XXL Nutrition

hierop groeien?

Bezoekers in dit topic

klopt, maar was speciale dieetdressing die ik via m'n broers vriendin had, was geloof ik 0 of echt weinig kcal.

ga voor de gein maar eens uitzoeken hoveel suiker er in ketchup zitten ;)
http://www.fooddata.nl/fooddata/index/voedingsmiddel.asp?VM=VO_2340&VMGroep=&Stap=3&type=nutrient

Ja weet hoeveel suikers er in ketchup zit :p, tomaten kunnen nooit zo zoet zijn, je proeft echt suiker.

Maar die dieetdressings die je bedoeld zijn zeker een product vol met kunstmatige zoetstoffen en smaakstoffen (badbadbad)?
 
Ja weet hoeveel suikers er in ketchup zit :p, tomaten kunnen nooit zo zoet zijn, je proeft echt suiker.

Maar die dieetdressings die je bedoeld zijn zeker een product vol met kunstmatige zoetstoffen en smaakstoffen (badbadbad)?
geen idee, volgens mij voornamelijk kruiden, maar heb het al een tijdje niet meer, dus weet niet. zag het laatst wel bij de groenteboer staan. doorzichtig flesje met een zwart etiket, kan me alleen de naam ff niet herinneren.
 
curry ketchup jup jup:), clean bulk trouwens bezig en je gaat me niet vertellen dat 30Gr ketchup dramatisch is hé!
 
het zijn die kleine beetjes die het 'm doen

(vreet zelf ook veel ketchup hoor ;) maar het is wel slecht)
 
Heb daarnet een schema van 4500kcal gemaakt... Maar zo'n 250gr bij een avondmaaltijd, is het zo'n grote bijdrage? (valt me elke keer tegen)
 
250gr groente?
 
Inderdaad, te haastig getypt blijkbaar!
 
Back
Naar boven