk te zijn voor iemand's ban, daarvoor maak ik wel eens een uitzondering op mijn gebruikelijke 'no report' beleid :D
Goed werk , iemand moet het doen :D

knap gedaan hoor, zo kun je je ook nog een beetje belangrijk voelen, als je in real life onderaan de ladder staat en niks te vertellen hebt kun je altijd nog opgroeien op het internet, waar iedereen een held kan zijn.

Een moderator zou sterk in de schoenen moeten staan en zich niet laten beinvloeden door haatzaaiende allochtonen en linkse honden die hen een steuntje in de rug bieden.
Ja zoals ik al zei, iemand moet het doen :cool:
Karma is given.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven